Stamplaatje "Deep Silence" 1-3 PA

DeletedUser22705

Guest
izt9o1.png

Prachtig! Daan, zet hem even naast iCake bij de favo's!
 

DeletedUser

Guest
Beste Designers,

Ik heb een stamplaatje nodig, dus kom ik het hier even posten :D

1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". Stamplaatje (300x200)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. .Deep Silence
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Maakt niet uit
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg : Soort plaatje als Out. op W13, prachtig (
user_image.php
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! Hoeft niet
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? 20/05 (Woensdag)
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 1-3 PA
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
33ffek7.png
en
izt9o1.png

..........
 

DeletedUser

Guest
De middelste is te klein..

en je vergeet de bewegende erbij te zetten..
 

DeletedUser22705

Guest
Ja hoor.

hier is ie :

2r3jmgl.png


En ik zie dat er nog een favo is, dus heb er ff animatie van gemaakt ^-^ :

nq1tt4.gif

Ik ga één laatste keer moeilijk doen: Kan je hem nog eens posten met scanlines, maar gom de scanlines weg over de 4 pilletjes op de voorgrond.
 

DeletedUser22705

Guest
De middelste is te klein..

en je vergeet de bewegende erbij te zetten..

Maakt niet zoveel uit, ik ben al blij dat het niet de grootte van een avatar heeft:rolleyes:

Ik ben niet zo voor verdwijnende namen ed.
 

DeletedUser

Guest
Ik (aka Daan63 :p) en Phantom Revenge, Outrospective is ons W13-Account..
 

DeletedUser22705

Guest
Outrospective en ik. Daan63 is outrospective (ik eigenlijk ook) op het forum vanaf nu.
 

DeletedUser22705

Guest
Nee, niet echt waar we naar op zoek zijn.
Ons voorbeeld geeft meer het accent weer dat we willen.
Het moet iets subtiels hebben, zoals die van iCake.
 

DeletedUser

Guest
Niet echt wat we zoeken, het moet iets hebben en dat straalt het plaatje van iCake wel uit, maar die andre van Cede Maiori is ook hèlemaal niet mis.
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet je mijne kiezen :

Hij straalt emotie uit, en heeft een gezicht(zonder streepjes nu ^-^, in tegenstelling tot die bloem :p

2rylqgg.png
 
Bovenaan