Stamplaatje 5pa

DeletedUser

Guest
Haai, ik wil graag voor mijn stam een plaatje hebben dus,,

Het lijstje:

1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". Stamplaatje, dus 300x200
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Paladin Passion
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " Laat ik geheel aan de designer over
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg. Mag je helemaal zelf kiezen
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! -
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? Ik wacht tot ik een mooie zie
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 5 Premium punten, dit geef ik natuurlijk alleen als ik helemaal tevreden ben over het plaatje
8. Favoriet tot nu toe.
Favo:
ilwysl.jpg


Edit: nog een tip, ik wil er geen standaardsoldaatje in, een ridder of iets dergelijks mag wel maar niet zon standaard ridder die je vaak ziet, het hoeft natuurlijk niet met een ridder erin.
Dus leef je uit maar maak er niet zo'n standaard plaatje van :) !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja ik wil niet iets abstractst, in ieder geval niet op die manier en ik wil iets met wat meer kleur, wel een erg mooi lettertype
 

DeletedUser

Guest
Veel te donker en duister voor wat ik voor mijn stam zoek, en het hoofd is een beetje uitgerekt of ligt dat aan mij?

klopt, het is uitgerekt:D
ik wou eerst iets anders doen maar heb niet veel tijd meer, strx maak ik iets nieuws
 

DeletedUser

Guest
Paladin.png


Is die wel een beetje je smaak?
Moet k wat aanpassen?
Of moet hij totaal anders?
 

DeletedUser

Guest
mooi Zhang.

Ik probeer ook iets ;)

t0kvig.jpg


Is wel een soort plaatje waarvoor je bent of niet, maar ik vindt ze nice.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uhu, Is van deviantart.
Is moeilijk om zonder thema zelf iets te maken.
 

DeletedUser

Guest
Uhu,
Btw Icake, ik ben nog niet z lang bezig met GIMPEn, en ...


@Dark: Is wel gewoon tekst op gezet, en gepixeliseerd hé
 

DeletedUser

Guest
Ik vind hem mooi gemaakt maar de achtergrond en lettertype vind ik minder



Ik vind deze mooier dan die van ZhangLiao alleen ik vind weer het lettertype niet mooi :eek: en het formaat is verkeerd..

Wat voor iets wil je dan als achtergrond?
 
Bovenaan