Stelling van de Dag

DeletedUser40933

Guest
Geef ze maar niet de satisfaction er op in te gaan.;)

Geen wonder dat jij het er weer eens mee bent.

Soort zoekt soort nietwaar?

Volgens mij ben jij de gene die het niet snapt ;)


Maar wat wil je ook als je elke nieuwe wereld opnieuw start he :rolleyes:

Wijs je me over goed 2 weken maar eens aan waar ze nog staan die rushers.
Die DHTanja heb ik zelfs nog ge-edeld op Nlc2. :')

Ik start niet elke wereld overigens. Enkel de meeste, wat is het probleem daarmee dan?
 

DeletedUser

Guest
Ah, na al die verhalen van je dat je ons ging inmaken (Noob/~Dgr) zul je ook wel de ballen hebben om te zeggen waar je nu speelt? :D

Nee ik ben bang.

Gewoon je smoeltje houde,n want jullie durven ook niet te zeggen waar jullie spelen.

amokro sebastian faalmond en fatal.
zielige spelertjes.

en dat van mijn is waarschijnlijk ook bekent.;)
 

DeletedUser48745

Guest
Nee ik ben bang.

Gewoon je smoeltje houde,n want jullie durven ook niet te zeggen waar jullie spelen.

amokro sebastian faalmond en fatal.
zielige spelertjes.

en dat van mijn is waarschijnlijk ook bekent.;)

Oh, ik wil het best vertellen hoor, enkel niet tegen noobs zoals jij die het zelf niet eens zeggen. Leuk dat je ons zielige spelertjes noemt, gezien Monkey de enige stam was die zielig spel vertoonde vorige klessik.
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik wil het best vertellen hoor, enkel niet tegen noobs zoals jij die het zelf niet eens zeggen. Leuk dat je ons zielige spelertjes noemt, gezien Monkey de enige stam was die zielig spel vertoonde vorige klessik.

Dat komt omdat je bang bent voor die noob.
 

DeletedUser48745

Guest
Dat komt omdat je bang bent voor die noob.

Bang zijn voor jou?
emoticon-rolling-on-the-floor-laughing-animate.gif
 

DeletedUser

Guest
Dit was niet dom, in onze situatie had ieder zelfde gedaan.
Farmen farmen farmen, en karzernes zaten bomvol
Kan je 2 dingen doen...

richting edel
of veel gs velden pompen.

Wij kozen voor edel, omdat in onze buurt weinig tot geen dreiging meer overbleef naaar onze clear rondjes:)


Er ja als verkeerd uit pakt neem ik dat ook op mij, als goed uit pakt is iedereen op eens stil.
Is altijd zo:)

Groet
The Beast Of War

ik denk het niet want ik weet 100% zeker dat wij meer farmen als jou.
je kan beter eerst goede troepen hebben als 2e dorpje want wss heb ik dezelfde situatie als jou opslag vol boer vol hq vol dan nog zou ik nog geen hq doen maar eerst boerderij uppen.
en stal en kazerne etc.
als je veel farmt is dit zoizo niet de beste optie dat is het eigenlijk nooit...
 

DeletedUser48745

Guest
geef aub even je account naam over 2 weken ben ik op vakantie dus dan kan het niet meer;)

ik ook over 2 weken, gezellig. Waarom zou ik in godsnaam mijn accountnaam geven aan iemand die niet eens zijn gewone naam geeft :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik ook over 2 weken, gezellig. Waarom zou ik in godsnaam mijn accountnaam geven aan iemand die niet eens zijn gewone naam geeft :eek:

Ach ik ben hier toch alleen voor de lol gestart zou in eerste instantie niet starten.
Speel net top 1000:p
 
Bovenaan