Stamplaatje Intelligence. prijs 100pp

DeletedUser

Guest
Ben ik nu veel mee.
Ik was al zwaar veel tut's aan het bekijken om iets met de tekst te doen op dat plaatje.
 

DeletedUser67467

Guest
Je moet niet luisteren naar wat emma zegt hoor.. Ik bedoel stocks zijn er om te gebruiken toch? Dus waarom zou iemand op een forumaanvraag niet twee keer met de zelfde stock mogen werken.

Zolang jouw 'naam' niet op de stock staat is het naar mij denken voor iedereen.
 

DeletedUser

Guest
LOL het gebruiken van dezelfde stock is nooit verboden op dit fora?
 

DeletedUser

Guest
Komt omdat jullie alles van google afbeeldingen pakken, dan krijg je dat.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch ook niet dat het verboden is?
Je gebruikt wel stocks waar ik lang naar heb zitten zoeken maar zelf wil je niks van je "eigen stijl" kwijtgeven.
 

DeletedUser

Guest
Het algemene doel van dit Subforum is en blijft het beste plaatje vinden voor elk ieder die er een aanvraagt.
Als iemand denkt dat hij het beter kan doen dan iemand anders met dezelfde stock, dan is dat dus geen probleem, zolang je het plaatje niet gewoon kopieert en verder bewerkt.

Ik maak hoogst waarschijnlijk morgen ook nog iets.
 

DeletedUser67467

Guest
Ik zeg toch ook niet dat het verboden is?
Je gebruikt wel stocks waar ik lang naar heb zitten zoeken maar zelf wil je niks van je "eigen stijl" kwijtgeven.

Je klinkt nu precies of je bent er een half uur naar op zoek geweest? Hij staat gewoon op google
 

DeletedUser64768

Guest
trouwens mensen die willen weten hoe ik die licht ding doe het spijt me maar het is een onderdeel van my style als een goeie vriend van me vraagt zoals Cupje:D kan ik een uitzondering maken

Gast stop met jezelf steeds op elke thread belachelijk te maken.
Ik moest je uitleggen hoe je clipping mask doet op teamviewer.
En als je ook maar een poging waagt om flares over je fail tekst te zetten doe het dan ineens goed.

sorry maar dit moest even..
 

DeletedUser

Guest
LOL? als ik die randen erop wil laten is toch mijn probleem? Jah je moest me uitleggen want op Youtube legden ze het niet goed uit maar nu hoef je bijna niks uit te leggen? als ik iets vraag zeg je ook niks
 

DeletedUser

Guest
Gast stop met jezelf steeds op elke thread belachelijk te maken.
Ik moest je uitleggen hoe je clipping mask doet op teamviewer.
En als je ook maar een poging waagt om flares over je fail tekst te zetten doe het dan ineens goed.

sorry maar dit moest even..

Jij moet mij sws één keer uitleggen hoe jij je teksten doet :p
 

DeletedUser69231

Guest
Relax allen, geen discussie topic, moet gewoon een goed plaatje hebben xD

Gast stop met jezelf steeds op elke thread belachelijk te maken.
Ik moest je uitleggen hoe je clipping mask doet op teamviewer.
En als je ook maar een poging waagt om flares over je fail tekst te zetten doe het dan ineens goed.

sorry maar dit moest even..

Zou je misschien ook een plaatje willen maken? Dit moest ook ff.. :D
 
Bovenaan