Spotprenten

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
afae6c83625fcb41867ee5bdc5651572.png
 
Reactiescore
260
Naast dat het niet waar is wat je zegt, vergeet je ook de BG tussen shock en BBQ/pugna even in de ironische vergelijking mee te nemen.
 
Reactiescore
166
FAKE NEWS!!!11!1

Ik denk dat jullie perceptie van hoeveel, waar en hoe vaak ik vv draai behoorlijk afwijkt van de realiteit.
Ironisch genoeg gaan jullie dan wel in zee met EWS en laat je Kyuka de vv doen binnen je eigen stam, juist degene die meer discutabele high profile vvs heeft gedaan (binnen de 4 grotere stammen) dan ieder ander deze wereld?

Ben dan wel benieuwd hoeveel vv's Kyuka heeft gepakt tegen ons t.o.v. jou.
Afgelopen 2 massa's van venari (op Tycoon en Phoenix) waren beide ten tijde van de massa onder vv van UM geweest. Dus bij ons is dat 2 van de 2. hoeveel heeft Kyuka dan tegen ons vv gedraaid?
Kyuka vv bij ons is overigens reactie op jou vv bij phoenix.
Tov Venari alweer Shock die de eerste discutabele actie deed en niet EWS.
 
Reactiescore
271
FAKE NEWS!!!11!1

Ik denk dat jullie perceptie van hoeveel, waar en hoe vaak ik vv draai behoorlijk afwijkt van de realiteit.
Ironisch genoeg gaan jullie dan wel in zee met EWS en laat je Kyuka de vv doen binnen je eigen stam, juist degene die meer discutabele high profile vvs heeft gedaan (binnen de 4 grotere stammen) dan ieder ander deze wereld?
krijg je ook een keer een complimentje is het nog niet goed?
jij bent nie snel tevreden of wel?
 
Reactiescore
736
FAKE NEWS!!!11!1

Ik denk dat jullie perceptie van hoeveel, waar en hoe vaak ik vv draai behoorlijk afwijkt van de realiteit.
Ironisch genoeg gaan jullie dan wel in zee met EWS en laat je Kyuka de vv doen binnen je eigen stam, juist degene die meer discutabele high profile vvs heeft gedaan (binnen de 4 grotere stammen) dan ieder ander deze wereld?

Anders vergeet je ook even dat je 2 keer tegen Venari VVed tijdens een NAP. Hoe zieke troll ben jij?

:kekw:
 
Reactiescore
736
Op tycoon was tijdens afkoelperiode door mij gevv'd ja (niet Dirk dus), maar verder is er niet onder een NAP gevv'd volgens mij? Correct me if I'm wrong tho

Pheonix was letterlijk tijdens een NAP :redface:
 
Reactiescore
1.585
Ah dus zo heeft Phenoix de 25 miljoen verslagen troepen award verkregen.. ik vroeg me al af waarom Pugna zo weinig massa’s gooide maar nu wordt wel duidelijk dat ze dit deden op account Phenonix zodat ze in ieder geval 1 award zouden krijgen :)
 
Bovenaan