Spotprenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit topic bestaat in elke wereld, behalve W6.. dus we kunnen niet achter blijven natuurlijk.

Ik ben er zelf niet zo'n ster in, maar misschien jullie wel!.. Ik ben benieuwd:D

Succes;)


regels

Even een kleine post over de regels hier in de thread:

- geen beledigende spotprenten (ze mogen dus niets "beledigen" wat met RL te maken heeft, alleen over het spel... hoe spelers er uit zien etc is niet toegestaan.)

- geen RL fotos van spelers gebruiken, ook niet als je ze hier in het forum kan vinden.

- ontopic: spotprenten moeten met TW te maken hebben. Dus met de stammen of spelers van TW. grappige fotos/comics kun je in andere threads posten. Spotprenten/kaarten die met andere werelden te maken hebben, post je in een ander p&p forum. Spotprenten over mods, kun je ook beter niet posten, omdat dat hier offtopic is.

ik ben zeker nog iets vergeten, maar ik denk dat het nu misschien een beetje duidelijker is voor jullie wat mag en wat niet mag. de forum regels gelden dus ook voor spotprenten ;)
 

DeletedUser21269

Guest
Hier is er wel 1tje is wel duidelijk over wie het gaat :p ?

feardy4.jpg



(Update: kapote link gemaakt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die van paccerman vind ik erg goed ;) Zelf bedacht en gemaakt?
 

DeletedUser19164

Guest
Leuk topic :p..

Maak er 1 over mij almkerk ^^..

Dit wordt lachen.. hier ga ik vaker kijken..

Ik weet niet hoe ik ze zelf moet maken. maar oke..
 

DeletedUser

Guest
ik snap die van paccer niet :confused:

zijn eten is dorpjes, hij eet dorpjes op! ;)

alleen zou nog leuker zijn als die spoken zeg maar de namen van de 2e, 3e en 4e plek hadden want daar moet hij voor oppassen! :D

maar ja maak er is 1 van mij wie dan ook! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het feit dat SFP(leden) veel aandacht krijgen doet me goed, of we zijn gewoon populair, of we hebben genoeg edelruimte :cool:
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor onze intern koning:p


1224181117-260.jpg

Ik vind deze meer lijken op almkerk als ik zou zou denken... alleen dan met FOE erin natuurlijk ^^
Want ik ken Slab irl en hij lijkt er niet egt op eigenlijk xD whehehe
 

DeletedUser19164

Guest
Dit is tog een forum voor alle stammen van w6? Ik hoor eigenlijk alleen maar weer SFP tegen FOE..

Ik wil graag ook iets anders ^^ NIet gelijk weer discussieren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan