Spotprenten

DeletedUser16768

Guest
Ferrari10-1.jpg




car-accident-1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kent Slaro wel.. En vooral zijn beroemde forumposts.. En dan vooral weer de tegensprekende of spammende forumposts.
Daarom hier weer een spotprentje van mijn favoriete dorumposter!

Klikje!
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kent Slaro wel.. En vooral zijn beroemde forumposts.. En dan vooral weer de tegensprekende of spammende forumposts.
Daarom hier weer een spotprentje van mijn favoriete dorumposter!

Klikje!

eh het slaat nergens op want ik heb nooit gezegd dat internen voor noobs is zelfs het tegendeel en dat was nog voor Belgrath.
 

DeletedUser

Guest
Goh.. Je hebt anders DaPhoenix er vaak genoeg op gewezen dat ie internde en dat jij dat zwak vond.. Dus ik vind hem wel leuk :)

Nog reacties op me spotprent? Want daar hoort dit topic over te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Goh.. Je hebt anders DaPhoenix er vaak genoeg op gewezen dat ie internde en dat jij dat zwak vond.. Dus ik vind hem wel leuk :)

Nog reacties op me spotprent? Want daar hoort dit topic over te gaan.

Eh nee.... dat heb ik niet gedaan ik heb hoogstens gezegt dat hij K-O-A daarvan beschuldigde terwijl hij het zelf ook deed.
Graag bewijs
graag posts want ik kan me deze beschuldigingen niet voor de geest halen.

19 september 2008, 23:43 Naar boven
Onderdeel van het spel lekker laten zoals het is moeten spelers zicht niet laten internen.

Ik snap ook niet dat mensen zich daar druk om maken blijkbaar zijn ze jaloers dat zij de mogelijkheden niet hebben maar dat is hun probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eh nee.... dat heb ik niet gedaan ik heb hoogstens gezegt dat hij K-O-A daarvan beschuldigde terwijl hij het zelf ook deed.
Graag bewijs
graag posts want ik kan me deze beschuldigingen niet voor de geest halen.

Naja, ik ga geen hele topics voor je doorzoeken, maar dacht het ergens gelezen te hebben.. En zo niet? Wat maakt mij het uit.. Jij bent mijn favoriete pispaaltje :)
 

DeletedUser

Guest
Daar komt bij dat haten een groot woord is. Als je logisch nadenkt kún je niet eens iemand haten op internet (of je bent wel errrug twisted). Slaro is gewoon iemand met een beetje aparte manier van reageren waar niet iedereen van gediend is.
 

DeletedUser

Guest
Daar komt bij dat haten een groot woord is. Als je logisch nadenkt kún je niet eens iemand haten op internet (of je bent wel errrug twisted).

mjah dat bedoelde ik min of meer :p

Maar idd, het is wel grappig hoe goed sommige mensen zich kunnen 'inleven in tribalwars'
(en grappig hoe positief dingen verwoord kunnen worden altijd :D)
 

DeletedUser

Guest
Nadat mn 4e edeltrein, achtereenvolgens, allemaal NIET het dorpje binnen hadden? (4 verschillende dorpjes tegelijk)
 

DeletedUser

Guest
grappigtribalwars9ei6.jpg


(Niks tegen jou ofzo hoor Beurre :) Maar er moest gewoon weer ff wat gebeurre op dit forum (ha .. ha .. :p) .. praatjesmaker :p ;P )
 
Bovenaan