Spotprenten

Reactiescore
1.075
Spotprenten mag je zeker maken natuurlijk haha. En dat Martin in Fear speelde zoals Ezra zegt wist ik niet - ik ging er vanuit dat hij in EWS speelde door een post van Fred uit het verleden.

Als Martijn in EWS wou spelen zat die er nu, aangezien hij eerst op turtle zat.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Spotprenten mag je zeker maken natuurlijk haha. En dat Martin in Fear speelde zoals Ezra zegt wist ik niet - ik ging er vanuit dat hij in EWS speelde door een post van Fred uit het verleden.
Wuut?
 
Reactiescore
2.477
Idd wat raar om een 7e phalanx te recruiten?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dus als ik het goed begrijp. Heeft EWS constant kritiek op andere stammen (BG Shock en Venari, BG/recruit illy en pugna) maar zitten ze het zelf even hard (turtle, samenwerking death) te doen. Niet zo goed voor hun 'geloofwaardigheid' :redface:
Er is geen samenwerking tussen Death en EWS?
 
Reactiescore
2.477
Als je een acc recruit waar hij opzat, zie ik niet in wat er mis mee is?
Als je denkt dat dat geen voorwaarde was om ze toch toe te laten, tsja dan snap ik dat jij het wel prima vindt om zo iemand in je stam te hebben inderdaad :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is ? Gewoon niet altijd commentaar hebben op andere stammen als jullie het zelf ook doen
Illy en finis valt in mijn optiek ook niet te vergelijken met Turtles. Illy en finis zijn een 8e en 9e account, terwijl Turtles gewoon onze 7e man is, dat is nog een significant verschil natuurlijk. Of zou jij met een phalanx minder de eindstrijd willen ingaan? Een 7e account is gewoon ‘nodig’, zeker als alle andere topstammen op (of over) het stamlimiet zitten.
 

Deleted User - 487806708

Guest
We like turtles is toch flop, frunk gris en jamie :confused2::confused2::confused2:
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.064
Illy en finis valt in mijn optiek ook niet te vergelijken met Turtles. Illy en finis zijn een 8e en 9e account, terwijl Turtles gewoon onze 7e man is, dat is nog een significant verschil natuurlijk. Of zou jij met een phalanx minder de eindstrijd willen ingaan? Een 7e account is gewoon ‘nodig’, zeker als alle andere topstammen op (of over) het stamlimiet zitten.

Bedankt, konden het rekensommetje van 7+2 zelf niet maken
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
1.075
Als je denkt dat dat geen voorwaarde was om ze toch toe te laten, tsja dan snap ik dat jij het wel prima vindt om zo iemand in je stam te hebben inderdaad :biggrin:

Tsja we spelen natuurlijk allemaal liever samen met boosters en botters.
 
Reactiescore
2.477
Bovenaan