[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
1.918
Ook super om 1 massa te helpen op Freyr (supergirl) en dan na de laatste massa 1 week lang van 23 tot 6/7 vv te draaien om erachter te komen dat diegene helpt aan het plan om de uni te uppen waar je openlijk al 2x hebt gezegt er fel op tegen te zijn.

@Robskeexp
dit is niet mogelijk aangezien het te makkelijk is om de uni te uppen en alleen dat dorp te stacken. Het dorp ligt midden in de 2 accs die er voor zijn

Het lijkt dat freyr niet voor is? Heeft intussen de stam verlaten en in pm klonk Pascal niet blij
 
Reactiescore
57
Zo simpel is het dus niet. Ze hoeven de uni maar 20 dagen gestacked te houden en de wereld is klaar. Dit kunnen wij nooit optijd regelen, daar hebben de overblijvers veel te veel def voor.
Hoeveel defdorpen kunnen ze er in het beste geval in kwijt?
 
Reactiescore
2.386
Het lijkt dat freyr niet voor is? Heeft intussen de stam verlaten en in pm klonk Pascal niet blij
Oh dat is hij wel, hij blamed mij en Matt voor zijn verlies en geeft blijkbaar op. #Pascal4President..........
 
Reactiescore
1.918
Jammer, hadden m hoger ingeschat dan dat. Bleef altijd netjes ondanks onze provocerende pms vanuit abuser

ripPascal
 
Reactiescore
1.918

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ooit begonnen op 69, destijds heeft mijn stam t niet gered omdat twee leden besloten zich aan te sluiten bij cave, jammer om te zien dat ze zo de wereld willen afsluiten. Voor mij is Walk de iniedergeval de winnaar ;)

Edit; Ik doel natuurlijk op het Cave wat achter deze actie staat. Als je je hier publiekelijk van distantieert treft je alleen maar respect ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Ooit begonnen op 69, destijds heeft mijn stam t niet gered omdat twee leden besloten zich aan te sluiten bij cave, jammer om te zien dat ze zo de wereld willen afsluiten. Voor mij is Walk de iniedergeval de winnaar ;)
Ah, het schoolvoorbeeld van de subjectieve lezer. Beter gewoon zwijgen man, de overblijvende mensen van Fuifje staan aan de juiste kant van het verhaal. Maar ik zie het, nog steeds niet over je trauma's. Sterkte!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ah, het schoolvoorbeeld van de subjectieve lezer. Beter gewoon zwijgen man, de overblijvende mensen van Fuifje staan aan de juiste kant van het verhaal. Maar ik zie het, nog steeds niet over je trauma's. Sterkte!

Heb de begin post gelezen, misschien mis ik dus iets cruciaals. Tell me?

Wat ik zeg klopt toch niet? Fuifje is keihard rekked door oa Cave, nu komt cave afspraken niet na, dan vind ik Walk een fijnere stam. Wat mankeert er aan mijn mening dan?
 
Reactiescore
1.016
Heb de begin post gelezen, misschien mis ik dus iets cruciaals. Tell me?

Wat ik zeg klopt toch niet? Fuifje is keihard rekked door oa Cave, nu komt cave afspraken niet na, dan vind ik Walk een fijnere stam. Wat mankeert er aan mijn mening dan?

Dat ongeveer 70% van de Cave spelers niet achter deze stab staan en zich hier van distantiëren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Spelers die zich hier distantieren van Cave vind ik er natuurlijk niet binnen vallen.. Had ik anders kunnen verwoorden en zal t even aanpassen. Wou Stan zelfs nog een complimentje geven voor het distantieren.

Maar neem ook aan dat ze zichzelf geen Cave lid meer noemen, vandaar dat ik ze ook niet bedoelde aan te spreken. @Kerouac Niet die intentie gehad ;)
 
Reactiescore
7.942
Exact hetzelfde als op w33 waar DRIVE het bestand verbrak en de geheimen pakte. De vijand is gewoonweg niet te vertrouwen.

Sorry voor de stab, maar er spelen gewoonweg ongelofelijk grote klootzakjes op dit spel, iedere wereld weer.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Exact hetzelfde als op w33 waar DRIVE het bestand verbrak en de geheimen pakte. De vijand is gewoonweg niet te vertrouwen.

Sorry voor de stab, maar er spelen gewoonweg ongelofelijk grote klootzakjes op dit spel, iedere wereld weer.

En ook hier moest ik aan denken ja.
 
Reactiescore
2.303
Sven, is that you?
 
Bovenaan