Spotprenten

Reactiescore
1.283
Ja en nee, anti-snipen zal stuk minder simpel gaan wat een hoop zal schelen.

Niet helemaal mee eens, Anti snipes kan je van te voren al gewoon inplannen met de diverse planners die er bestaan en gewoon je lijstje afwerken. Geen scripts voor nodig en met T-Time extensie kan je alsnog gewoon alles strak timen zoals iedereen vroeger al gewend was voor bottenkraker bestond.

Deffer zal dus hoogstwaarschijnlijk veel meer in het nadeel liggen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dit komt van een speler uit Salt die als enige boos is geworden omdat wij scripts hadden die Melvin niet had en daarom gestopt is :)

AH dat is wel mooikes, want fuck privescripts.

Delen die handel
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nee nee dat zeker niet, maar denk dat er veel spelers door de mand vallen want dan werkt bottenkraker etc niet meer :p
Vooral verdedigend zal dit zijn impact gaan geven. Aanvallend veranderd er geen zak gezien je een gap van 250ms hebt tijdens edelspam massa's.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ben tegen scripts, maar als ze er MOETEN zijn dan vind ik dat beide kampen dezelfde moeten hebben.

Hoop iig dat ze snel weg gaan van tw en we weer terug kunnen naar de goede oude tijd.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ben tegen scripts, maar als ze er MOETEN zijn dan vind ik dat beide kampen dezelfde moeten hebben.

Hoop iig dat ze snel weg gaan van tw en we weer terug kunnen naar de goede oude tijd.
Waar jij op hoopt gaat niet gebeuren. Mensen moeten dan met nog minder middelen dezelfde massa's deffen waar spelers nu al 30 tot zelfs 100 dorpen verliezen in een wave. Dat zijn de goede oude tijden dan?
 

Deleted User - 487806708

Guest
Hmm gek heb als Salt speler die ophef nooit gezien, je was namelijk al ver gestopt voordat er een front was met Tyrant.
weet niet welke mafkees dit is, maar vgm hebben wij nog altijd als een van de eerste toen een massa op stolz gegooid :)
 
Reactiescore
1.278
Nee nee dat zeker niet, maar denk dat er veel spelers door de mand vallen want dan werkt bottenkraker etc niet meer :p

Bottenkraker werkt ook vanuit snellijst toch. Denk niet dat die verdwijnt hoor.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Denk dat we beide wel weten dat er genoeg spelers in die stam niet onder de 50 ms kunnen timen op het moment dat de scriptjes vervallen.



"Mits je blijft spelen bij +300 edel incomming natuurlijk" been there done that, zelfs zonder scripts ;)

Ik snap niet zo goed hoezo je mij in deze meme zet, terwijl ik o.a. op W76 juist de speler was die aangekaart heeft hoe oneerlijk voordeel scripts geven. Voor de gene die over W73 beginnen, ik heb Bottenkraker daar (en nu trouwens nogsteeds) ook nooit gebruikt.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Waar jij op hoopt gaat niet gebeuren. Mensen moeten dan met nog minder middelen dezelfde massa's deffen waar spelers nu al 30 tot zelfs 100 dorpen verliezen in een wave. Dat zijn de goede oude tijden dan?
Ik wil best mijn loss tegen Melvin als voorbeeld pakken. Wij hebbben wereld 49 op Deukhoofd gedeffed tegen melvin en daar waren de timings ZELDEN < 50 ms terwijl inge, melvin, fabian en andere top spelers daar speelde.

Nu zie ik screens voorbij komen waar meerdere dorpen ineens 5 incs op 4 ms komen wat totaal niet meer normaal is toch?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik snap niet zo goed hoezo je mij in deze meme zet, terwijl ik o.a. op W76 juist de speler was die aangekaart heeft hoe oneerlijk voordeel scripts geven. Voor de gene die over W73 beginnen, ik heb Bottenkraker daar (en nu trouwens nogsteeds) ook nooit gebruikt.
Imago had na een week toch al bottenkraker op 73 heeft dat geen verschil gemaakt. Dat ding was sneller geleaked dan de sextape van Patricia Paay.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik snap niet zo goed hoezo je mij in deze meme zet, terwijl ik o.a. op W76 juist de speler was die aangekaart heeft hoe oneerlijk voordeel scripts geven. Voor de gene die over W73 beginnen, ik heb Bottenkraker daar (en nu trouwens nogsteeds) ook nooit gebruikt.
Geloof niet dat jij 5 aanvallen in 4 ms kan timen zonder scripts of iets.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik wil best mijn loss tegen Melvin als voorbeeld pakken. Wij hebbben wereld 49 op Deukhoofd gedeffed tegen melvin en daar waren de timings ZELDEN < 50 ms terwijl inge, melvin, fabian en andere top spelers daar speelde.

Nu zie ik screens voorbij komen waar meerdere dorpen ineens 5 incs op 4 ms komen wat totaal niet meer normaal is toch?
Vrij simpel de edelspam meta is er pas sinds 69/71. Dus niet echt relevant om W49 erbij te halen?
 

Deleted User - 487806708

Guest
Edelspam heeft er toch niets mee te maken? het gaat om het time scripten wat 80% nu doet en dalijk niet meer kan. Dat er nog steeds edel spam gegooid word is een optie maar dan moeten ze gewoon weer pakketjes werelden doen zodat dat niet mogelijk is. Probleem opgelost?
 
Reactiescore
864
Melvin had gewoon dat def pack hoor haha
 

Deleted User - 487957763

Guest
Edelspam heeft er toch niets mee te maken? het gaat om het time scripten wat 80% nu doet en dalijk niet meer kan. Dat er nog steeds edel spam gegooid word is een optie maar dan moeten ze gewoon weer pakketjes werelden doen zodat dat niet mogelijk is. Probleem opgelost?
Sherwin ik zou me toch iets beter in lezen als ik jou was... Wanneer was de laatste pakketjes wereld dat geen classic was? Hoelang wordt er door de community hier al naar gevraagd. Duckje heeft zelfs al gezegd dat het niet mogelijk meer is op normale werelden om pakketjes te doen gezien de events/muntvlaggen etc. Inno staat het niet toe dat er pakketjes werelden komen op normale werelden. Dus dat is geen optie.

Dat time script is een visueel hulpmiddel, maar zonder dat timescript kan 80% nog steeds binnen 250ms een edel achter de clear gooien en de overige 4 annuleren. Dat gaat niet meer veranderen. Door zaken als deffpack en bottenkraker openbaar te maken zouden die ziekelijke edelcounts als gevolg van events en muntenwerelden een stuk beter gedeffed kunnen worden. Door ze te verbieden gaan er enkel nog grotere klappen vallen op accounts. Waarom denk je dat zowat elke wereld nu een toren krijgt?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Edelspam heeft er toch niets mee te maken? het gaat om het time scripten wat 80% nu doet en dalijk niet meer kan. Dat er nog steeds edel spam gegooid word is een optie maar dan moeten ze gewoon weer pakketjes werelden doen zodat dat niet mogelijk is. Probleem opgelost?

Edelspammethode ofc, maar ook gewoon sneller internet dan toen (glasvezel) + meer ervaring.

Probleem zou je kunnen oplossen door een max 8 edels per dorp vanuit Tribalwars zelf in te plannen. Heeft zowel voor als nadelen, want persoonlijk vind ik deze edelspammassa's wel leuker dan simpel treinen c-snipen/blocken/recappen.
 
Bovenaan