Stammenoverzicht Rang 10-20

DeletedUser7662

Guest
@Kadaffy: Dat zul je nog wel zien, we kunnen in ieder geval beter timen dan jullie ;)

@erikw: Het begrip frontlinie is onbekend? Of hebben jullie de illusie dat TW voorkomt dat we vanuit andere continenten kunnen aanvallen. Jullie hebben een tunnelvisie op K60, maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook hebben. En buiten dat liggen er nog steeds dorpen in K60 waar we mee kunnen aanvallen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft gezegd dat hij trots is dat hij niet door BWR wordt aangevallen, dus waar je dat vandaan haalt...
Maar goed, jullie kunnen dorpen overnemen van mensen die niet de hele dag de tijd hebben voor TW, gefeliciteerd, dat kan mijn oma ook..

Unity, Wil je ons nu vertellen dat ze toevallig geluk hebben gehad, dat ze een speler aanvallen die niet zoveel online is? En vandaar dat ze winnen? Als die speler niet genoeg online kan zijn en hij word aangevallen, wat doe je dan? VVen. Dus niet de schuld aan BMR geven dat ze de heledag online zijn..

Hup Seven! Hehe, ik ben ook maar oud-lid(wel w2)
 

DeletedUser7662

Guest
Onlysurfer! Je leeft nog :) Ook oud W4 lid he...K63 als ik me niet vergis.
Wat hier mijn punt is is dat deze mensen vaak te laat doorhebben dat ze aangevallen worden omdat ze pas na 16 uur online komen ofzo. Dan ben je gewoon te laat en moet je redden wat er te redden valt. Verder is het ook niet zo dat ze netjes aan het timen zijn, dus zou je 24/7 aanvallen moeten dodgen om die dorpen te houden. Daar ga je natuurlijk geen vv voor vinden zo kort van tevoren. En verder is het zo lastig duiken als je aanvallen niet getagged zijn.
Dat is mijn punt en nou zal ik er verder mijn mond maar over houden, want blijkbaar willen jullie niet begrijpen wat ik bedoel...Dit is geloof ik al het 4e bericht wat ik over deze regel schrijf..
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik gaan timen? Het kost teveel tijd, ik moet de hele dag online zijn en ik zie liever dat jullie moeite doen om te duiken, zodat jullie de hele dag online en levenloos moeten zijn. Meer heb ik niet te zeggen over deze kwestie, het is nu duidelijk genoeg.

De score zegt ook genoeg BTW.
 

DeletedUser

Guest
Kaartje updaten...
Kan er iemand het kaartje updaten er is al wat verandert denk ik
 

DeletedUser

Guest
Vaak wordt er verteld dat bwr niet kan timen. Ik moet daar altijd om lachten. :)
Getimede aanvallen versturen is een tactiek, om dit met een hele stam te doen is erg lastig, vooral ook omdat we allemaal een eigen leven hebben waarbij 70% van onze stam een baan en een gezin heeft.
Getimed aanvallen doe je volgens mijn bescheiden mening enkel individueel of met een paar mensen.

Wat wij vaak doen is een mass aanval, een andere tactiek. Gewoon een tijd afspreken en iedereen een X aantal sweeps erop wat fakes erbij de mensen aanwijzen die edelen en klaar.
Wellicht minder "deftig" dan strak timen, maar zie tussenstand;
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 117
Kant 2: 2
Verschil: 115

wel zeer effectief.

Dus ja we kunnen prima timen, nee nergens voor nodig met een mass aanval !

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vaak wordt er verteld dat bwr niet kan timen. Ik moet daar altijd om lachten. :)
Getimede aanvallen versturen is een tactiek, om dit met een hele stam te doen is erg lastig, vooral ook omdat we allemaal een eigen leven hebben waarbij 70% van onze stam een baan en een gezin heeft.
Getimed aanvallen doe je volgens mijn bescheiden mening enkel individueel of met een paar mensen.

Wat wij vaak doen is een mass aanval, een andere tactiek. Gewoon een tijd afspreken en iedereen een X aantal sweeps erop wat fakes erbij de mensen aanwijzen die edelen en klaar.
Wellicht minder "deftig" dan strak timen, maar zie tussenstand;
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 117
Kant 2: 2
Verschil: 115

wel zeer effectief.

Dus ja we kunnen prima timen, nee nergens voor nodig met een mass aanval !

cluc

De massa aanval is zeker zeer effectief in de regio k60 benieuwd of de massaanval zou werken als `veel Seven leden bijelkaar zouden liggen. :)

Maar verder tjah ik hou ook niet van timen maar op een dag zal het toch nodig zijn ook voor jullie.

Prettig weekend nog.
 

DeletedUser

Guest
Mm wellicht een combi in de toekomst.

