[STAB] Losing Our Religion

DeletedUser80157

Guest
Soms heb je ingewikkelde stabs. Soms heb je simpele stabs. Soms heb je vieze stabs. Soms heb je een simpele en vieze stab.
Inmiddels oud-TRAINS lid @Losing Our Religion pleegt een schoolvoorbeeld van een stab, de perfecte uitvoering. Vaak is het nodig om een heel verhaal op te kalken om een Stab discussie te voeren, soms totaal niet. Dit is zo'n geval.

Achtergrond:
Losing our Religion is enkele dagen geleden de stam TRAINS gejoind, waar hij met veel bombarie binnenkwam. Dingen bevielen hem niet en dat liet hij op onbesuisde toon weten op het forum. Op 03-12 opende deze speler een post op het forum met een heel verhaal over een 1,2k bb-dorp wat verovert was door een lid van onze MB stam. De leiding heeft hier op gereageerd dat we in de avond met antwoord hierover kwamen, gezien er nogal wat discussie hierover.

Hierop kon Losing niet wachten en plaatste vlak voor de avond deze post op het forum:



Nu gaat het niet over het feit dat hij de stam beledigt heeft, maar om dat ene zinnetje: 'En we willen geen stabs doen, daarmee een 48 uren NAP'.

Losing bleef echter in de stam zitten, in de hoop op reacties (Hij had zich die dag al als een echte stoker ontwikkeld). De stamleiding besloot hem dan ook direct te kicken. Hieruit volgde de volgende chat met onze stamleiding:



Nogmaals een bevestiging van een NAP voor 48 uur. Wel, deze NAP duurde niet lang. Om exact te zijn, nog geen uur. Na 1 uur waren 1 lid van TRAINS en 3 leden van RAILS onder vuur van Losing. Hij vond het immers 'niet geldig' omdat de stamleiding hem uit de stam had gekickt. Nu is dit natuurlijk al onzinnig, maar zelfs in het chatgesprek daarna gaat hij duidelijk akkoord met de NAP van 48 uur. In de dagen hierna zijn er zelfs edeltreinen gelanceerd op TRAINS.

Stoker en een stabbertje dus. Weet wie je voor je hebt op deze wereld ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kun je ook rapportjes showen dat hij daadwerkelijk heeft aangevallen?
 
Reactiescore
195
Heb ook al wat gezien van deze speler, een echte kneus die enkel op deze manier 'groot' kan worden. Edelt de speler Celenke in de nacht terwijl onze stammen een NAP hadden.

Hij doet wel zijn naam eer aan, zijn gelovigheid is die al lang verloren anders had die wel meer respect voor anderen.
 

DeletedUser80157

Guest
Kun je ook rapportjes showen dat hij daadwerkelijk heeft aangevallen?

Daarvoor moet ik even navragen, hou je nog te goed. Hier in ieder geval overweldigend bewijs, een overname van een dorp binnen de NAP termijn van 48 uur.

4a202d7b61e8a42333dc813faaf1ab2e.png

NAP was gezet op 03-12 om 18:16, op 05-12 om 08:00 (10 uur voor de afloop dus) een dorp verovert. De eerste aanvallen liepen al binnen 10 minuten, deze rapportjes krijg je nog (als we die nog hebben).

Heb ook al wat gezien van deze speler, een echte kneus die enkel op deze manier 'groot' kan worden. Edelt de speler Celenke in de nacht terwijl onze stammen een NAP hadden.

Hij doet wel zijn naam eer aan, zijn gelovigheid is die al lang verloren anders had die wel meer respect voor anderen.

Dubbele stab dus, tjonge wat een zielig ventje zeg. Resistance zal ook wel een erg gezellige stam zijn gok ik zo.
 

DeletedUser79953

Guest
Treintjes sturen naar een Stamlid is geen STAB zeker?

Trains zit vol met Stabbers...

De Draakjes zijn de ook de geliefde slaafjes van Coscurant.

Losing heeft toen hij de stam uit gegooid werd enkel scouts verstuur dus dat zijn geen 'Aanvallen' gezien het allemaal Fakes waren.

Trains will fall --> Stamleiding zijn Henk & Anneke die helaas enkel maar kontjes lekken van grotere spelers :)

Anyway, ben blij uit die wereld te zijn!
 

DeletedUser79458

Guest
Treintjes sturen naar een Stamlid is geen STAB zeker?

Trains zit vol met Stabbers...

De Draakjes zijn de ook de geliefde slaafjes van Coscurant.

Losing heeft toen hij de stam uit gegooid werd enkel scouts verstuur dus dat zijn geen 'Aanvallen' gezien het allemaal Fakes waren.

Trains will fall --> Stamleiding zijn Henk & Anneke die helaas enkel maar kontjes lekken van grotere spelers :)

Anyway, ben blij uit die wereld te zijn!

