- Reactiescore
- 63
Dit belangrijke topic mag uiteraard niet ontbreken!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Hmm, ze zouden beter wat meer boosten danWild en rang 1?
Hmmmm?? Waren het maar heel effie kwijt hoorWild en rang 1?
Hmmmm?? Waren het maar heel effie kwijt hoor![]()
Nah, was nooit de intensie om te fuseren.Boosters![]()
Dus als je sucked mag je internen? Beetje omgekeerde wereld niet? Ik vind dat tegenslagen ook bij het spelletje horen anders blijft dit in mijn optiek nog steeds boostenNah, was nooit de intensie om te fuseren.
Maar doordat fanboy zo klein bleef door die war met legends, uiteindelijk toch een fusie.
Via support geregeld. Mochten gewoon internen zonder op BB te moeten. Vond het zelf ook raar maar bon, als zij zeggen dat het mag dan gaan wij daar niet moeilijk over doen.
Denk dat het zal liggen aan het feit dat de def het meeste van electro en mezelf kwamen dat dit dus onze groei 4-5 dagen heeft gehinderd. Heb er zelfs off dorpen voor naar def omgebouwd wat echt heel hinderlijk was in het begin ngl. IDK
Ik zou graag met je in discussie willen gaan alleen ik mag op het forum niet teveel zeggen helaas. Spotprenten moeten wel leuk blijven namelijk!Volgens mij moet je daar odv1 neerzetten ipv support team
Misschien een tip trouwens om de boostregels niet consequent te overtreden? Heb je een stuk minder last van support