Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hebben ze toch zo weer terug dankzij hun clearende maatjes. Tegen zulke lui werkt alleen maar 100% en/of verlies van edels

Van wat ik hoorde kenden ze de regels niet. Los van of ze beter wisten of niet, is het wel een dingetje.
Als je bv net terug komt in dit spel en niet het AF terug leest weet je niet eens wat wel/niet mag op dat gebied en ga je schaamteloos boosten.
 
Reactiescore
100
Van wat ik hoorde kenden ze de regels niet. Los van of ze beter wisten of niet, is het wel een dingetje.
Als je bv net terug komt in dit spel en niet het AF terug leest weet je niet eens wat wel/niet mag op dat gebied en ga je schaamteloos boosten.
Nuja uiteindelijk word je geacht de regels te hebben gelezen alvorens je start. Dat zij daarin nalatig zijn is wat dat betreft hun eigen schuld. Hoe spijtig ook voor hen is het niet meer dan terecht. Stel ze hadden zich wel aan de regels gehouden dan had Thomas misschien nog op zijn eigen account gespeeld, omdat hij niet onverwacht gegangbanged met meerdere edelclears van verscheidene spelers en stammen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nuja uiteindelijk word je geacht de regels te hebben gelezen alvorens je start. Dat zij daarin nalatig zijn is wat dat betreft hun eigen schuld. Hoe spijtig ook voor hen is het niet meer dan terecht. Stel ze hadden zich wel aan de regels gehouden dan had Thomas misschien nog op zijn eigen account gespeeld, omdat hij niet onverwacht gegangbanged met meerdere edelclears van verscheidene spelers en stammen.
Dat worden we altijd geacht bij elke registratie aankoop en whatever. Daarom leest niemand ze. Al geloof ik gerust dat jij daar de uitzondering in bent??
 
Reactiescore
100
Dat worden we altijd geacht bij elke registratie aankoop en whatever. Daarom leest niemand ze. Al geloof ik gerust dat jij daar de uitzondering in bent??
Ik vind de algemene voorwaarden wel wat anders dan de regels tbh. Ik zou ook niet weten welke andere sanctionering erop zou dienen te zetten. Sad but true maar de straf lijkt terecht. Ze kunnen wel zeggen we wisten het niet, maar dat zouden jij en ik evengoed kunnen zeggen en het is net zo betekenisvol. Namelijk niet.
 
Reactiescore
7.942
Van wat ik hoorde kenden ze de regels niet. Los van of ze beter wisten of niet, is het wel een dingetje.
Als je bv net terug komt in dit spel en niet het AF terug leest weet je niet eens wat wel/niet mag op dat gebied en ga je schaamteloos boosten.
op een spel jezelf niet mogen boosten is iets wat je zelf ook kan verzinnen. Dat is bij de meeste spellen zo, het is geen dingetje imo gewoon een gebrek aan gezond verstand.
 
Reactiescore
5.693
op een spel jezelf niet mogen boosten is iets wat je zelf ook kan verzinnen. Dat is bij de meeste spellen zo, het is geen dingetje imo gewoon een gebrek aan gezond verstand.
Boosten is wel gewoon leuk
 
Reactiescore
548
op een spel jezelf niet mogen boosten is iets wat je zelf ook kan verzinnen. Dat is bij de meeste spellen zo, het is geen dingetje imo gewoon een gebrek aan gezond verstand.
Je hebt helemaal gelijk in het geval dat duidelijk gedefinieerd zou zijn wat boosten inhoudt. Dat blijkt echter niet zo te zijn.
 
Reactiescore
240
71lAKB8.jpeg
 
Reactiescore
15
Nuja uiteindelijk word je geacht de regels te hebben gelezen alvorens je start. Dat zij daarin nalatig zijn is wat dat betreft hun eigen schuld. Hoe spijtig ook voor hen is het niet meer dan terecht. Stel ze hadden zich wel aan de regels gehouden dan had Thomas misschien nog op zijn eigen account gespeeld, omdat hij niet onverwacht gegangbanged met meerdere edelclears van verscheidene spelers en ststammen.
Nu klinkt het in je bericht net alsof je niet mag samenwerken met andere spelers. Dat is toch wat anders dan boosten hè. Als jij een groter account wil aanvallen met meerdere kleinere is dat je goed recht. Tenzij het allemaal vriendjes zijn die voor één ander groot account al het vuile werk doen zodat de laatste kan profiteren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Nu klinkt het in je bericht net alsof je niet mag samenwerken met andere spelers. Dat is toch wat anders dan boosten hè. Als jij een groter account wil aanvallen met meerdere kleinere is dat je goed recht. Tenzij het allemaal vriendjes zijn die voor één ander groot account al het vuile werk doen zodat de laatste kan profiteren.

Daar kwam het uiteindelijk wel op neer, er was 1 account die wegliep met de dorpjes. voor de rest was het een prima aanval, goed getimed vlak voor fold echt hard kon door pakken. Als enkel de mee aanvallende aanvallers nou ook niet werden opge-edeld :p
 
Reactiescore
15
Daar kwam het uiteindelijk wel op neer, er was 1 account die wegliep met de dorpjes. voor de rest was het een prima aanval, goed getimed vlak voor fold echt hard kon door pakken. Als enkel de mee aanvallende aanvallers nou ook niet werden opge-edeld :p
Oh... Tsja, dan is het toch niet best. Met een MB of bondgenoot samenwerken en goed spel neerzetten is in mijn ogen een prima collectief optreden en past in het spel. Maar bovenstaand is wel wat triest, als je direct na het gebruiken van een account dezelfde "bondgenoot" opedelt.
 
Reactiescore
276
Je hebt helemaal gelijk in het geval dat duidelijk gedefinieerd zou zijn wat boosten inhoudt. Dat blijkt echter niet zo te zijn.
Volgens mij is de huidige 'definitie' van boosten die wordt gehanteerd door het team toch redelijk allesomvattend. Als je dan toch probeert om voordeel te gaan halen is dat gewoon dom
 
Bovenaan