Stam/Profielplaatje - Beoordeling

Reactiescore
216
Beste spelers van het gelieve trage wereldje 77,

Omdat ikzelf een designer ben van plaajtes, had ik graag eens van jullie vernomen welke leuke plaatjes jullie allemaal al gespot hebben!
Even een linkje erbij plaatsen & beoordeling met puntjes tussen de 0/10 of 10/10.
Je mag gerust een TOP 3 maken hiervoor ook! :)


Ik ben alvast benieuwd! :)

Met Vriendelijke Groeten,
Kitana | Liam
 
Reactiescore
216
Agressief.png
Ik zal zelf even beginnen ermee.
Ik vind Agressief zijn profielplaatje super nice gemaakt!
Straalt ook echt uit wat de bedoeling is.

Voor dit plaatje geef ik zeker een 9,5/10!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Leuk topic, was vroeger wel in trek. Helaas nu niet meer zo. Hoop dat hier t tegendeel bewezen word tho.
 
Reactiescore
1.918
1605988640297.png


zeer mooi, uniek, inhoudsvol en vooral politiek correct plaatje

9.5/10
 
Reactiescore
216
zeer mooi, uniek, inhoudsvol en vooral politiek correct plaatje

9.5/10
Zalig dit, jammer van de slechte kwaliteit van het plaatje, de vele verschillende kleuren vind ik minder.
De afmetingen zijn nog niet TOP, maar voor een 0,5/10 kan het plaatje er wel door.
& dat halve puntje dan nog verdient aan het feit dar er ergens wat waarheid achter verschuild zit (voor de goeie zoekers!)
 
Reactiescore
290
Leuk topic!

Leukste profielplaatjes:

153708_large.gif 153929_large.jpeg
Snelske: Niet de meest prachtige foto, maar past bij de naam en ik was gefascineerd door het GIF-effect op de rook waardoor het lijkt alsof deze beweegt. Simpel maar mooi! 8/10
Corrupted mentality: Meesterwerk, zeer mooi uitgevoerd. Om toch beetje kritiek te geven :p Denk dat je ook nog wel op andere leuke manieren meer de betekenis van de naam had kunnen opzoeken :) 9/10

Leukste stamplaatjes:

152771_large.gif 152704_large.png
Ordo ab chao: Eén van de mooiste stamplaatjes die ik al gezien heb, mijn felicitaties aan de makes ervan! 9,5/10
Danger boys: Geen idee waarom dit mij hier zo aanspreekt aangezien het niks maar dan ook echt niks talent vereiste om dit te 'maken' maar vind het leuk en orgineel. Ook hier simpel maar leuk plaatje! 8/10
 
Reactiescore
447
Zalig dit, jammer van de slechte kwaliteit van het plaatje, de vele verschillende kleuren vind ik minder.
De afmetingen zijn nog niet TOP, maar voor een 0,5/10 kan het plaatje er wel door.
& dat halve puntje dan nog verdient aan het feit dar er ergens wat waarheid achter verschuild zit (voor de goeie zoekers!)

Vleesje kon de correcte versie niet doorsturen omdat hij geen auteursrechten had, hier de kwaliteitsvolle versie

PVDA.png
 
Reactiescore
216
Leuk topic!

Leukste profielplaatjes:
Corrupted mentality: Meesterwerk, zeer mooi uitgevoerd. Om toch beetje kritiek te geven :p Denk dat je ook nog wel op andere leuke manieren meer de betekenis van de naam had kunnen opzoeken :) 9/10

Bedankt voor het compliment! ✌️
 
Reactiescore
7
Leuk topic!

Leukste profielplaatjes:

Bekijk bijlage 24808 Bekijk bijlage 24809
Snelske: Niet de meest prachtige foto, maar past bij de naam en ik was gefascineerd door het GIF-effect op de rook waardoor het lijkt alsof deze beweegt. Simpel maar mooi! 8/10
Corrupted mentality: Meesterwerk, zeer mooi uitgevoerd. Om toch beetje kritiek te geven :p Denk dat je ook nog wel op andere leuke manieren meer de betekenis van de naam had kunnen opzoeken :) 9/10

Leukste stamplaatjes:

Bekijk bijlage 24810 Bekijk bijlage 24811
Ordo ab chao: Eén van de mooiste stamplaatjes die ik al gezien heb, mijn felicitaties aan de makes ervan! 9,5/10
Danger boys: Geen idee waarom dit mij hier zo aanspreekt aangezien het niks maar dan ook echt niks talent vereiste om dit te 'maken' maar vind het leuk en orgineel. Ook hier simpel maar leuk plaatje! 8/10

<3
 
Reactiescore
56
Als stamplaatje vind super nice gedaan dit!
Beide TOP plaatjes door top designers :)
Orbo: 9/10
Bekijk bijlage 24804

Bedankt voor de goede beoordeling. Ik ben zelf ook zeer tevreden over de prestaties van de designer.

Leuk topic!

Leukste stamplaatjes:
Bekijk bijlage 24810
Ordo ab chao: Eén van de mooiste stamplaatjes die ik al gezien heb, mijn felicitaties aan de makes ervan! 9,5/10

Bedankt! Ik ben blij dat ik het gekocht heb :)
 
Reactiescore
216
Het plaatje van Orbo. Is gemaakt door Juice Lee (Jim) en het plaatje ven EQ! Gemaakt door SC Beast (Stefke) beide too designers inderdaad!
 
Bovenaan