Spotprenten

geen probleem rene wij van team cacturne starten in hun rim en geven iedereen een dik pak slaag
 
geen probleem rene wij van team cacturne starten in hun rim en geven iedereen een dik pak slaag

Tnx maat ik wist dat ik altijd op jullie kon rekenen

Cacturne > abuser
 
0f173bd0b277ef35f2ec659fd684aa39.gif
 
geen probleem rene wij van team cacturne starten in hun rim en geven iedereen een dik pak slaag

Als dit echt gebeurd ben ik genoodzaakt over te stappen naar Cacturne, want once you go cactus you never go backtus
 
Zozo dit ziet er niet rooskleurig uit voor de verkennerkes van de ruimte
 
sem @Cacturne ligt al naast me te slapen in bed maar ik vertel hem morgen over onze plannen
 
Oei verlies ik hier 2 co's? Of blijft @Goth Angel wel bij ons
 
Tering Renetje, janknoob van w85 alweer confirmed? :O
 
Ik ben bij de partij die links rechtdoor rechts links omhoog achteruit links ziet
 
Terug
Bovenaan