Jij ook een goed weekeind :)

cluc
 

DeletedUser

Guest
@Kadaffy: Dat zul je nog wel zien, we kunnen in ieder geval beter timen dan jullie ;)

@erikw: Het begrip frontlinie is onbekend? Of hebben jullie de illusie dat TW voorkomt dat we vanuit andere continenten kunnen aanvallen. Jullie hebben een tunnelvisie op K60, maar dat wil niet zeggen dat wij dat ook hebben. En buiten dat liggen er nog steeds dorpen in K60 waar we mee kunnen aanvallen hoor.

wil nie lullig wezen maar als je dit beter time noemt weet ik t ook nie meer

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
[17.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 17:54 uur 1:07:00
[19.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 17:58 uur 1:10:49
[19.06] Tag...You Are It! herbenoemen vandaag om 18:05 uur 1:18:13
[19.02] Its A Dirty Job herbenoemen vandaag om 18:21 uur 1:33:47
[19.04] Multislayer? Not So Much herbenoemen vandaag om 18:39 uur 1:52:21
[09.06] Sector Clear herbenoemen vandaag om 18:52 uur 2:05:20
[09.03] Cruising Along herbenoemen vandaag om 18:54 uur 2:07:27
[19.07] Sector Clear herbenoemen vandaag om 19:03 uur 2:16:19
[09.05] Stupid Mistake herbenoemen vandaag om 19:24 uur 2:37:18
[09.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 20:22 uur 3:34:40
[09.02] Heading North herbenoemen vandaag om 20:23 uur 3:36:27
[03.03] Clearing Sector herbenoemen vandaag om 21:25 uur 4:38:19
[14.02] A Lot Of Clicks To Make herbenoemen vandaag om 21:38 uur 4:50:51
[05.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 22:05 uur 5:18:38
[14.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 22:22 uur 5:35:27
[05.02] Yet Another Village herbenoemen vandaag om 22:25 uur 5:37:43
[03.04] Sector Clear herbenoemen vandaag om 22:29 uur 5:41:40
[05.04] Too Easy herbenoemen vandaag om 22:35 uur 5:48:17
[03.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 22:53 uur 6:06:34
[10.01] Entering Sector herbenoemen vandaag om 22:59 uur 6:11:55
[14.03] Awaiting Victory herbenoemen vandaag om 23:03 uur 6:15:50
 

DeletedUser7172

Guest
Allemaal op dezelfde dag.

Is in ieder geval beter als wij, de eerste golf duurde 4 dagen.
 

DeletedUser7662

Guest
Dan hoop ik voor je dat je nog wat ondersteuning krijgt:

Aanvaller: Unity
Dorp: [09.03] Cruising Along (58|550) K50

Aantal: 0 0 5981 0 0 3240 0 0 360 0 0 0
Verliezen: 0 0 4800 0 0 2421 0 0 289 0 0 0

Verdediger: juhando
Dorp: ~~125~~ (57|544) K50

Aantal: 5710 4840 0 2230 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 5710 4840 0 2230 0 0 0 0 0 0 0 1


Buit: 64.459 12.590 281 77330/77330
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 1 naar level 0
 

DeletedUser7662

Guest
1 lucky aanval bewijst ook niet veel :D

het is natuurlijk wel jammer dat hij zijn bericht over het slechte timen en daardoor mislukken van de aanval verwijdert zodra de laatste 7 aanvallen op de seconde binnenkomen. Het dorp is inmiddels in mijn handen en ik wil ook best wel uitleggen waarom ik die aanvallen niet getimed had. Ik wist namelijk dat hij daar ondersteund was en wilde de muur zo snel mogelijk weg hebben voordat hij er nog meer bij zou zetten en er voor mij geen doorkomen meer aan was. Normaal time ik alles als ik aanval, maar voor dit grove geschut koos ik er uit taktisch overweging voor om dat niet te doen maar enkel de laatste sweeps en edelsweeps en ondersteuning te timen.
Dus lucky aanval? Dat laat ik aan de rest over, ik vind in ieder geval van niet.
 

DeletedUser

Guest
het is natuurlijk wel jammer dat hij zijn bericht over het slechte timen en daardoor mislukken van de aanval verwijdert zodra de laatste 7 aanvallen op de seconde binnenkomen. Het dorp is inmiddels in mijn handen en ik wil ook best wel uitleggen waarom ik die aanvallen niet getimed had. Ik wist namelijk dat hij daar ondersteund was en wilde de muur zo snel mogelijk weg hebben voordat hij er nog meer bij zou zetten en er voor mij geen doorkomen meer aan was. Normaal time ik alles als ik aanval, maar voor dit grove geschut koos ik er uit taktisch overweging voor om dat niet te doen maar enkel de laatste sweeps en edelsweeps en ondersteuning te timen.
Dus lucky aanval? Dat laat ik aan de rest over, ik vind in ieder geval van niet.

Je hebt gelijk timen is voor noobs , echte pro's zoeken gewoon zwakke slachtoffers die niet kunnen dodgen .:cool:

Dus je moet het niet uitleggen laat hem maar zwanzen ;)
 

DeletedUser

Guest
Seven is te noob, in k71 lag een speler genaamd sandokan, is wel zielig, hij werdt ontslagen toen Odt. hem ff aanpakte ;)

Btw, ik ben hergestart op w4 dus zit niet meer bij Odt. en ja ze zijn noob ;)
 

DeletedUser

Guest
Seven is te noob, in k71 lag een speler genaamd sandokan, is wel zielig, hij werdt ontslagen toen Odt. hem ff aanpakte ;)

Btw, ik ben hergestart op w4 dus zit niet meer bij Odt. en ja ze zijn noob ;)

Wie is sandokan? ken hem niet eens :eek:
 

DeletedUser7662

Guest
Seven ligt niet eens in K71, dus als je nou niet weet waar je het over hebt mag je van mijn part gewoon je mond dichthouden. Sandokan? Nooit een Seven lid geweest...
 
Bovenaan