Statjes

DeletedUser3866

Guest
nee RF is niet zo belangerijk:) RF is maar 30% van de wereld bevolking:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wat geven wij nu om een nietszeggende mb stam .... of wat je het ook wil noemen van een nog minder zeggende "top"stam :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nee, omdat jullie geownt worden door RF :D
Niet belangrijk genoeg omdat het niet een noemenswaardige oorlog is. Wij winnen alleen maar :cool:

lol volgens mij speelt vendoux niet in =3 :confused:



maar goed zolang =3 en hun mbtjes =6 in de nachtbonus sturen .... en dan ook nog geen dumps maar serieuze clears ?? denk ik dat we niet heel erg bang moeten zijn :p
 

DeletedUser50691

Guest
Nee, omdat jullie geownt worden door RF :D
Niet belangrijk genoeg omdat het niet een noemenswaardige oorlog is. Wij winnen alleen maar :cool:

Ik wou al zeggen ;)
In je wildste dromen nog niet dat je ons gaat pwnen xD

Kijk met smacht uit naar onze strijd! :p
 

DeletedUser

Guest
lol volgens mij speelt vendoux niet in =3 :confused:

maar goed zolang =3 en hun mbtjes =6 in de nachtbonus sturen .... en dan ook nog geen dumps maar serieuze clears ?? denk ik dat we niet heel erg bang moeten zijn :p

Die nachtbonus tactiek hebben we gewoon overgenomen van jullie hoor. :p
Echt niet gezond hoeveel clears er in de aanval op mij in de nachtbonus terecht zijn gekomen, en ja ook gewoon clears. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Die nachtbonus tactiek hebben we gewoon overgenomen van jullie hoor. :p
Echt niet gezond hoeveel clears er in de aanval op mij in de nachtbonus terecht zijn gekomen, en ja ook gewoon clears. :eek:

Sowieso welke mongool valt nu met echte clears aan in de nacht :D
Heet niet voor niets nachtBONUS :D
 

DeletedUser3866

Guest
Die nachtbonus tactiek hebben we gewoon overgenomen van jullie hoor. :p
Echt niet gezond hoeveel clears er in de aanval op mij in de nachtbonus terecht zijn gekomen, en ja ook gewoon clears. :eek:

omdat ik toch zeker wist dat de clears midden in je cluster toch gedodge zouden worden. al heb ik er niet echt op gelet of ze overdag of snachts aan kwamen maar je had alles gedodgd in die omgeving dus had wel gelijk.
 

DeletedUser

Guest
@ vendoux ....:rolleyes: yeah right

@ bekeleke ... ik niet :D en stuurde de meeste clears :p

@ $i$er ... jij blijft me verbazen .... wat een natuur talent ben je toch ook :eek:
 

DeletedUser

Guest
omdat ik toch zeker wist dat de clears midden in je cluster toch gedodge zouden worden. al heb ik er niet echt op gelet of ze overdag of snachts aan kwamen maar je had alles gedodgd in die omgeving dus had wel gelijk.

Onzin, weet je zelf ook. :eek:

@Bingo, true jij snapt blijkbaar wel wat de nachtbonus inhoud :p

Arjan was nog wel het ergst, die had meer in de nacht dan buiten de nachtbonus :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wou al zeggen ;)
In je wildste dromen nog niet dat je ons gaat pwnen xD

Kijk met smacht uit naar onze strijd! :p

Excuus:D Maar je reageerde er op, dus ik ging er blind op in dat er gewoon iemand van die MB stam had gereageerd (A)

Die nachtbonus tactiek hebben we gewoon overgenomen van jullie hoor. :p
Echt niet gezond hoeveel clears er in de aanval op mij in de nachtbonus terecht zijn gekomen, en ja ook gewoon clears. :eek:

Jullie snappen het niet he :p Als je in de NB aanvalt krijg je gratis PA :D
 

DeletedUser3866

Guest
Onzin, weet je zelf ook. :eek:

@Bingo, true jij snapt blijkbaar wel wat de nachtbonus inhoud :p

Arjan was nog wel het ergst, die had meer in de nacht dan buiten de nachtbonus :D

kan je wel stoer lopen doen hier. maar je hebt 0 van mijn clears geblokt en als ik dat van te voren al weet waarom zou ik dan midden in de nacht opstaan of laat op blijven om mijn clears buiten de nacht bonus te sturen als het effect het zelfde is?
 

DeletedUser38277

Guest
Dat probleem heb je alleen als je weinig online bent. Een nacht duurt maar 7 uur volgens TW. Dus als je smorgens en savonds eens online komt heb je nachtbonus al ontweken. Moet je heus niet voor opstaan.

Kleine tip van OPM. Lol.
 

DeletedUser3866

Guest
ik ga niet om 12uur heb ik echt geen behoefte meer om clears te sturen en voor 12uur smiddag ga ik dat ook niet doen. of ik sta vroeg op vanwege school of werk dan ga ik niet nog aanvallen versturen. en in het weekend of vakantie ga ik niet voor tw vroeg opstaan als dat geen toegoegde waarde heeft.

waarom zou ik B doen waar ik geen zin in heb voor wat dan ook voor reden als A precies het zelfde effect heeft en kan doen wanneer het mij uit komt?
 

DeletedUser

Guest
ik ga niet om 12uur heb ik echt geen behoefte meer om clears te sturen en voor 12uur smiddag ga ik dat ook niet doen. of ik sta vroeg op vanwege school of werk dan ga ik niet nog aanvallen versturen. en in het weekend of vakantie ga ik niet voor tw vroeg opstaan als dat geen toegoegde waarde heeft.

waarom zou ik B doen waar ik geen zin in heb voor wat dan ook voor reden als A precies het zelfde effect heeft en kan doen wanneer het mij uit komt?

Vind dit een onzinpost...

Je valt desnoods een ander dorp aan. De accounts zijn groot genoeg rofl :').

Moest hier wel effe om lachen sorry :D
 

DeletedUser

Guest
kan je wel stoer lopen doen hier. maar je hebt 0 van mijn clears geblokt en als ik dat van te voren al weet waarom zou ik dan midden in de nacht opstaan of laat op blijven om mijn clears buiten de nacht bonus te sturen als het effect het zelfde is?

1. Dat jij misschien een stacknaabje bent betekent niet dat ik dat ook moet zijn :p
2. Waarom stuur je clears als je wist dat ik het toch ging dodgen noob? :eek:
3. Zoals al vermeld, je kan ook gewoon op/vanaf een ander dorp sturen, you fail again! :D

Alsjeblieft! Je hebt hem oprecht verdient!

84x Faalhaas van de dag


Je hebt op deze wereld de meeste keer gefaald op 26.02.2012 (3 maal)!
 

DeletedUser

Guest
ja tis jammer dat basje en biggie van =3 zijn ... maar stiekem vind ik wel dat ze gelijk hebben .. sorry :eek:
 
Bovenaan