Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Pijnlijk
 
Reactiescore
436
Bekijk bijlage 35447

het wil hem maar niet lukken de gelederen van het VF te penetreren arm dier
Het is ronduit kenmerkend dat deze ongegronde haat opnieuw uit de hoek van De Sukke en zijn handlangers komt. Gelukkig ben ik al jarenlang verwikkeld in een heilige strijd tegen deze misleidende figuren. Ik ben volledig op de hoogte van hun bedrieglijke tactieken, hun pogingen om mij in een kwaad daglicht te stellen op dit platform. Maar ik zal niet zwijgen. Ik zal niet toegeven aan hun duistere spelletjes. Mijn passie voor waarheid en gerechtigheid brandt feller dan ooit tevoren. En ik zal blijven vechten, met elke vezel van mijn wezen, tegen deze schandelijke laster.

De Legende van het Noorden is niet van plan het Vrije Forum te betreden, nee, zijn enige missie is om zijn broeder Blond te ondersteunen in de epische strijd gezamenlijk met de stam VFSnip. Met een hart vervuld van vastberadenheid en loyaliteit zal hij onvermoeibaar vechten aan de zijde van zijn metgezel, zijn kracht gevend aan de rechtvaardige zaak.

Ik kan hier echt heel kwaad om worden en ik eis niet minder dan openbare excuses voor deze belediging. Het is onacceptabel dat mijn integriteit in twijfel wordt getrokken, en ik zal niet rusten voordat gerechtigheid is geschied.
 
Reactiescore
436
Excuus aanvaard en daarmee is deze zaak afgedaan.

Intern zal ik een gesprek voeren met @Speeder. over het belang van onze communicatie op dit forum. Maar dit zal niet ten prooi vallen aan de sensatiezoekers die azen op elk sprankje controverse. Onze interne gesprekken zullen blijven rusten waar ze thuishoren, achter gesloten deuren.
 
Reactiescore
1.145
Het lijkt erop. Dat ze de dorpen die "geboost" zijn. Sowieso op grijs hebben gezet.
Komen ze er nog goed van af normaal waren ze 2x de gebooste dorpen kwijt geweest.
Dus gok dealtje met support dat ze het niet wisten ofzo dus enkel de gebooste dorpen zelf grijs.
 
Reactiescore
1
Komen ze er nog goed van af normaal waren ze 2x de gebooste dorpen kwijt geweest.
Dus gok dealtje met support dat ze het niet wisten ofzo dus enkel de gebooste dorpen zelf grijs.

Geen sprake van dealtje oid. De straf is gebaseerd op het aantal dorpen waaruit troepen zijn weggestuurd (en dus in strijd met de boostregels een competitief voordeel hebben opgeleverd).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Pff boosten zo zielig
 
Reactiescore
1.145
Geen sprake van dealtje oid. De straf is gebaseerd op het aantal dorpen waaruit troepen zijn weggestuurd (en dus in strijd met de boostregels een competitief voordeel hebben opgeleverd).
Ja alleen normaal doen ze die dorpen keer 2 en dat op grijs.
Of is dat nu ook gebeurd?
 
Bovenaan