Spotprenten

Reactiescore
864
wat kut Rene, om te janken..
 
Reactiescore
146
125b88f4330347f523af6d98197235f5.png


tenor.gif
 
Reactiescore
1.647
Gaat justinstabs nu stoer doen? -5 gaan met de aanvallen die je kreeg was een matige prestatie, niet verwacht dat je daar zo trots op zou zijn. Lekker aan het stamhoppen voor def nu. Triest ventje.

Benieuwd hoe je op -5 mee komt? Hebben er 2 verloren aan je buurman door een miscommunicatie intern en netjes gespeeld door hem met 400 clears en 300 edels?

Tja, je kon het niet eens pakken toen 13.5m tegen 5.8m was, dan nu eens verhoudingen wat gelijker trekken als je niet wilt leren.

Kusjes x

ps: wil best rapportjes tonen hoe je je schattig gisteren uit tent liet lokken zoals net, maar hou me maar ff in voor je. Kan je ff afkoelen
 
Reactiescore
8
Ik denk dat pugna en pheonix beter hebben gedeffed op dag van de massa dan venari haha.

Shock heeft mooie cf kunnen leggen bij jullie daar. Denk dat dat erger is dan die paar dorpjes die wij kwijt waren.
 
Reactiescore
903
Ik denk dat pugna en pheonix beter hebben gedeffed op dag van de massa dan venari haha.

Shock heeft mooie cf kunnen leggen bij jullie daar. Denk dat dat erger is dan die paar dorpjes die wij kwijt waren.
Dacht dat jij ging stoppen na wat dreigementen? Maar leuk en aardig maar wij hebben geen NAP/BG en overstap van stam nodig om te kunnen deffen of iets. Dus reden om tot te doen is er niet echt :redface:
 
Reactiescore
8
Dacht dat jij ging stoppen na wat dreigementen? Maar leuk en aardig maar wij hebben geen NAP/BG en overstap van stam nodig om te kunnen deffen of iets. Dus reden om tot te doen is er niet echt :redface:

Klopt maar even kon justin niet solo laten dus doe nog maar even door. En met plezier om de noobs van venari even een lesje te leren. Komop gasten doe nou eens iets aan die timing...

We konden het evengoed ook zonder stamwissel doen. Maar waarom niet van stam wisselen als het ons zoveel makkelijker maakt? Nu was er toch geen os. Gisterenavond toch ook niet. Jullie kwamer er nog altijd bijlange na niet door hoor.
 
Reactiescore
903
Pff grootspraak heb je wel hoor, kent wel rapportje delen maar die hebben wij meer als zat.
 
Bovenaan