Stamchat

  • Topicstarter Deleted User - 1526919
  • Startdatum

Deleted User - 1526919

Guest
Ik hoorde van iemand in mijn stam dat er een stamchat is. Dit heb ik nooit geweten! De stamchat staat niet bij mij in de lijst van chats waar deze staat bij de andere persoon. Hoe komt dit? Hoe krijg ik deze terug?
 

Deleted User - 24028

Guest
Er bestaat geen echte stamchat (als in met allemaal samen in 1 chat) via TW zelf, De chat functie (die te activeren is via instellingen indien die niet meer getoond wordt) van TW laat je wel toe om te chatten met 1 van je stamgenoten, maar niet met meerdere tegelijk.

Indien je wilt chatten met de gehele stam zal je beroep moeten doen op een externe service (skype of discord bv)
 

DeletedUser75778

Guest
Incorrect Warre. Althans, laatste keer dat ik een noobstammetje bezocht, hadden ze een manier gevonden om via het pm-kanaal met zijn allen te communiceren.
 

Deleted User - 1526919

Guest
Jawel toch? In de chat bij Groepsgesprekken staat Stamchat...
Precies, dit heb ik dus ook gehoord van mijn stamlid

Hier een screenshot van zijn kant:
bc13ab9770f0fe423c2c4c0c12cbde14.png


Maar dit staat er bij mij niet.
 

Deleted User - 1526919

Guest
Spelersnaam: YourNightmar3
Wereld: Casual 4

Ik heb ook een screenshot ontvangen van mijn stamlid van de lijst met leden die wel in de chat zitten. 16 leden die wel in de stam zitten zitten niet in de stamchat, waaronder ik.
 
Reactiescore
746
Spelersnaam: YourNightmar3
Wereld: Casual 4

Ik heb ook een screenshot ontvangen van mijn stamlid van de lijst met leden die wel in de chat zitten. 16 leden die wel in de stam zitten zitten niet in de stamchat, waaronder ik.

Kan je even controleren of je hem nu ziet? Nu zou het moeten werken :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat vaag allemaal.. zijn er dus duidelijk meerdere die dat hebben (niet toevallig bij 1 acc). Is er een fix geweest ?
 
Reactiescore
746
Wat vaag allemaal.. zijn er dus duidelijk meerdere die dat hebben (niet toevallig bij 1 acc). Is er een fix geweest ?

Nee, is een gekend probleem dat sommige spelers dat niet hebben. Dan drukt het CM even een knopje in en is het weer allemaal in orde :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Met andere woorden bepaalde mensen staan op de anti poo lijst :eek: zijn er zo nog functies die wij om totaal onverklaarbare en rare redenen missen ?
 

Deleted User - 1526919

Guest
Maar dat zou toch te fixen moeten zijn? Kan er niet een knop komen met "Join stam chat" ofzo? :eek: Ik wist niet eens dat er een was, tot ik het hoorde van een stamgenoot.
 
Reactiescore
1.049
even voor ik een topic open:
is er ooit een aanvraag geweest waarbij je zelf groepsgesprekken kunt aanmaken naast de stamchat?
zoals BV met de stamleiding want er staat groepsgesprekken
 
Bovenaan