Spotprenten.

DeletedUser

Guest
die klopt niet hoor ;) we hebben al 3 keer gewonnen :D btw waarom ben je zo pist op SD volgens mij heb ik iets gemist :p

zaols ik al zij kema 1speed in Sd gezeten . de allereerste speed meen ik. iedereen dacht zon beetje dat ik Voor Sd. was deze speed terwijl ik gwn neutraal was. en tja als ze je dan op speed 34 verraden doordat er eiamdn anders op heaxie zat en daarmee stam te verlaten en ons aan te vallen ben je bij mij afgedaan .dus iedere sder die volgende week naast me ligt begint ma overnieuw want je eindigt zowiezo op 26punten
 

DeletedUser

Guest
zaols ik al zij kema 1speed in Sd gezeten . de allereerste speed meen ik. iedereen dacht zon beetje dat ik Voor Sd. was deze speed terwijl ik gwn neutraal was. en tja als ze je dan op speed 34 verraden doordat er eiamdn anders op heaxie zat en daarmee stam te verlaten en ons aan te vallen ben je bij mij afgedaan .dus iedere sder die volgende week naast me ligt begint ma overnieuw want je eindigt zowiezo op 26punten

dit snap ik niet helemaal er zat iemand anders op heaxie en die verliet de stam en viel iedereen aan
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff melden dat de Memo. leden hun prentje moeten weghalen met de achtergrond waar SpeedDominators op staat.
Er staan namelijk copyrights op.

Verder over de speed van dit weekend, Memo was gewoon beter.

Groeten, BarbiePoppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff melden dat de Memo. leden hun prentje moeten weghalen met de achtergrond waar SpeedDominators op staat.
Er staan namelijk copyrights op.

Verder over de speed van dit weekend, Memo was gewoon beter.

Groeten, BarbiePoppen.

Ga eerst maar eens een overeenkomst maken en geld dokken voordat je ook maar aan Copyright kunt denken.
Er kan natuurlijk met respect gevraagd worden dat we de spotprent kunnen verwijderen.

Dit zal alleen niet meer gebeuren omdat jij dat niet kunt, Srry.

-Stitch
 

DeletedUser

Guest
drm zat ik 24uur per dag zon beetje op teamspeak met quacth en yeronimo en dergelijke?

Sinds wanneer, je had een ban lieverd.

Ga eerst maar eens een overeenkomst maken en geld dokken voordat je ook maar aan Copyright kunt denken.
Er kan natuurlijk met respect gevraagd worden dat we de spotprent kunnen verwijderen.

Dit zal alleen niet meer gebeuren omdat jij dat niet kunt, Srry.

-Stitch

Al gedaan lekkerding, ik weet niet of jullie het weten.

crea- heeft hem gemaakt en van die geile dingen maken is zijn beroep.
is dus voor werk bestemd ;-)

maar mij maakt het niks uit, ik waarschuw jullie alleen =/

p.s: volgende x beter uploaden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mensencl4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser532

Guest
Ik wil ff melden dat de Memo. leden hun prentje moeten weghalen met de achtergrond waar SpeedDominators op staat.
Er staan namelijk copyrights op.

Verder over de speed van dit weekend, Memo was gewoon beter.

Groeten, BarbiePoppen.

Wacht even dan hoor ;)
Moet Yeronimo dan niet ook zijn OHWpus Dominators plaatje veranderen?
Daarbij, wie heeft de copyright aangevraagd?
Laat die dan komen :s

Ga eerst maar eens een overeenkomst maken en geld dokken voordat je ook maar aan Copyright kunt denken.
Er kan natuurlijk met respect gevraagd worden dat we de spotprent kunnen verwijderen.

Dit zal alleen niet meer gebeuren omdat jij dat niet kunt, Srry.

-Stitch

Precies, er zou copyright op kunnen staan,
Als het voor bepaalde doeleinden gebruikt wordt ;)
Ik denk niet dat je een copyright kunt aanvragen voor een stamplaatje van een virtueel spel :rolleyes:

Al gedaan lekkerding, ik weet niet of jullie het weten.

crea- heeft hem gemaakt en van die geile dingen maken is zijn beroep.
is dus voor werk bestemd ;-)

maar mij maakt het niks uit, ik waarschuw jullie alleen =/

p.s: volgende x beter uploaden

Als Crea- het plaatje heeft gemaakt, en er zou copyright op zitten,
Waarom komt hij dan niet zelf met een bevestiging van de copyright?
Komt hij uberhaupt niet zelf klagen over mijn gebruik?
Lijkt me dus een sterk verhaal :p

Btw, voor de mensen die er verder over willen praten,
Stuur mij een persoonlijk bericht ;)
Ik heb het gemaakt, dus ik ben ook degene die de boete moet krijgen :cool:
 

DeletedUser7025

Guest
SD. leden die nog actief speeden zijn er hooguit 5.
Verder heb ik toch in 1 speed al 15 memo. leden gezien.
Ook bestaat SD. nog langer dan Memo. dus het plaatje komt wel degelijk meer overéén met Memo. dan met SD.
 
Bovenaan