Spotprenten

Reactiescore
903
Ja want je zou maar geen stam actie (mogen) doen tegen een speler, waarom heb je dan een stam dan kende net zo goed Free for All spelen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Punt was meer dat het meer is dat jullie met zijn allen spotprenten gaan maken over een solo speler die zijn best doet zich te verweren?
 
Reactiescore
903
Word enkel alleen gemaakt omdat zij er een gooien he, dan krijg je ook een spotprent met rapportjes terug. En hij wordt een keer ''gepakt'' op een eerdere uitspraak die hij heeft gedaan
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja want je zou maar geen stam actie (mogen) doen tegen een speler, waarom heb je dan een stam dan kende net zo goed Free for All spelen

Gaat erom dat iemand hier een spotprent probeert te maken over een dure snipe van een speler tegen een stam die 4x zo groot is?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Word enkel alleen gemaakt omdat zij er een gooien he, dan krijg je ook een spotprent met rapportjes terug. En hij wordt een keer ''gepakt'' op een eerdere uitspraak die hij heeft gedaan

Ik vind het zelf ook niet zo erg, ik zou hier een verhaal van maken van 2 a4tjes
 
Reactiescore
903
Ik vind het zelf ook niet zo erg, ik zou hier een verhaal van maken van 2 a4tjes

Nee laat ik liever aan EWS over al die zoet sappige verhalen, anders krijg je te maken met patentrechten etc :p
 
Reactiescore
1.237
1614352619130.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
903
Melvin slaapt niet
 
Reactiescore
72
Word enkel alleen gemaakt omdat zij er een gooien he, dan krijg je ook een spotprent met rapportjes terug. En hij wordt een keer ''gepakt'' op een eerdere uitspraak die hij heeft gedaan

We wisten dat dit ging komen hoor ;)
Ik wil jullie wel eens zien deffen tegen zo een overmacht.
 
Reactiescore
166
Moet je nagaan dat niet zo lang geleden jullie boven ons stonden maar er voor kozen om IPV te groeien alles te internen naar 1 account. En dan nu komen met "overmacht".
Je snapt dat we met dit enkele account dat er nu nog is incl alle intern die ook naar pugna gaat we niet wachten tot je veilig en wel in pugna zit.
 
Bovenaan