Spotprenten

DeletedUser11726

Guest
In mijne tijd werd er enorm zwaar gehakt op Ares' ledenaantal. Andere stammen zworen allemaal bij 20-25 leden... En kijk nu maar.... (okee, we hebben toen even meer leden gehad, omdat er een stuk of 10 stoppers in 1 keer waren en er 2 BG's tegelijk gevallen waren, die wij deels binnenhaalden)

Blijkbaar is de formule die ik en Quercus geïntroduceerd hadden zo slecht nog niet...

Grtz
David

ach david, een stok zoeken om een hond te slaan kan iedereen

maar ares draaide vroeger perfect en nu nog, dat zegt genoeg hé ;)
 

DeletedUser

Guest
jij ook niet hoor knoeierd! je moest eens wat minder woorden hebben en wat meer daden laten zien! dan neem ik je mischien nog wel eens serieus! maar reken daar maar niet op :D
 

DeletedUser

Guest
ach david, een stok zoeken om een hond te slaan kan iedereen

maar ares draaide vroeger perfect en nu nog, dat zegt genoeg hé ;)

Crisisjes zijn er ook geweest hoor. Ik ga nu niet wijzen naar wie in de leiding ervoor verantwoordelijk was, wnat het waren verscheidene mensen.

Maar dat is opgelost geraakt toendertijd.

Ik heb wel een idee vanuit welke hoek de 'crisisjes' nu komen, maar ik ga me daar nu nie in bemoeien.

En @ Slick: Je hebt het forum van het eerste jaar Ares nooit geweten. Ikzelf heb al een afname gezien na 1 jaartje, dusja. Het eerste jaar was het beste ;) En ik moet zeggen, dat zie je in alle stammen en werelden: De stammen die het eerste jaar van die wereld hebben gehad, waren de beste sfeer. Daarna begint er steeds meer een andere sfeer te overheersen...
 

DeletedUser9529

Guest
Crisisjes zijn er ook geweest hoor. Ik ga nu niet wijzen naar wie in de leiding ervoor verantwoordelijk was, wnat het waren verscheidene mensen.

Maar dat is opgelost geraakt toendertijd.

Ik heb wel een idee vanuit welke hoek de 'crisisjes' nu komen, maar ik ga me daar nu nie in bemoeien.

En @ Slick: Je hebt het forum van het eerste jaar Ares nooit geweten. Ikzelf heb al een afname gezien na 1 jaartje, dusja. Het eerste jaar was het beste ;) En ik moet zeggen, dat zie je in alle stammen en werelden: De stammen die het eerste jaar van die wereld hebben gehad, waren de beste sfeer. Daarna begint er steeds meer een andere sfeer te overheersen...

Je bent al maanden gestopt... Je hebt zelfs de overkomst van Almega naar Ares niet meer meegemaakt denk ik. Hoe weet jij dan welke sfeer er nu heerst in Ares?
No offence, heb veel respect voor je, maar ik begrijp niet dat je over het ares van nu praat terwijl je er niks meer mee te maken hebt?
 

DeletedUser

Guest
Je bent al maanden gestopt... Je hebt zelfs de overkomst van Almega naar Ares niet meer meegemaakt denk ik. Hoe weet jij dan welke sfeer er nu heerst in Ares?
No offence, heb veel respect voor je, maar ik begrijp niet dat je over het ares van nu praat terwijl je er niks meer mee te maken hebt?

Euh, denk jij nu echt dat ik niets weet van hoe het er daar aan toe gaat? :D

Dan was de oude jobkick toch wel slimmer hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Euh, denk jij nu echt dat ik niets weet van hoe het er daar aan toe gaat? :D

Dan was de oude jobkick toch wel slimmer hoor :D

Waarom ga je dan niet weer gewoon spelen als je het zo goed volgt? :p

Kan aan mij liggen, maar als ik stop, stop ik ook finaal, en wil ik niet nog steeds alles horen enzooo ;D
 

DeletedUser

Guest
Ramptoerisme ;)
een steekje hier en daar. Een supportersvlagje hier en daar.

En loop toch nog rond op W1, dus heb nog iets te doen :D

Grtz
David
 

DeletedUser9529

Guest
Euh, denk jij nu echt dat ik niets weet van hoe het er daar aan toe gaat? :D

Dan was de oude jobkick toch wel slimmer hoor :D

Is nog altijd 1 en dezelfde persoon op dit forum account ;)
Speel nu onder de naam Iron Stormer op W4.
En nu ik erover denk, kon het niet zijn dat jij soms wat inlogde op Q zijn account?
 

DeletedUser9529

Guest
jongens wat heeft dit hier eigenlijk nog te maken met spotprenten?:)

Niks:rolleyes:

En om het toch maar OT te houden; ik verveel me zonder spotprenten...
En nu kunnen jullie zeggen: maak er zelf 1, maar ik bak daar niks van ;)
 

DeletedUser

Guest
En @ Slick: Je hebt het forum van het eerste jaar Ares nooit geweten. Ikzelf heb al een afname gezien na 1 jaartje, dusja. Het eerste jaar was het beste ;) En ik moet zeggen, dat zie je in alle stammen en werelden: De stammen die het eerste jaar van die wereld hebben gehad, waren de beste sfeer. Daarna begint er steeds meer een andere sfeer te overheersen...

ik praat ook niet over dingen die ik niet weet, dat tot in tegenstelling van sommige personen die dat wel zeer goed kunnen.
Dus is dit weer een antwoord waar ik niets mee kan.
Nee ik ken ze niet van het eerste jaar, maar soit ... toen had ik het te druk met NO WAY .. ik weet niet meer op welke plaats die toen stonden ... uhh eerste was dat geloof ik toch, tenminste als ik het me goed kan herrinneren.

dus ja het eerste jaar was het beste ^^

wat de sfeer betreft, die maak je zelf ... dus ach.

maar ik moet je wel gelijk geven dat er bijna niemand ... en ik zeg BIJNA niemand meer op zijn eigen acci speelt


jammer
 
Bovenaan