Stam In Rouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mensen, wij zouden het appreciëren moest hierover gezwegen worden. Dit is allemaal info die jullie, de rest van de TW-community en in feite de rest van ons die Maaike niet kennen niks aangaat.

1. Verander je stamnaam dan niet zodat wij iets vermoeden.
2. Om een lullig feitje als dit voor iemand gaan rouwen? Ik vind het best wel wat humor hebben, dit gedrag. (Waar ik woon is iemand die zwanger is meestal blije gebeurtenis :p (Ja ze is 15 dat is wat anders maar rouwen? Damn dat is echt overdreven.)
3. Als niemand iets mag weten over haar privé leven waarom wordt er dan hier toch nog gepost wat er gebeurd is?

4. Is .Paddo...Ik ben Rouw nou al zo lek als een zeef? :D
 

DeletedUser

Guest
of mss heeft maaike teveel pado's gegeten,en zit ze nu aan een drugsprobleem.;)
 

DeletedUser

Guest
w00t, ik vind het ook wel komisch.

Ze zeggen dat ze het fijn zouden vinden als hier over gezwegen wordt terwijl 3 spelers in de top-5 staan met achter hun naam Maaike, lol? :eek:

Daarbij ik ken een meisje van 13 die een x zwanger was, haha.
Heeft ze nooit gehoord trouwens van een condoom of de pil en daarbij komt ook nog is dat het misschien helemaal niet waar is want volgens mij had een W7 speler (Yaroel ofzo?) een x zijn dood gefaked, ook tegen iemand die hij al 2 jaar via TW kende.

/Sluit dit topic nou maar.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, wat een circus weer. Je veranderd je stamnaam en dan doe jullie zo'n persconferentie leiden. "We willen er niks over kwijt". Het is ook een opgeblazen evenement van een stam die denkt dat ze hecht zijn. Sorry, dat ik het zeg, maar jullie zijn je aan het aanstellen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
1. Verander je stamnaam dan niet zodat wij iets vermoeden.
2. Om een lullig feitje als dit voor iemand gaan rouwen? Ik vind het best wel wat humor hebben, dit gedrag. (Waar ik woon is iemand die zwanger is meestal blije gebeurtenis :p (Ja ze is 15 dat is wat anders maar rouwen? Damn dat is echt overdreven.)
3. Als niemand iets mag weten over haar privé leven waarom wordt er dan hier toch nog gepost wat er gebeurd is?

4. Is .Paddo...Ik ben Rouw nou al zo lek als een zeef? :D

Diegene die het op het forum gepost heeft, zit niet bij ons in de stam.
 

DeletedUser

Guest
Diegene die het op het forum gepost heeft, zit niet bij ons in de stam.

Nog is het jullie fout dat het hier zo verspreid ligt, jullie hadden beter jullie stamnaam gewoon gelaten .. Want nu beginnen klagen van 'Niet iedereen moet het weten'. Heeft geen nut .. Want jullie hebben er zelf voor gezorgd:p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet toch al wel meer :). Ze moesten de regels maar lezen :D
 

DeletedUser15937

Guest
mmmmm zelfmoordpoging, jezelf in het hart proberen te steken is zeker heel treurig in combenatie met een zwangerschap. Volgens de bronnen in Paddo moet het wel waar zijn omdat iemand bij haar is gaan kijken. Wel kun je erop wachten natuurlijk dat als je de stamnaam veranderd en je er geheimzinnig over doet deze topic kunnen komen, actie is immers reactie.

Greetz Ferdy
 

DeletedUser

Guest
Weet je, met alle respect voor Maaike ... Maar dit moet ik toch even kwijt.
Toen ik de mail van die (vriend) even goed bekeek zag ik het volgende staan.

Miss Paddo op 01.07. om 22:54 uur
ben naar haar huis gegaan, haar ouders in paniek en ik wist niet wat er gebeurd was. blijkbaar had ze zelfmoord proberen te plegen die mislukt is
en zijn ze met de ziekenwagen naar het ziekenhuis gegaan. weet zelf niet welk ziekenhuis en kan zij of haar ouders nu niet bereiken
maar ik ben blij dat het mislukt is...
zou zonde zijn voor zo'n jong meiske

Check het vet gedrukte, dit zou iemand die bekend is met Maaike toch niet schrijven.
Maaike heeft naar mijn idee deze mail zelf geschreven en dit aangeduide deel wijst op een hele domme fout.
Dit zou zomaar is het bewijs kunnen zijn dat dit hartstikke nep is en een schreeuw om aandacht.
Excuseer me als ik het keihard fout zou hebben, maar ik twijfel niet eerlijk gezegd.
Woorden zijn mijn onderdeel waar ik veel mee kan bereiken en ontrafelen.
En nee ik ben geen detective, maar ik heb wel een hekel aan mensen die ons team belazeren :)

Zo dit was het dan, nu is het aan jullie om te kijken of het fake is of de truth.
Bekritiseer mijn mening of ondersteun het, maar ik heb mijn idee nu wel over dit zogenaamde voorvalletje.
 

