Stabtopic

DeletedUser

Guest
In mijn ogen niks mis met zijn post, hij geeft zelfs toe dat hij meerdere spelers nodig zal hebben om hem van deze wereld te laten verdwijnen. Ik zie hier geen ophemeling in en ik denk dan ook met mij vele anderen. Ik blijf trouwens bij mijn mening dat ze u wellicht ergens een keer hebben geraakt, had ik dan toch gelijk?

Ik moet je teleurstellen, niemand van die spelers daar heeft ooit al 1 dorpje gepakt van me.
 
Reactiescore
3.584
En nu mijn dood geworden op w46 mijn excuses aan iedereen die ik zijn vertrouwen heb geschonden.

staat op mijn profile ook.

Weet je wat Donald Duck stop met zagen we zien wel als dat ooit met u gebeurt. Dan zal je er anders overdenken. en ik praat denk ik in de meerderheid. Indien je het zelf niet bent overkomen dan heeft het hier geen zin om dikke jan uit te hangen

Als je geclusterfuckt word dan doe je dat terug, als je kata's krijgt dan doe je dat terug. Word je gestabt dan doe je dit NIET terug. Als iedereen zo gaat beginnen gaat het nergens meer over.

Mijn stam, stamleden zijn op verschillende werelden wel al eens gestabt door iemand dat pak je aan door kata's, heel veel kata's ;)


De speler die het topic aanmaakte kon mij ook even contacteren of ik het wou kopiëren en plakken dan kon hij zijn stab daaronder aangeven. Maargoed zo erg is dat niet natuurlijk GL IG.
 

DeletedUser5114

Guest
De speler die het topic aanmaakte kon mij ook even contacteren of ik het wou kopiëren en plakken dan kon hij zijn stab daaronder aangeven. Maargoed zo erg is dat niet natuurlijk GL IG.

had ik inderdaad ook kunnen doen, en bedankt hopelijk valt het met de stabs mee en word dit de enige.
 

DeletedUser21733

Guest
Beste mensen ik heb mijn account door gegeven aan een oude vriend van me op w9 door al dat stabbing verhaal geen zin meer om te spelen.Ik had nog premium veel geluk nog hier En ps tw is maar een spel hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
beste mensen ik heb mijn account door gegeven aan een oude vriend van me op w9 door al dat stabbing verhaal geen zin meer om te spelen.ik had nog premium veel geluk nog hier en ps tw is maar een spel hoor

nbc
 

DeletedUser4900

Guest
Beste mensen ik heb mijn account door gegeven aan een oude vriend van me op w9 door al dat stabbing verhaal geen zin meer om te spelen.Ik had nog premium veel geluk nog hier En ps tw is maar een spel hoor

Jaja, iemand anders nu opzadelen met je probleem. Al geloof ik er geen barst van
 

DeletedUser5114

Guest
echt verhaal ja of nee, aanvallen stoppen niet voordat dat account van de wereld is.
leuke poging wel.
 

DeletedUser21733

Guest
Jullie hoeven het niet te geloven . En aanvallen ? Tot nu toe nog geen enkele gehad. Enkele heb ik er een mooi aantal Gecleard En het gaat niet om een rl vriend ;) Gaat om een vriend die ik in de tijd kende van w9 Luckeyschot. Stond nog op skype van me,en facebook. Heb hem dit account gegeven omdat er nog voor 2500pp op staan. Zo kan die een mooie start maken op w47. Ik geef geen bal om dit account
 

DeletedUser

Guest
Jullie hoeven het niet te geloven . En aanvallen ? Tot nu toe nog geen enkele gehad. Enkele heb ik er een mooi aantal Gecleard En het gaat niet om een rl vriend ;) Gaat om een vriend die ik in de tijd kende van w9 Luckeyschot. Stond nog op skype van me,en facebook. Heb hem dit account gegeven omdat er nog voor 2500pp op staan. Zo kan die een mooie start maken op w47. Ik geef geen bal om dit account

Knul, volgens mij moet jij de definitie van clearen nog eens opzoeken. Het enige wat je hebt gedaan is wat def mollen van een gestopte speler dat bij ons stond en je bent de katanoob gaan uithangen door welgeteld 2 boederijlevels van ons te mollen. Nou, bravo. Je hebt het goed gedaan! Je hebt nog veel toekomst op dit spel!

Zucht.
 

DeletedUser21733

Guest
Ilovetrains gestopt :) Raar die edelde net nog een dorp weg. Ik heb zijn 2 dorpen mooi gecleard. Toch raar rapportjes spreken voor zijn zelf . Muur van 2 dorpen naar 0 + enkele boerderij levels, O vergeet zijn adelshoeve en smederij niet :)
En ja nu heb ik even mijn clear verloren Allez de helft er van :)

En als jj het een beetje def vind das raar , Kom van Verslagen tegenstanders: 6000+- Naar 22.597 (1033.) En dat enkel in 2 dagen. Dus reken uit als verslagen tegenstanders heb ik een 14.000. Dus u klein aantal die je noemde. Is meer dan niet juist.
 

DeletedUser76961

Guest
Evil smiley (Gregorry) Je zou beter even stoppen. Ik heb nu u account overgenomen. En zou graag een mooie start maken op w47.
Mijn naam is jens. Kom van w9 (luckeyschot). Gregory ik moet wel toegeven wat de mensen hier zeggen waar is. En je weet wat ik er van denk.
Maar de dorpen worden enkel nog gebruikt om pp mee te verdienen. Dus eigenlijk heb je geen dorpen meer en account.
 

DeletedUser21733

Guest
Weet ik wel hoor :) Maar ik stop volledig genoeg gepraat met die noobs van w46

En jens nog veel geluk verder op w47 hopelijk kom je daar geen zoon mensen tegen.
 

DeletedUser76961

Guest
Als je nu niet had gestabt. Dan kon je gewoon verder spelen. Maar goed bedankt voor de premium punten.

MVG jens
 

DeletedUser

Guest
Heb je nu echt een 2e forumaccount gemaakt vandaag om je verhaal geloofwaardig te maken? :eek:
 

DeletedUser76961

Guest
Heb je nu echt een 2e forumaccount gemaakt vandaag om je verhaal geloofwaardig te maken? :eek:

De echte evil smiley (gregorry) Is gestopt. Komt door dat stabbing verhaal. Het is normaal dat ik een account aanmaak .Ik ken namelijk het login en wachtwoord niet van Gregorry forum account.
 
Bovenaan