Stam-plaatje - Snel!

DeletedUser

Guest
Hoi iedereen,

Ik he net een nieuwe prem gekocht maar ben nog aan het leren hoe ik een profielplaatje moet maken en er in zetten.
Mijn stam heet "Life.Less"
Als iemand zich verveelt of het leuk vind zou hij/zij dan een plaatje kunnen maken voor mijn stam? En heel kort erbij zeggen hoe ik die er in moet zetten.

Alvast heel erg bedankt ik ben nog newbie met dit soort werk
een guide met hoe het werkt mag ook (bv. site ergens)

Gr. Joris

-----------------------------------

Sorry zit bijna nooit op het forum =/

1. 300x200 (Maximale grootte dus)
2. Life.Less
3. Dit laat ik aan de designer over.
4. Het zou mooi zijn als de achtergrond een beetje donker is en dat er op de voorgrond iets (mooi zou zijn in wat lichtere kleuren) iets ligt/staat.
Het moet ook wel uitdagend en/of spannend zijn als dat kan.
5. Kun je zelf beslissen.
6. voor 9 Juli zou mooi zijn
7. ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. Sorry zou wel willen =(



Het is de eerste keer dat ik dit doe.
Dus zou iemand ook kunnen vertellen hoe ik hem er in moet zetten?

Alvast heel erg bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heey:p

Om een plaatje in je profiel te zetten ga je naar 'instellingen'. Vervolgens naar je profiel. Daar staat dan ergens 'Profiel afbeelding' en daar moet je op bladeren klikken. Hier moet je je plaatje opzoeken, dan op openen klikken, en dan op 'ok' klikken.

Thats all;)
 

DeletedUser

Guest
Heey:p

Om een plaatje in je profiel te zetten ga je naar 'instellingen'. Vervolgens naar je profiel. Daar staat dan ergens 'Profiel afbeelding' en daar moet je op bladeren klikken. Hier moet je je plaatje opzoeken, dan op openen klikken, en dan op 'ok' klikken.

Thats all;)

Stam plaatje is het he?
dus, naar stam. naar eigenschappen, openen, klik op plaatje, ok
 

DeletedUser35405

Guest
ik heb toevallig misschien wel iets dat bij de stam Life less past , het enige wat er aan moet veranderen is de tekst .

en de seize . hij was oorspronkelijk voor mijn stam , maar werd niet gebruikt :)

kijk maar of je het wat vind =

heavenraedited1.jpg
 
Bovenaan