Start Wereld 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.496
de minimumtroepenregel staat btw wel aan, 5% zoals op de andere werelden.
 

DeletedUser

Guest
dus er is er geen dat wi ldus zeggen bijvoorbeeld da ge uw dorp kunt uitgebouwd hebben en dan nog bijv 100.000 mannekes kunt maken of wa?

zie je het al voor je uit 1 dorp 1 miljard ventjes tegen iemand met maar 43k?? lkkr eerlijk
 

DeletedUser2851

Guest
Lijk me leuk!

Hey, big-dutchman!
Hoi allemaal. ik vind dat wereld 4 misschien de leukste van allemaal wordt. omdat de grondstoffen snel gaan! maar ik hoop dat je geen gouden munten moet slaan want dat kost allemaal veel meer dan in wereld 1! Ik start gelijk in wereld 4 omdat ik in de top 100 wil staan! hevige concurrentie dus, maar ik heb er heel veel zin in! Er is bijna niks op aan te merken! maar ik ben wereld 1 freak!:D ;) :D :eek:
 

DeletedUser1674

Guest
wereld 3 de techs zijn veel te weinig voor de eenheden dat er zijn:(

Te weinig techs?!
Yeah Right.
Wat heb je er aan als je gewoon alles kunt researchen?
Van mij appart mogen het gerust zelfs maar 12 techs zijn. (Maar dan moet je wel speer lvl 1 kunnen opheffen, imho.)
Dan kun je over tactiek beginnen te spreken.
 

DeletedUser2486

Guest
Hey, big-dutchman!
Hoi allemaal. ik vind dat wereld 4 misschien de leukste van allemaal wordt. omdat de grondstoffen snel gaan! maar ik hoop dat je geen gouden munten moet slaan want dat kost allemaal veel meer dan in wereld 1! Ik start gelijk in wereld 4 omdat ik in de top 100 wil staan! hevige concurrentie dus, maar ik heb er heel veel zin in! Er is bijna niks op aan te merken! maar ik ben wereld 1 freak!:D ;) :D :eek:

Denk je dat je de enigste ben:eek:
Ik begin ook meteen zodat ik eens kans heb om de tot 100 te halen.
 

DeletedUser

Guest
Maar de W2 settings zijn toch dat je geen tech-lvl's hebt, dus geldt dit dan ook voor W4?
 

DeletedUser

Guest
Te weinig techs?!
Yeah Right.
Wat heb je er aan als je gewoon alles kunt researchen?
Van mij appart mogen het gerust zelfs maar 12 techs zijn. (Maar dan moet je wel speer lvl 1 kunnen opheffen, imho.)
Dan kun je over tactiek beginnen te spreken.

1 woord:noobisch
 

DeletedUser613

Guest
Te weinig techs?!
Yeah Right.
Wat heb je er aan als je gewoon alles kunt researchen?
Van mij appart mogen het gerust zelfs maar 12 techs zijn. (Maar dan moet je wel speer lvl 1 kunnen opheffen, imho.)
Dan kun je over tactiek beginnen te spreken.

idd, als je speer lvl 1 opheft, dan spreken we over tacktiek :rolleyes:
 

DeletedUser1674

Guest
1 woord:noobisch

Wat is dit nu voor een nutteloze post.
Wat is volgens jouw "noobisch"?
En waarom is dat zo?

Als ik nu zeg: Jij bent een idioot. (No offence, gewoon als voorbeeld.)
Dan is dat ook plots waar zeker?

idd, als je speer lvl 1 opheft, dan spreken we over tacktiek :rolleyes:

En waarom zou het per definitie slecht zijn om je lvl 1 speer op te heffen?
Je kan ook boog gebruiken als defence.


Ik zou iedereen vriendelijk willen vragen om na te denken voor dat hij hier post.
Zodat ik niet constant overduidelijke dingen moet blijven benadrukken.
 

DeletedUser

Guest
-1

ja vindt ik ook want ik kan er moelijk aan uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zal nog wel wat langer duren hoor dan meteen tijdens het begin, maar ik ben het met J.H. eens dat je altijd lvl 3 speer en zwaard moet hebben, en dat weet ik zelfs zonder op W1 te spelen.
 

DeletedUser2851

Guest
Drugsbunny ik bedoelde het plaatje bij je profiel. dat konijntje. hoe krijg je plaatjes?:eek: :eek: :eek: :eek: :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan