Stab of geen stab?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
421
oké, maar ik zal dus geen bolwerk beginnen, maar het blijft natuurlijk wel MIJN stam. Dus ik ben bereid jullie te vergeven maar dan moeten jullie me wel terug laten in de stam EN me opnieuw stamelider maken.
 
Reactiescore
228
oké, maar ik zal dus geen bolwerk beginnen, maar het blijft natuurlijk wel MIJN stam. Dus ik ben bereid jullie te vergeven maar dan moeten jullie me wel terug laten in de stam EN me opnieuw stamelider maken.
oei stamelider, wat voor een functie is dat?
 

Deleted User - 487973071

Guest
het is dan ook een stab omwille van zijn daden, niet omwille van zijn woorden. wel opletten meneertje anus
Zoals jij het hebt verwoord gaat het om een verijdeling, dus het gaat wel om zijn woorden en de implicaties die jij daar aan hebt verbonden. Foei Romy, geen censuurstam steunen hè.

Het was wel een nare ervaring voor me. gelukkig doorzag ik rupert zijn motief.
Je stamgenoot bevestigd de verijdeling.


maar goed dit kontflikt is opgelost dus we hoeven het er niet meer over t hebben dus SLOTJE GRAAG MODDERATOR
You almost slipt, but I got you.
 
Reactiescore
45
Alles ging goed in VF Goed (het zit namelijk in de naam lol :p)

Tot leider een niet dubieuze naam het vreselijke idee had een bolwerk te starten. "Ik respecteer jou als mens en als speler, maar daarvoor hebben we toch nog niet genoeg grondstoffen??" reageerde medeleider itsDash heel respectvol. Maar een niet dubieuze naam begon te dreigen: "ik start een bolwerk of edel jullie allemaal de vernieling in. Ripjullie!"

Nog voor hij iets kon doen ontnam itsDash snel de rechten van een niet dubieuze naam zodat hij geen bolwerk kon starten. Net op tijd! Toen een niet dubieuze naam dit ontdekte begon hij te schelden met nare ziektes, wenste ons allen dood en vertrok met slaande deuren. Hij wilde zijn rechten terug en wel meteen! ItsDash vertrouwde het zaakje niet dus gaf niet toe.

Ondertussen heeft een niet dubieuze naam de stam verlaten en een nieuwe eigen stam opgericht. Nu probeert hij met de regelmaat van de klok VF Goed leden te overtuigen voor zijn nieuwe stam.

Stab of geen stab?


als hij met ziektes enz scheld is het toch heel simpel.
Maak ticket
get him banned
opgelost
 
Reactiescore
1.286
Zoals jij het hebt verwoord gaat het om een verijdeling, dus het gaat wel om zijn woorden en de implicaties die jij daar aan hebt verbonden. Foei Romy, geen censuurstam steunen hè.


Je stamgenoot bevestigd de verijdeling.

ik vind het wel knap dat jij nu 7 post hebt gemaakt en al die post erop lijken dat je het eq van een baksteen hebt.
 
Reactiescore
48
Zoals jij het hebt verwoord gaat het om een verijdeling, dus het gaat wel om zijn woorden en de implicaties die jij daar aan hebt verbonden. Foei Romy, geen censuurstam steunen hè.


Je stamgenoot bevestigd de verijdeling.
de stab gaat niet om de wens tot bolwerk bouwen, maar om het feit dat hij uit de stam is gegaan en iedereen erin uitnodigt slimmerik :redface::redface:
zalig zijn de armen van geest :redface::redface::redface:
 
Reactiescore
228

Deleted User - 487973071

Guest
de stab gaat niet om de wens tot bolwerk bouwen, maar om het feit dat hij uit de stam is gegaan en iedereen erin uitnodigt slimmerik :redface::redface:
zalig zijn de armen van geest :redface::redface::redface:
Een stam verlaten wegens een kontflikt is een stab? Okeeeee
Door naar de uitnodigingen: in jouw woordenboek is dat zijn vrijheid van meningsuiting. Hij uit zijn mening over het geschil aan zijn exstamgenoten met wie hij dus geen ruzie had. Zij hebben op hun beurt een vrije wil en de keuze om daar wel of niet op in te gaan. Ergo: het schreeuwen om een stab is you being a dramaqueen.
 
Reactiescore
244
Zelden zo'n lachwekkend topic gezien, als dit het niveau van dit AF gaat worden zie ik het heel somber in :oops:
 
Reactiescore
48
Een stam verlaten wegens een kontflikt is een stab? Okeeeee
Door naar de uitnodigingen: in jouw woordenboek is dat zijn vrijheid van meningsuiting. Hij uit zijn mening over het geschil aan zijn exstamgenoten met wie hij dus geen ruzie had. Zij hebben op hun beurt een vrije wil en de keuze om daar wel of niet op in te gaan. Ergo: het schreeuwen om een stab is you being a dramaqueen.

Je leest echt enkel wat je wil lezen he? Ik zie dat je probeert je slim voor te doen maar je compleet gebrek aan logisch redeneervermogen verraadt jouw beperkte intellectuele capaciteiten.

Waar schreeuw ik dat het een stab is? Ik VRAAG jullie mening of JULLIE het een stab vinden. Verder slaat jouw argumentatie als een tang op een varken aangezien een uitnodiging versturen een ACTIE is en geen verbale meningsuiting.
 
Reactiescore
1.804
Zelden zo'n lachwekkend topic gezien, als dit het niveau van dit AF gaat worden zie ik het heel somber in :oops:
dit account is slechts enkele maanden oud ik vraag me af hoeveel topics je hier al hebt zien voorbij komen
 

Deleted User - 487973071

Guest
Je leest echt enkel wat je wil lezen he? Ik zie dat je probeert je slim voor te doen maar je compleet gebrek aan logisch redeneervermogen verraadt jouw beperkte intellectuele capaciteiten.

Waar schreeuw ik dat het een stab is? Ik VRAAG jullie mening of JULLIE het een stab vinden. Verder slaat jouw argumentatie als een tang op een varken aangezien een uitnodiging versturen een ACTIE is en geen verbale meningsuiting.
Praten over intellectualiteit maar zelf niet kunnen invullen dat dit geen stab is...

Vroeger ging een uitnodiging tot toetreding pas na een formele uitnodiging (gesprek). Maar beide vormen van uitnodigen zijn op geen enkele wijze als een stab te kwalificeren.
Je verhaal zit vol met insinuaties, je post eindigen met een vraag is daarom irrelevant, want je weet dat je over zulke zaken altijd de mening van een ander zal krijgen. En jouw mening is impliciet al geven in je openingspost, want je start zo een topic niet als je denkt dat het geen stab is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan