Stabkoning Gulmea

Reactiescore
3.536
Wel grappig dat Ted het beertje speciaal op het forum komt en zijn eerste AF posten maakt om Gulmea goed te praten maar na de nieuwe 'bewijslasten' van Gulmea zijn stabs we hem niet meer te zien hebben gekregen.
 
Reactiescore
1.476
Wel grappig dat Ted het beertje speciaal op het forum komt en zijn eerste AF posten maakt om Gulmea goed te praten maar na de nieuwe 'bewijslasten' van Gulmea zijn stabs we hem niet meer te zien hebben gekregen.
Haha ja.
 

DeletedUser77351

Guest
Een nieuwe stab vanuit Cstab! Je zou haast zeggen dat ze het ervoor doen om in de belangstelling te staan? :rolleyes:

Zoals de oplettende speler is opgevallen is Only! 6 dagen geleden opgeheven, nadat er 5 spelers overliepen naar Cstab. De desbetreffende (stab)spelers (Marnix033, Barbo123 & .LiamStriekwold) hadden toen dit op het forum gepost.

hHwEDV7.jpg


Toen ik nadien de stam had opgeven, hadden ze het in de whatsapp groep nogmaals gepost.

lyoQlvD.jpg


Oops, bewijst deze foto nu ook weer gelijk dat Mister Nice Guy eigenlijk niet zo nice is? Hij wou een dorpje afnemen van een BG! Foei! Vervolgens ook een lid van C100 dat zelf zegt dat het een noob stam is? :D


Dus een NAP tot 25-02-2019 12:00, leek mij een heel mooi voorstel van hun! Hadden we beide voldoende tijd om lekker wat voor te bereiden en eventueel te schuiven met troepjes. Maar wat kwam er deze ochtend aan om 8:00 in men dorpje aan?? 20 incomings vanuit hun dorpjes!

Wellicht niet zo zeer gepland zoals ze verwacht hadden...

fVJqNxi.png

t7qRT4a.png



@ted het beertje, heel veel succes met je aanwinsten je zult er vast enorm blij mee zijn! :D
 
Reactiescore
3.452
Weer een stab?
Begint bijna lachwekkend te worden zoveel stabs in 1 stam.
 
Reactiescore
3.452
De titel van dit topic kan beter gewijzigd worden naar C100 stabstam.
(Mb stam van C100 houdt ook van kata-en btw)
 

DeletedUser77351

Guest
De 100 zal vast staan voor het aantal stabs. Waar de C voor staat is me nog niet helemaal duidelijk.

Oei daar zijn ze al bijna.. Gelukkig hebben ze ook C101, zijn nog eens 101 stabs extra!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Ik verneem vandaag vanuit een C100 (stam van Gulmea) account dat de co die gekickt zou zijn op Gulmea door de eigenaar die toen op 'vakantie' was tijdens de stab toch nog zou spelen op het account. Daarbovenop komt kijken er een 3de discutabele actie zou geweest zijn vanuit wederom het account Gulmea.

Ook mogen leden van c100 geen vragen meer stellen over betreffende situaties omdat Gulmea de zaak zelf als afgehandeld verklaard heeft.

Gulmea en leider Ted het beertje kwamen eerst nog moeite doen om dingen goed te praten maar ook deze horen we niet meer.

9498537e480f53aec76e351efb602179.png
 
Reactiescore
30
noobs!
 
Bovenaan