Stam ter opleiding van minder ervaren spelers tot pro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wij zijn een stam gestart tot opleiding van dit soort spelers. Eerst had de stam een vuil doel, maar daar zijn wij (mijn co en ik) van af gestapt. hoe en wat, daarbuiten gelaten. We hadden eerst iets bedacht, en dachten er te ver in door. het werd gewoon Aso. Dit wouden we keren, en we wouden nu onze doelen bereiken op een misschien juist wel sociale manier.

Leden uit onze omgeving en continent kunnen allemaal prima joinen. We leren je de skills aan, timen in 150 MS, snipen (effectief verdedigingssysteem tegen edeltreinen), en de rest. We behouden enkel de talenten, we verspillen geen tijd aan mensen die gewoon echt niet tribalwars kunnen spelen.

Wil jij ook komen en leren? Stuur ons een PM Ingame.

Vriendelijke Groeten, Hans, Account Tic Tac Toe., van stam -MMD- (Make My Day)
 

DeletedUser5071

Guest
Zou je dat niet beter kunnen doen in de rim op een andere wereld?
 

DeletedUser

Guest
Nope. Ik wil w19 blijven spelen, daar gaat het niet meer werken, en de classic ook, en daarna kappen met TW. Verder zijn hier genoeg die nog veel moeten leren, en zoals ik al zei: enkel de talenten. mensen die de draad snel oppakken.
 

DeletedUser

Guest
Mij kan niet schelen wat de andere pro's en propagandaboeren denken:p wij zijn hier niet om te presteren, dus ook niet door propaganda;) als we hoog ranken is mooi meegenomen;)

Ik doe mijn best die spelers te helpen, en wat jullie daarvan vinden, who cares:D
 

DeletedUser1449

Guest
De meeste op dit forum kennen de basic skills volledig of ze vinden zichzelf al heel erg pro.
Maar ik wens je veel plezier en succes met je stam. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik gun je het beste,
maar neem het mij niet kwalijk dat ik dit moeilijk te geloven vind, met die co van jouw.
 

DeletedUser

Guest
Ik informeer via AF, Stamprofiel, PM, en spelers die hun vrienden aan kunnen schrijven. Ik dacht, lekker breed kijken. Beetje optimisme toch?:p

Ik gun je het beste,
maar neem het mij niet kwalijk dat ik dit moeilijk te geloven vind, met die co van jouw.

Ik snap je volkomen. Echter was het mijn plan, ik was ook verbaasd dat hij er direct in meeging.

Edit: Ik zie in dat mijn co me enkel op "het slechte pad" bracht. Ik vond het leuk dat geef ik toe. Ik ging er in mee. Het was mijn fout. maar nu ben ik er ook klaar mee. het past niet bij me. Hij ligt er af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laughing Out Loud!
Heb ik plaatje voor MakeMyDay gemaakt, krijg ik 200 PA.
Twee dagen later leaved hij de stam xD

Goede investering Tic Tac Toe. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan