Spotprenten

DeletedUser48745

Guest
Ik ben benieuwd!

Regel 5: Regels voor spotprententopics
  • Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.
  • Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.
  • Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.
  • Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30947

Guest
naamloosfh.jpg
 

DeletedUser

Guest
Opzich is die van crypto niet slecht, alleen is het wel verre van de waarheid omdat het juist andersom is ;)
 

DeletedUser

Guest
klopt heb het meer over de leden die in de stam zitten zoals ik hier lees op het forum wat sommige van hun posten heb ik toch men twijfels over
 

DeletedUser

Guest
klopt heb het meer over de leden die in de stam zitten zoals ik hier lees op het forum wat sommige van hun posten heb ik toch men twijfels over

Tja, de helft van de pre-mades zijn zo, activiteit is de clue in het begin van een wereld :)
 

DeletedUser

Guest
die spotprent over Crypto. is wel grappig, maar het plaatje heb ik al wel vaker gezien.
over realiteit gesproken, wij zoeken mensen van 12 punten:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, Ik begrijp je niet echt ;)

* Je bedoelt, ze zijn een pre-made, dus nemen de leden aan die afgesproken zijn in het begin, maar wel nog 26P hebben? ;)

Of kan je gewoon niets beters bedenken :r?

ik reageer niet op zo'n reacties ik maak spotprenten en jij bent off topic aan het gaan ^^ heb je al uitgelegd wat ik van je stam vind :)
 
Bovenaan