Spotprenten.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
als ik niet weet waarover ik het heb,waarom hebben jullie dan zoveel moeite om me RAP te edelen ?
alleen minike heeft een mooie actie op mij=crusher99 neergezet.

Ga niet je tw stats laten zien,van 109 dorpen verloren.
iedereen van rowall en *NG* weet,dat dat door een weekje weg geweest kwam.
En omdat ik nog niet lang op het acc. speel.
excuses ?
nee,zo laf ben ik niet.;)
 

DeletedUser

Guest
lol, als een account niks terug doet/deed. waarom dan timen? zo is het indd makkelijk edelen. Maar jammer dat ik geen front meer met crusher heb. Die is allang verleden tijd. Geen idee hoe:confused::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Daarvan zijn de meeste lange afstand clears,weet het van enkele spelers.
Maar zoals ik al zij 'bij mijn weten',dus ik kan er wel naast zitten.
Als je zo'n zin niet snapt,zoek het even op in een woordenboekje he :D

talk alone if you know that you are sure of your thing.


Als ik stuur, spreken we ook over 90h+ en heb er van 120-130h lopen ook.
Lang genoeg voor jou? :cool:

Als ik CV wordt, ga ik me bezighouden met cursussen 'begrijpend lezen voor beginners' en 'nadenken voor je post'-sessies voor minderjarigen.
Daar heeft deze community duidelijk nood aan.
 

DeletedUser

Guest
Als ik stuur, spreken we ook over 90h+ en heb er van 120-130h lopen ook.
Lang genoeg voor jou? :cool:

Als ik CV wordt, ga ik me bezighouden met cursussen 'begrijpend lezen voor beginners' en 'nadenken voor je post'-sessies voor minderjarigen.
Daar heeft deze community duidelijk nood aan.

diokhan for president:D
 

DeletedUser

Guest
Als ik stuur, spreken we ook over 90h+ en heb er van 120-130h lopen ook.
Lang genoeg voor jou? :cool:

Als ik CV wordt, ga ik me bezighouden met cursussen 'begrijpend lezen voor beginners' en 'nadenken voor je post'-sessies voor minderjarigen.
Daar heeft deze community duidelijk nood aan.

Dan kan je eerst je eigen wat raadplegen over cursussen van begrijpendlezen.
;)
 

DeletedUser

Guest
1) ik ben geen beginner
2) die 'alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf-theorie van je geeft aan dat je makkelijk 10jaar jonger bent dan ik en dus volledig kansloos in een discussie met me.
3) Hou de eer aan jezelf door niet meer te reageren... ik ben mezelf tegenwoordig nieuwe P&P-technieken aan het aanleren en jij bent geen uitdaging.
 

DeletedUser

Guest
wees gerust,ik stop met dit gesprek.
Zou het jammer vinden om me tot jou niveau te verlagen.
Moest ik volgens jou 10 jaar jonger zijn,dan zit jouw niveau bij de oliesjeiks in de grond te snakken aan verse info die je 'slimmer' maakt. ;)
ver gezocht ?
Meschien wel ;) tegen een sangu'r kan je natuurlijk niet met iets 'belachelijks' voor de deur komen te staan he :D
 

DeletedUser

Guest
sangu ligt in het midden van de wereld grotendeels,logisch heeft de rest niks bewezen(over het algemeen.) alle randspeler kunnen niks doen, rond het midden waar jullie liggen,liggen alle spelers onder vuur door jullie,moet jij eens vertellen hoe je dan nog iets kunt bewijzen :rolleyes: dodgen en atacken te gelijk,lukt me niet. zeker niet als een dag als vandaag.
200 clears in 8 u tijd,met wat verkenners erdoor...
wie van sangu ligt er onder vuur ? jij aventoe bij mijn weten,edgile aventoe en dan heb je het gehad ?;)

wie :zwaard::speer: :zwaar: in rowall's geval,(in jullie geval =:speer::zwaar:) zal nooit kunnen :bijl::licht::ram::edelman:,niet als je 100 aanvalletjes binnen krijgt natuurlijk.

Hoe denk je dat wij in het midden van de wereld liggen. Inderdaad, verovert. Waarom zouden randspelers niks kunnen doen? Een echte speler bewijst zich pas als die onder vuur ligt. Dus dat zouden deze spelers nu ook moeten kunnen doen.

Gelukkig zit je wel in het goede topic onzin uit te kramen. Zelfspot hoort hier ook thuis:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klopt,iedereen moet zich bewijzen.
Maar zoals de stats bewijzen,is dat totaal niet zo.
maar,ik zou ook zo zijn.Zou mijn tijd niet verdoen,aan een 'oorlogje' dat zich 4 contineten verder afspeelt.;)
 

DeletedUser

Guest
Lekker hapje voor miljonair! bladspinazie kip en natuurlijk aardappel!

110019.jpg
 

DeletedUser15110

Guest
Deze zie ik liever verwijderd.
Ik vind hem nogal niet kloppend. Paar mensen hebben mij in het echt gezien en ben 1.80 lang en weeg 65kilo. Klopt niet echt hé. Bovendien vind ik dit gewoon lelijk :eek:.

Twas een graptjen é paul !!
JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUS


@ flor: sorry maar ik ben nu eenmaal corrupt :D.
Breng haar wel volgende keer mee bij meeting hé, we zoeken nog een doelman :p.
 

DeletedUser23058

Guest
Hmm, Floris heeft het over zijn vrouw, Iras heeft het over een doelman.

Rarara
 
Bovenaan