Stammen op komst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mijn stam is op komst :cool:
Dark elite slayers ( ~DES~ ) aight
1ste in het kontinent 45 =]
 

DeletedUser

Guest
Een van mijn medestamleden heeft zojuist onze stam verlaten. Ach en wee. Dit is wat hij als afscheid zei:
aton vandaag om 16:03 uurIk ga jullie stam verlaten ik ga naar een betere stam srry dat ik julie in de steek laat maar ik ga liever naar die andere stam
daag
Oke, dan denk je: ach, hij gaat zn gang maar. Maar voor de gein kijk je even in welke stam hij is gegaan:
The Roman Empire
Eigenschappen
Naam: The Roman Empire
Tag: Rome
Aantal leden: 538
Punten van de 40 beste spelers: 70.575
Puntentotaal: 305.499
Puntengemiddelde: 567
Rang: 30
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Magna het goed gaat doen evenals _TBR_.

Ik denk dat +TFC+ op een gegeven moment uit elkaar zal vallen.

Ik denk dat de stam die ik heb opgezet, Honor, wel de top 20 moet kunnen bereiken. We hebben een stuk of 20 heel actieve leden en nog een aantal ietwat minder actieve leden die we er nog uit moeten filtreren.
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam ~DES~ is een nieuwe stam en zullen mischien ook in andere toekomstige werelden komen..
op dit moment staan we 18de en van het kontinent 1ste :) dus het gaat nog wel wat worden en hebben al aardig wat ervaren spelers :p
dus mischien komen wij ook nog in de top 5 als het mee zit.:D
 

DeletedUser1527

Guest
ja, en ik ben gestopt en ik begrijp dat ze nu niet meer op 1 staan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam is op komst :cool:
Dark elite slayers ( ~DES~ ) aight
1ste in het kontinent 45 =]

Hoe lang nog hahaha xD !!!


1 ~DES~ 97.555 49
2 [.RE.] 97.423 45
3 +TIA+ 93.771 55
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van 21H@M?
Das mijn stam en we doen het goed hoor.. En we vormen een mooi clustertje.
 

DeletedUser

Guest
ik ben op moment nog stamloos
en dat is een goede stam! aleen mijn forum wordt niet bezocht
maar we halen de top
 

DeletedUser

Guest
same here, ben ook nog stamloos^^

doe het redelijk in mijn continent, heb smederij 20, ben bezig marktplaats naar 10 te rushen, zodat ik daarna op elk willekeurig moment een dorp zou kunnen gaan edelen, eerst ga ik echter na lvl 10 markt naar 26/26/24 mijnen toe;)

but k46, here i come.
 

DeletedUser8692

Guest
ik kan me nog goede tijden in W2 herinneren wanneer mensen pas dorpen begonnen te edelen als ze 6000+ pnt hadden ... maar goed, toen waren veel mensen noobies :)
 

DeletedUser

Guest
ik kan me nog goede tijden in W2 herinneren wanneer mensen pas dorpen begonnen te edelen als ze 6000+ pnt hadden ... maar goed, toen waren veel mensen noobies :)

Hoezo ben je dan noob? Moet je dan gaan edelen als je 2500 ptn hebt? Veel mensen gaan vroeg edelen en de meeste kunnen geen eens hun 2e dorp verdedigen. En dan zit jij daar met een aardig leger en je pakt alles zo weg. Tevens zit je meestal aan gs 30/30/30, ideaal toch?
 

DeletedUser8692

Guest
je 2de dorp kan toch niet genobeld worden ... en let op: ze denken als je meer punten hebt dat je ook meer troepen hebt, dan vallen ze niet gemakkelijk aan ;) ...
 

DeletedUser

Guest
Veel spam op deze topic, mensen die niet snappen dat het over stammen gaat die nog opgericht moeten worden blijkbaar.

Als ik goed gezien heb, hebben we dus tot nu toe:
SaC
HP+
Force of Ability
The 4th Cavalry

Ben ik er nog vergeten? Als er nog zijn zeg ze en ik voeg ze toe...

Ik ben benieuwd welke van deze stammen iets waard zullen zijn na een maandje..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan