Spotprenten

DeletedUser

Guest
dit topic moet weer actief worden, ik had er zo naar verlangd mezelf te zien:eek:
 

DeletedUser

Guest
domlompwilderskopiekopie.jpg


zo te zien is ook politiek lomp :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik stem S.P. en groenlinks....

maar hij toont een zekere gelijkenis met een of andere zwakzinnige die ik ergens heb gezien...
 

DeletedUser

Guest
Lijkt wel of hij die 290.. leden in zijn neus wil proppen :p
 

DeletedUser

Guest
ook hier gelden de forum regels. spotprenten over mods, kun je in de algemene spotprenten thread (vrij forum) posten, als ze niet tegen de forum regels zijn.
hier dus alleen spotprenten over w12.
 

DeletedUser

Guest
Toevoeging:

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=490667&postcount=173

Even een kleine post over de regels hier in de thread:

- geen beledigende spotprenten (ze mogen dus niets "beledigen" wat met RL te maken heeft, alleen over het spel... hoe spelers er uit zien, of ze wel of niet een vriend/vriendin hebben etc is niet toegestaan.)

- geen RL fotos van spelers gebruiken, ook niet als je ze hier in het forum kan vinden.

- ontopic: spotprenten moeten met TW te maken hebben. Dus met de stammen of spelers van TW. grappige fotos/comics kun je in andere threads posten. Spotprenten/kaarten die met andere werelden te maken hebben, post je in een ander p&p forum. Spotprenten over mods, kun je ook beter niet posten, omdat dat hier offtopic is.

ik ben zeker nog iets vergeten, maar ik denk dat het nu misschien een beetje duidelijker is voor jullie wat mag en wat niet mag. de forum regels gelden dus ook voor spotprenten ;)

het functionieren van mods wordt hier niet in spotprents gepost. ook als de mods misschien op w12 spelen.
 

DeletedUser

Guest
Toevoeging:



het functionieren van mods wordt hier niet in spotprents gepost. ook als de mods misschien op w12 spelen.

Het heeft indirect met Tim te maken, eerder met mijn geweldige kwaliteten... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Toevoeging:



het functionieren van mods wordt hier niet in spotprents gepost. ook als de mods misschien op w12 spelen.

Aha, dus je mag tegenwoordig geen mods meer pesten, let op, hier komt een spotprent aan ^^
 
Bovenaan