[Stam] Stam profiel plaatje w63 500PP

DeletedUser78400

Guest
1. De tekst: Re-Organised
2. Thema: Iets met herorganiseren waar de stam naam voor staat verder niet echt een beeld van het plaatje
3. Plaatje(s) om te gebruiken: Wees creatief :)
4. Deadline: /
5. Prijs/gift: 500PP omdat er niet echt een een duidelijke omschrijving is en veel mogelijk is.

Alvast bedankt!
 

DeletedUser77658

Guest
Voor eens stam die volgens Kakaka niet lang zal bestaan maak ik niets hoor :eek:
 
Reactiescore
831
Is inderdaad zonde van onze tijd. Kwa verhouding met jullie pp abuse is 500 pp trouwens alleen genoeg voor een stock in juiste formaat. Voor 300 pp bonus zou je dan tekst en een zwart randje erond krijgen, hoor graag terug van jullie!
 

DeletedUser78400

Guest
Ik zal mijn oprechte mening over jullie geven,
Een stelletje kleine blagen, zo onvolwassen en triest dat jullie zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ben niet zoon ''vroeger was alles beter type'' maar met figuren als jullie hier op t grafisch forum verlang ik wel terug naar wat goede professionele designers.

Nare stam zijn jullie geworden op 63 en om dan compleet ongerelateerd hier te komen janken waardeert niemand.
 
Reactiescore
44
Hebben jullie nog pp over na al dat abuse????

Dit is wel leuk om te horen hoor, ik kan namelijk van jullie hetzelfde zeggen. Clusterfucks van 300punten pakken en de muur van 1 naar 20 boosten kost toch aardig wat pp, helemaal als je het met meerdere dorpen doet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
GoUST6s.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik verlang naar uberhaupt iemand die designed momenteel :/
Zou je sieren als je gewoon weer je nederige en rustige zelf werd, dat geblaat sinds je W63 speelt doet je weinig goeds.
 
Reactiescore
831
Zou je sieren als je gewoon weer je nederige en rustige zelf werd, dat geblaat sinds je W63 speelt doet je weinig goeds.

Ach ik banter maar wat. Ik scheld nooit in mijn posts, ben nog even rustig als voor w63. Jullie nemen het gewoon allemaal maar wat te serieus. Ik was zeker nog van plan om nog wat te maken en dankzij dit ben jij ook eens uit je hol gekropen dus heb ik nu ineens een 'concurrent' ;)

Daarbij mag @.Da Vinci zijn geblaat toch ook posten. Nogsteeds geen enkele CF of muurboost gekomen van mijn account. Dus ieder zijn manier van posten en doen vind ik dan :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ach ik banter maar wat. Ik scheld nooit in mijn posts, ben nog even rustig als voor w63. Jullie nemen het gewoon allemaal maar wat te serieus. Ik was zeker nog van plan om nog wat te maken en dankzij dit ben jij ook eens uit je hol gekropen dus heb ik nu ineens een 'concurrent' ;)

Daarbij mag @.Da Vinci zijn geblaat toch ook posten. Nogsteeds geen enkele CF of muurboost gekomen van mijn account. Dus ieder zijn manier van posten en doen vind ik dan :)

Zit een verschil in. Daarbij namen jullie t ineens heeeul serieus toen jullie benadeeld werden of er “oneerlijk” gespeeld werd en de hele wereld jullie moesten aanhoren. Dus wees niet zo selectief en speel dan ook echt voor de lol, zonder iedereen op te naaien.
 

DeletedUser77658

Guest
Ik ben niet zoon ''vroeger was alles beter type'' maar met figuren als jullie hier op t grafisch forum verlang ik wel terug naar wat goede professionele designers.

Nare stam zijn jullie geworden op 63 en om dan compleet ongerelateerd hier te komen janken waardeert niemand.

Met het slechte been uit bet gestapt? De tijd dat er goede designers waren is al lang voorbij, maak je geen illusies.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Met het slechte been uit bet gestapt? De tijd dat er goede designers waren is al lang voorbij, maak je geen illusies.
En dat betekent dus dat er illusies zijn als ik er weer naar terug verlang? Toppie
 
Reactiescore
831
Daarbij namen jullie t ineens heeeul serieus toen jullie benadeeld werden of er “oneerlijk” gespeeld werd en de hele wereld jullie moesten aanhoren.

Heb ik nooit gedaan. Zou graag een post zien waar ik dat doe.

Dus wees niet zo selectief en speel dan ook echt voor de lol, zonder iedereen op te naaien

Doe ik. Ik heb echt een good time op w63 :) En daarbij stuur ik niet eens kata's, CF's of anderen. Dus op te naaien vind ik ook maar wat gezever.
 
Bovenaan