Stamhoppers

  • Topicstarter Deleted User - 487710895
  • Startdatum
Reactiescore
1.478
Je pm was gewoon netjes, daar niet van.

Maar ik denk dat we beide weten waarop je doelde met die PM, en als ik daarin gelijk had zou dat niet even netjes zijn vind je niet? En daarom zeg ik dat je die pm niet had gestuurd als ik niet ergens een gevoelige snaar hier had geraakt. Dus maakt het mijn vermoedens in mijn ogen waarheid, en dus vind ik het opnieuw een bevestiging van een vies stammetje...
Overduidelijk bewijs idd, f5 flop!
Maar waar speel je nu dan?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Overduidelijk bewijs idd, f5 flop!
Maar waar speel je nu dan?
Zoals bijna altijd; Nap Time

Volgens mij had jij vanuit happyniss (of ook potje?) met de echte eigenaar van nap time een beetje contact op W65. Maar die speelt nu even geen TW meer, spreek hem vanavond wel weer :)
 
Reactiescore
1.478
Zoals bijna altijd; Nap Time

Volgens mij had jij vanuit happyniss (of ook potje?) met de echte eigenaar van nap time een beetje contact op W65. Maar die speelt nu even geen TW meer, spreek hem vanavond wel weer :)
Klopt, maar ik zag het 4 mensen vragen terwijl het al gezegd was dus ik deed gezellig mee. Op happyniss idd. @Tim65 ofzo heette nap time op het af, maar dat acc bestaat niet meer.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Klopt, maar ik zag het 4 mensen vragen terwijl het al gezegd was dus ik deed gezellig mee. Op happyniss idd. @Tim65 ofzo heette nap time op het af, maar dat acc bestaat niet meer.
@timtim589 nope bestaat niet meer, had hier wel getagt kunnen worden stamhopper dat die is. Zal hem vanavond wel vertellen dat die maar eens een nieuw AF account moet aanmaken. Hij kon wel wat van P&P in tegenstelling tot mij.
 
Reactiescore
1.478
@timtim589 nope bestaat niet meer, had hier wel getagt kunnen worden stamhopper dat die is. Zal hem vanavond wel vertellen dat die maar eens een nieuw AF account moet aanmaken. Hij kon wel wat van P&P in tegenstelling tot mij.
Doe m de groetjes van mij. Leuke tijd mee gehad tegen the white lotus.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Kunnen we even met z'n alle een applaus geven voor @RudyNiet? Deze man blijft maar strijden tot de waarheid boven tafel komt.
Respect hoor
 
Bovenaan