spotprenten?

DeletedUser

Guest
Tjah toch een poging doen voor nieuwe spotprenten :)

ik zal aftrappen met een plaatje dat vandaag op het forum van Exe.! is verschenen.(gaat over mij natuurlijk xD)
goupaz.jpg


Regel 5: Regels voor spotprententopics
  • Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.
  • Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.
  • Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.
  • Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, Demo, wat een kleurkeuzes...:D

Wel leuk initiatief om hier weer wat leven in te blazen.
 
Reactiescore
25
Om iedereen even aan de regels te herinneren voor de spotprenten, hier staan ze nog een keertje. Ze worden bij deze ook toegevoegd in de eerste post. Let er aub op.

Regel 5: Regels voor spotprententopics
  • Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.
  • Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.
  • Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.
  • Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik niet de slechste ben heb ik niet alleen wat gemaakt over Only en OAD ;)
ODA is inmiddels veranderd naar OAD.
spotprent.png

spotprent2.png

spotprent3.png

spotprent4.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14103

Guest
De eerste vind ik zalig Paul :)

Echt schitterend :D

(Het moet wel OAD zijn en niet ODA!!!! :p)
 

DeletedUser1435

Guest
die stam heet toch oad?

of ben ik al die tijd al scheef aan het kijken:p
 
Bovenaan