Spotprenten

Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.237
dag oude bekende, heb je inmiddels al een script om de gas en elektriciteitsprijzen te doen dalen?
zeker wel, voor een beperkte prijs van 2000euro per maand kan ik je die wel bezorgen.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
De link tussen DaMIEN en MIENmaaiers leggen lukt niet?
Gast, daar gaat t niet over man.
Ik herinner me die gozer gewoon compleet niet van w53 of van de skype toen, gaat er niet over dat hij op mienmaaiers speelde. :p
 
Reactiescore
1.365
Dat was toch echt DaMIEN hoor, samen met Inge geloof ik. Kyuka ken je ook nog wel lijkt me, zat op Mirage dacht ik.
Dankzij melmel ben ik gestopt op w53 en die jankerd van een Davy ofzo. Met z'n ''als jullie dit en dat niet doen dan quit ik!'' Negatief jankventje was dat toen.. Idk waarvoor melmel toen had gezeten :p.
Volgens Inge heb ik daar gespeeld, ik zelf kan me w53 niet herinneren, maar ik weet wel meerdere dingen niet meer van voor w73 lang weg geweest
Oooo, jij bent die Mien dus! Aangenaam. :) Ja, ik dus ook niet man.. Ik kon me alleen een Timo herinneren dacht ik en volgens mij zat er nog een speler op.. Beide inactief as fk volgens mij.. En Timo die flipte m af en toe wel eens xd (als ik t goed kan herinneren). Jou kan ik mij dus totaal niet herinneren xD. Dus daarom zeg ik dat ook.
Maar als Ingy t zegt, moet dat wel kloppen i guess..
 
Reactiescore
3.457
Mien,Danny en een zwaar gelovige( vloeken was niet toegestaan in de chat,daarom was Mien er zo weinig ) en moi
 
Reactiescore
1.365
Ojaaaaaaaaaaaa, Danny idd :p, die ken ik ook nog wel :O En jij ook ja Ingy donders haha.
Lang geleden alweer.. Was wel een gezellige stam, finity :)
 
Bovenaan