Wat is een Coscurant?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Losing heeft toen hij de stam uit gegooid werd enkel scouts verstuur dus dat zijn geen 'Aanvallen' gezien het allemaal Fakes waren.

Desalniettemin heeft hij ervoor toch op de knop "aanvallen" voor moeten drukken, en lieten ze de incomingcounter stijgen, dus zijn wel degelijk aanvallen. Wat voor troepen erin steken maakt dan niks uit.

Wat is een Coscurant?

Alternatieve foute spelling van Croissant.
 

DeletedUser79953

Guest
Wat wordt er eigenlijk verwacht van spelers?
Ze worden uit een stam gekicked en mogen dan geen ex stamleden aanvallen?

Hij had geen stam en kon een massa aanval krijgen van de stam trains..
1 speler tegen een volledige stam en dit wordt beschouwt als een STAB?

Om dan nog maar te zwijgen over hoe laf Trains is om mij in de stam te behouden en mij te verkennen en met gevolg proberen edelen?

Tja...
Ik noem Trains eigenlijk een Lage stam gezien hun manier van werkwijze...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
De situatie zelf ken ik niet en oordeel ik ook verder niet over. Reageerde enkel op jouw definitie van een aanval.
 
Reactiescore
634
Wederom een speler die de zaken verdraaid :)

Losing heeft toen hij de stam uit gegooid werd enkel scouts verstuur dus dat zijn geen 'Aanvallen' gezien het allemaal Fakes waren.

Wat een Noob ben jij toch :).
Ook een Fake is een aanval

Hij had geen stam en kon een massa aanval krijgen van de stam trains..
1 speler tegen een volledige stam en dit wordt beschouwt als een STAB?

Bij het kicken/leaven was er een NAP afgesproken van 48 uur. Elke partij die binnen die 48 uur een aanval stuurt, ook al is dit een fake.
Verbreekt de NAP en is dus aan het stabben :)

Treintjes sturen naar een Stamlid is geen STAB zeker?

Als een stamlid samen gaat werken met de "vijand" en de stam komt hier achter, waardoor speler wordt opgeruimd is inderdaad geen Stab.
Mocht je met de "vijand" samen willen werken of je dorpen afstaan, dan leave je de stam. Tijdens je NAP periode kan je dan je zaken regelen.
Binnen de stam blijven en je dorpen afstaan is goedkoop spel :)
Het verwachten dat een stamlid samenwerkt met de "vijand" dat deze ook nog eens NAP aangeboden gaat krijgen is lachwekkend :)

De Draakjes zijn de ook de geliefde slaafjes van Coscurant.
Trains will fall --> Stamleiding zijn Henk & Anneke die helaas enkel maar kontjes lekken van grotere spelers

Ga je mond spoelen, woorden hier typen wat je thuis niet mag gebruiken is niet netjes.
Check ook de prestaties van accounts voordat je met zinloze beweringen komt aanzetten.

Om dan nog maar te zwijgen over hoe laf Trains is om mij in de stam te behouden en mij te verkennen en met gevolg proberen edelen?

Hoe "laf" ben jij om je dorpen af te staan aan de 'vijand' van je stam, terwijl jij in de stam zit ?

Zelfde discussie met de VV die LOR aanneemt van een van onze MB speler.
Hierbij staan de forum rechten actief.
Mocht LOR dit inderdaad uit goede wil gedaan hebben, dan leave je stam met de VV.
Je gaat niet eerst paar uur VV behouden en achteraf komen aanzetten dat je de VV door wilde geven.

Je krijgt dorpen van een account die in een stam zit
Je krijgt VV van een account waarbij forum rechten actief staan

Dan niet janken als er wordt gezegd dat LOR stabt.
 

DeletedUser79953

Guest
Dit bedoel ik dus...
Van alles op de hoogte... Typisch dat je van alles op de hoogte bent.

Dit is dus werkelijk een bekentenis :)
 
Reactiescore
430
Dit bedoel ik dus...
Van alles op de hoogte... Typisch dat je van alles op de hoogte bent.

Dit is dus werkelijk een bekentenis :)

Ik heb anders eerste rang gezetten in het voorval tussen jouw en trains. Leg eens uit dan ;)

Kan me overigens volledig aansluiten bij het bovenstaande verhaal. Dank, bespaart mij weer tikwerk.
 
Reactiescore
634
Dit betekent niet dat moderators niet opgevolgd worden en elke actie gelogd wordt en tijdens hun mod periode wordt ook een voorbeeldfunctie verwacht (zie ook onze recent team wijzigingen).

CM geeft vandaag duidelijk aan: tijdens hun mod periode wordt ook een voorbeeldfunctie verwacht
Hiermee geeft CM gehoor aan verzoek van de normen en waarden (ethiek) die de community hanteert

Vraag jullie dan ook hierbij om alle stab verhalen met bewijs door te sturen naar CM
 
Bovenaan