DeletedUser

Guest
Doe hier gewoon een slotje op, tzullen veel mensen een rotzorg wezen aangezien je niet weet of dit in scene is gezet, als jullie het geloven fine, maar rouw dan lekker in je eigen stam? :s
 

DeletedUser

Guest
Weet je, met alle respect voor Maaike ... Maar dit moet ik toch even kwijt.
Toen ik de mail van die (vriend) even goed bekeek zag ik het volgende staan.

Miss Paddo op 01.07. om 22:54 uur
ben naar haar huis gegaan, haar ouders in paniek en ik wist niet wat er gebeurd was. blijkbaar had ze zelfmoord proberen te plegen die mislukt is
en zijn ze met de ziekenwagen naar het ziekenhuis gegaan. weet zelf niet welk ziekenhuis en kan zij of haar ouders nu niet bereiken
maar ik ben blij dat het mislukt is...
zou zonde zijn voor zo'n jong meiske

Check het vet gedrukte, dit zou iemand die bekend is met Maaike toch niet schrijven.
Maaike heeft naar mijn idee deze mail zelf geschreven en dit aangeduide deel wijst op een hele domme fout.
Dit zou zomaar is het bewijs kunnen zijn dat dit hartstikke nep is en een schreeuw om aandacht.
Excuseer me als ik het keihard fout zou hebben, maar ik twijfel niet eerlijk gezegd.
Woorden zijn mijn onderdeel waar ik veel mee kan bereiken en ontrafelen.
En nee ik ben geen detective, maar ik heb wel een hekel aan mensen die ons team belazeren :)

Zo dit was het dan, nu is het aan jullie om te kijken of het fake is of de truth.
Bekritiseer mijn mening of ondersteun het, maar ik heb mijn idee nu wel over dit zogenaamde voorvalletje.

niemand kan precies weten of het echt of nep is dus dan kan je het beste gewoon respect getuigen en geen heksenjacht beginnen.
Uiteindelijk komt het wel bovenwater moest het fake zijn geweest , want iemand die liegt die praat zijn mond wel eens voorbij :D
 

DeletedUser

Guest
niemand kan precies weten of het echt of nep is dus dan kan je het beste gewoon respect getuigen en geen heksenjacht beginnen.
Uiteindelijk komt het wel bovenwater moest het fake zijn geweest , want iemand die liegt die praat zijn mond wel eens voorbij :D

Toch wel toevallig:

Bedankt voor je melding, je verdenking was correct. De speler zal nu een straf krijgen.
De stamoprichter heeft van ons de opdracht gekregen het profiel te wijzigen, de naam paddo in combinatie met het don't do drugs stamwapen sta ik toe.

Verder veel plezier met tw!

Met vriendelijke groet,

EDIT: Voor al de duidelijkheid dit gesprek is van iemand anders, niet van mij!
 

DeletedUser

Guest
Wat gaat erover?

Hetgeen van maaike.
Hoe zielig ben je om zoiets Nep te posten,moest het echt zijn is het ook zielig om Privé zaken neerteposten..

Tjonge,met aandagt kom je niet verder;Met Troepjes wel.;)
Die moet je dan ook nog hebben hé.:)
 

DeletedUser26330

Guest
Hetgeen van maaike.
Hoe zielig ben je om zoiets Nep te posten,moest het echt zijn is het ook zielig om Privé zaken neerteposten..

Tjonge,met aandagt kom je niet verder;Met Troepjes wel.;)
Die moet je dan ook nog hebben hé.:)

Wie zegt dat het nep is??? noob.
 

DeletedUser

Guest
Wtf , paddo's denken zeker dat ze de VIP van tribalwars zijn zeker ? Ok , dat er een probleem is met die maaike is misschien erg. Maar je naam veranderen en op het af er een topic overmaken en dan zeggen dat het niet de bedoeling was om aandacht te trekken. Ja vast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan