Stabkoning Gulmea

Reactiescore
1.478
De verontschuldigingen voelen niet heel erg gemeend maar goed, ik ga hier ook niet over dit voorval blijven zeuren. Als je echt een oplossing wilt aanbieden, dan stel ik voor dat jullie de pp punten compenseren die ik heb geïnvesteerd in het account vanaf 28/01 (Begin van onze "samenwerking) tot ik geëdeld ben geweest. In die periode heb ik totaal 1260 pp gebruikt op dat account voor mijn dorp.
Ik neem aan dat dit voorstel niet serieus genomen gaat worden...

Stab van @Twannie is duidelijk, ik vind het wel een beetje onzin dat @Gulmea hier dan verantwoordelijk voor zou zijn als accounteigenaar. Als hij een tijdje op skivakantie is kan hij natuurlijk niet alles in de gaten houden. @Twannie is van het account gekicked zoals het hoort.

Wat dan wel een mogelijke oplossing is, is dat @Dondal op acc @Gulmea gaat spelen, dan krijgt hij zijn dorpjes (en dus indirect zijn pp) terug, en hiermee kan bewezen worden dat account Gulmea een fair account is. Maar dat moeten @Dondal en @Gulmea zelf maar overleggen.
 
Reactiescore
702
Wat dan wel een mogelijke oplossing is, is dat @Dondal op acc @Gulmea gaat spelen, dan krijgt hij zijn dorpjes (en dus indirect zijn pp) terug, en hiermee kan bewezen worden dat account Gulmea een fair account is. Maar dat moeten @Dondal en @Gulmea zelf maar overleggen.

Ik zou nog eerder PP terug geven dan een 'onbekende' op je account te laten. Vooral als je degene op een verkeerde manier geedeld hebt.
Maar ik denk niet dat Dondal zich zou verlagen om daarmee te gaan klote.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79332

Guest
Gewoon dorpen terug met een NAP. Wat is hier nu zo moeilijk aan.

Over die pp: Dat is wel een kansloze deal.
 

DeletedUser79979

Guest
Hij neemt geen initiatief in het zoeken van een oplossing. Zo komt hij er natuurlijk makkelijk mee weg.
 

DeletedUser77113

Guest
Dan heb ik misschien nog een heel mooi alternatief voor je ;)
contacteer me eventjes als je wil
 

DeletedUser75533

Guest
Het vragen van de PP is volgens mij al niet geheel volgens de regels als ik het goed heb?
het op het account laten gaat helaas niet gebeuren zeker ivm het verleden maar ook kwa standaard die ik stel zeker na hoe dit nu loopt.

ik ben natuurlijk zelf tijdje weg geweest maar als ik het goed heb heeft niemand anders gebackstabt behalve de gekickte speler van dit account dus over die vriendjes snap ik niet geheel?!?
ook is het feit dat je naar mijn weet een simpele pp farmer was dus vind het sws een beetje raar van deze drama er waren ook geen duidelijke afspraken gemaakt nooit een bevestiging geweest van een NAP/samenwerking alleen de vraag en daarbij ook geen Cooldown periode besproken dusja uit netheid en medelijden toch de speler verantwoordelijk gekickt omdat het niet geheel netjes verlopen is dus voor mij is deze discussie ook klaar
 
Reactiescore
3.584
Je hebt zelf een samenwerking voorgesteld en hij is daarop in gegaan.


Eerste post van het topic staat jullie gesprek. Dat er nooit iets afgesproken is geweest betreft een samenwerking is enkel maar de zoveelste leugen.

Ook jullie eerste stab is nog altijd onduidelijk langs jullie kant. Er word gezegd jullie dat dorp kregen maar hij niet meer online kwam om het af te staan. Maar waarom wordt er aan iemand gevraagd voor te edelen, leaven jullie de stam iets voor jullie hem gaan aanvallen en word er tegen iemand in PM gezegd (staat in dit topic) dat jullie hem edelen omdat die speler jullie zou stabben.

Wat is het nu? Kregen jullie dat dorp nu en was hij inactief of ging hij jullie stabben en stabte jullie hem alvorens die speler dat kon uitvoeren.

Fijn je de gestabte speler kicked hebt. Voor zo ver die echt gekicked is want ik geloof er bar weinig van. De kick maakt ook weinig uit. Jullie distantiëren je pas van de stabs sinds er op het AF de aandacht op word gevestigd. Heel ACC Gulmea was op de hoogte maar deed er niets aan en liet het allemaal maar gebeuren.

Naar deftige excuses ben ik overigens nog altijd naar aan het zoeken.
 
Reactiescore
3.457
ook is het feit dat je naar mijn weet een simpele pp farmer was dus vind het sws een beetje raar van deze drama e
Dat is een reden om maar te stabben?

waren ook geen duidelijke afspraken gemaakt nooit een bevestiging geweest van een NAP/samenwerkin
Een samenwerking was er wel degelijk( zie screens)
Wederzijds overleg over het clearen en edelen van een dorp .
Het feit dat je nu alles weer als “ verzachtende omstandigheden” neerzet krijg ik nog steeds niet de indruk dat je het erg vind.
Je kan nu wel alles op je co afschrijven maar het lijkt mij erg stug dat je niet 1 keer contact hebt gehad met je co’s dat je op vakantie was.
Het is jouw account wat je achterlaat,lijkt mij een beetje opmerkelijk dat je 0 contact hebt gehad over het reilen en zeilen als eigenaar van het account met je co’s;-)
Nogmaals je komt niet over als iemand die spijt heeft.
 

DeletedUser79979

Guest
Aaahh we gaan weer ontkennen dus? Nooit samenwerking geweest? Waarom vragen jullie het zelf om samenwerking te hebben? waarom vragen jullie mij om iemand te verkennen? Ik verkende ook spontaan mensen in de buurt en stuurde ik ook naar jullie door... dus begin nu niet weer dingen uit je duim te zuigen zodat je 'reputatie' niet beschadigd word, want iedereen ziet dat je hier wat bs verkoopt.

En wat ik bedoel over die backstabbende virenden. Jij hebt minstens 2 verschillende mensen ingeschakeld om mij te clearen, want het lukte niet alleen. Heb 1x 2 edels van je gesniped en dag erna kwam je met clear maar die liep dood op mijn dorp, nogmaals 2 edels kwijt, daarna heb je weer hulp gevraagd aan vriendjes van je. Doe eens niet zo ontkennend.
 
Reactiescore
1.478
Gezien de laatste paar reacties van Dondal en Gulmea neem ik mijn woorden terug en is Gulmea in mijn ogen wel degelijk een vies account.
 
Bovenaan