stamplaatje

DeletedUser

Guest
Ik zoek een mooi plaatje voor de stam.


1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". 240*180
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Element.
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over De vier elementen.
4. Soort style plaatje: " Anime".
5. Render, wil jij er een plaatje in? Naar keuze
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Ik pik er de mooiste wel uit.
7. Prijs/gift,2PA
8. Favoriet tot nu toe. Geen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kben zelf een grote anime-fan dus dit thema ligt met wel.
Wat is jouw favoriete personage uit een bepaalde anime? Dan kan ik die renderen en gebruiken in het plaatje =)
 

DeletedUser

Guest
Nog 1 vraagje voor ik eraan begin:
Welke afmetingen wil je?
Je zegt stamplaatje maar je zegt ook 240x180, kzal het even verduidelijken.
Een stamplaatje is 300x200
Een profielplaatje is 240x180

Dus wat wil je nu?
 

DeletedUser

Guest
 

DeletedUser

Guest
Zo, hoop dat je t wat vind :p



Om trouwens een plaatje hierop te zetten moet je het eerst uploaden en vervolgens de url van het plaatje binnen [img.][/img.] zetten (zonder .tjes)

EDIT: Weet het, de 4 elementen staan er niet allemaal op, maar om die te verwerken in zo'n klein plaatje lijkt mij niet mooi, maargoed, misschien verassen anderen me nog hiermee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat is al mooi maar enkel die tekst zou ik nog anders doen.
maar toch al zeer mooi!
 

DeletedUser

Guest
Je hebt altijd lelijke standaard teksten...welk programma gebruik je, photoshop? Daar kan je echt veel betere dingen met de tekst doen. En je kan ook nog altijd naar leuke lettertypes die bij die style passen zoeken op sites, en die gebruiken. Altijd beter dan dit :D
 

DeletedUser

Guest
Photoshop idd, maar heb nog niet echt veel met teksten gedaan, ben pas paar dagen geleden begonnen :p

Had al een paar lettertypes van 1001fonts afgehaald..
 

DeletedUser

Guest
Hmm...ok...Probeer dan eens iets te doen met de blending mode van de tekst en de fx zoals 'drop shadow, outer glow' jeweetwel die dingen. Dan ziet het waarschijnlijk al een stuk beter uit! :) Niet slecht voor een paar daagjes photoshop maar ik zou wel nog je tekst verbeteren :p Succes!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er best veel mee bezig, dus zal vanzelf wel goed komen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan