Spotprenten

DeletedUser

Guest
tsjah... het "K 32 is slecht en bagger" kennen we nu wel,
of bedenk iets nieuws, of laat ons merken, dat we echt slecht en bagger zijn, door ons zo in te maken, want dat gebeurt toch met een stam die zo slecht is als K 32 zou zijn?

en tsjah, een tegenwoord zal wel weer volgen, en een aantal argumenten die we ook allang kennen, zit je nog op de kleuterschool, waar je net zolang iets blijft herhalen totdat iedereen je gehoord heeft, en jou je zin gegeven heeft? zo ja, 1 tip: word volwassen... het blijft maar een spelletje.

Tja en jullie hebben steeds hetzelfde commentaar, dus ik zou zeggen bedenk zelf eens nieuw commentaar, het lijkt hier wel een kleuter school met jullie :p


Harmachis Of Horus mooi gedaan trouwens
 

DeletedUser20535

Guest
Geachte makers van spotprenten:

Ik hoop dat meer mensen spotprenten gaan bouwen.
en discussies zoveel mogelijk met spotprenten onderbouwen (al dan niet gebaseert op waarheid)

Dit is een spotprenten forum en ik wil de discussies die ik hier lees dan ook in SPOTPRENTEN zien :).

Harmachis Of Horus dat is een erg mooie spotprent ik hoop dat k32 een betere in een tegenSPOTPRENT kan maken.

groet,

Enthousiaste lezer van SPOTPRENTEN FORUM.
 

DeletedUser

Guest
Nee idd brigitte, helemaal niets kinderachtigs te bespeuren :rolleyes:

ps: thx crunx, dat ik je kaartje mocht lenen...

K32spotprent.jpg
 

DeletedUser

Guest
aaaaah, bekijk die akte zoveel je wil...
je kan er op zien dat ik een account kreeg die ik verdeeld heb onder mijn stamleden, en ok, ik heb zelf ook een stukje gehouden, ik ben niet blond...
en je kan er een fusie op zien.... so what... cijfers zeggen niet alles

maak zelf eens een spotprent, dan zal je je misschien niet zo opwinden in wat simpel entertainment...
maar ga vooral zo verder, misschien vinden we dan nog een 'heethoofd-spotprent'
 

DeletedUser

Guest
Een hele mooie spotprent. :D
Knap dat je de exacte weergave van het niveau van K32 in 1 plaatje gestopt hebt. Bijzonder creatief, mijn complimenten.

Starring:

TinkyWinky: Nasty Nick
Lala: Brigitte
Po: Sardar14

Deze spelers draaien ook hier op het AF steeds hetzelfde bandje af. Het zijn net langspeelplaten. Je had dus de spotprent ook 2 keer kunnen plaatsen net als dat ze in de serie 2 x hetzelfde filmpje laten zien. :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Een hele mooie spotprent. :D
Knap dat je de exacte weergave van het niveau van K32 in 1 plaatje gestopt hebt. Bijzonder creatief, mijn complimenten.

Starring:

TinkyWinky: Nasty Nick
Lala: Brigitte
Po: Sardar14

Deze spelers draaien ook hier op het AF steeds hetzelfde bandje af. Het zijn net langspeelplaten. Je had dus de spotprent ook 2 keer kunnen plaatsen net als dat ze in de serie 2 x hetzelfde filmpje laten zien. :D:D:D:D:D

Hahahahahaha die Peevee:D
Hierom is hij nou mijn favoriteforumposter;)
Vooral doorgaan(y)
 

DeletedUser

Guest
Nee idd brigitte, helemaal niets kinderachtigs te bespeuren :rolleyes:

ps: thx crunx, dat ik je kaartje mocht lenen...

K32spotprent.jpg

geweldige post=']

ps: ik weet niet meer wie het zei: maar indd john70 account.
mijn rede dat ik weg ging. jullie sluiten ZONDER overleg met je leden een bgschap met toen destijds IMM ik had geen edelruimte meer. een goede stam hoort dit te overleggen en onderzoeken voor zijn/haar leden. dat deden jullie niet plus jullie mentaliteit vind ik niet goed.:) en als je niet met mijn mening kan delen. het is en blijft mijn mening hea en meningen kunnen gebaseerd zijn op feiten
 

DeletedUser

Guest
geweldige post=']

ps: ik weet niet meer wie het zei: maar indd john70 account.
mijn rede dat ik weg ging. jullie sluiten ZONDER overleg met je leden een bgschap met toen destijds IMM ik had geen edelruimte meer. een goede stam hoort dit te overleggen en onderzoeken voor zijn/haar leden. dat deden jullie niet plus jullie mentaliteit vind ik niet goed.:) en als je niet met mijn mening kan delen. het is en blijft mijn mening hea en meningen kunnen gebaseerd zijn op feiten

Niet zeuren, je was gewoon inactief, we hebben je daar zelfs is voor gekicked en toen heb je besloten om er maar mee te kappen uiteindelijk
 

DeletedUser

Guest
Niet zeuren, je was gewoon inactief, we hebben je daar zelfs is voor gekicked en toen heb je besloten om er maar mee te kappen uiteindelijk

komt omdat er nog PA op stond.. dan duurt het verwijderen nog ietsjes langer:)
 
Bovenaan