Spotprenten

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Toch knap hoe het dan zo fout kan gaan
 
Reactiescore
1.893
Mwah niet bepaald, Jordi is er lang uit geweest. Met de leiding van Cave w69, Walk w69, en Spread w73 bezit Salt het overgrote gedeelte van het leidingswerk afgelopen werelden. Hiernaast heeft Joachim de CF regels zo goed als allemaal opgesteld.

Prima dat jij een rekensommetje maakt, misschien moet ik dat ook maar eens doen. Laten we kijken naar hoeveel mensen er al binnen Tyrant zijn gestopt, waaronder jijzelf simpel rekensommetje.
Dus eigenlijk is Calamity gerekt volgens z'n eigen regels. Pijnlijk haha.

Maar nogmaals, waarom zijn jullie zo tegen het hanteren van een MB-stam? Dat zou toch alle problemen oplossen, of mis ik informatie? Is een oprechte vraag waar ik tot noch toe geen antwoord op heb gekregen.
 
Reactiescore
2.064
Precies Noah, dat vraag ik me ook af. Misschien moeten mensen is wat meer hun hersenen gaan gebruiken in plaats van blind achter iemand aan gaan lopen likken.
 
Reactiescore
2.064
Dus eigenlijk is Calamity gerekt volgens z'n eigen regels. Pijnlijk haha.

Maar nogmaals, waarom zijn jullie zo tegen het hanteren van een MB-stam? Dat zou toch alle problemen oplossen, of mis ik informatie? Is een oprechte vraag waar ik tot noch toe geen antwoord op heb gekregen.

Ik laat dit aan Joa over die nog met een post gaat komen, zal je dus antwoord op krijgen
 
Reactiescore
1.276
VFgaaf houdt het gewoon nog vol! hordes strijders zijn al gesneuveld op VFGAAF, maar:

IK
HOUD
STAND
 

DeletedUser79458

Guest
De afspraken zijn praktisch hetzelfde als op 73 en de leider van Tyrant is dezelfde als op 73. Dus het enige verschil met 73 is de leiding van de vijandelijke partij? Dan is de rekensom voor mij snel gemaakt.

Toen had er ook een partij veel moeite om dorpen te pakken van de directe vijand:redface:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus eigenlijk is Calamity gerekt volgens z'n eigen regels. Pijnlijk haha.

Maar nogmaals, waarom zijn jullie zo tegen het hanteren van een MB-stam? Dat zou toch alle problemen oplossen, of mis ik informatie? Is een oprechte vraag waar ik tot noch toe geen antwoord op heb gekregen.

Dat komt doordat Salt ook spelers die geen moraalbreker/dorpenbouwer zijn in hun mb-stammen laat. Waarom? Joost mag het weten.
 

DeletedUser79458

Guest
In Timboektoe is het momenteel 33 graden.

Opzich eerder maakte je wel een prima vergelijking. Tyrant, een stam wat voornamelijk bestaat uit mensen die amper dorpen konden pakken van Spread op 73 zitten nu weer bij elkaar en hebben deze wereld ook totaal nog niet overtuigd op zowel offensief als defensief vlak. Groot deel van deze Imago’ers heeft de werelden daarvoor in vrij overpowerde premades gespeeld en waren het niet gewend om te verliezen en nu ze 73 verloren hebben gaan ze op volgende werelden MB dorpen pakken. Het is maar wat je zelf ambieert natuurlijk.
 
Reactiescore
2.064
Gelijk weer janken over een te lange post, dacht dat Tyrant een groepje Old gens waren, blijkbaar zijn jullie pauper new gens.
 
Reactiescore
1.893
Opzich eerder maakte je wel een prima vergelijking. Tyrant, een stam wat voornamelijk bestaat uit mensen die amper dorpen konden pakken van Spread op 73 zitten nu weer bij elkaar en hebben deze wereld ook totaal nog niet overtuigd op zowel offensief als defensief vlak. Groot deel van deze Imago’ers heeft de werelden daarvoor in vrij overpowerde premades gespeeld en waren het niet gewend om te verliezen en nu ze 73 verloren hebben gaan ze op volgende werelden MB dorpen pakken. Het is maar wat je zelf ambieert natuurlijk.
Ja, want dit gebeurt niet vanuit Salt. Tot zover jouw 'goede' vergelijking. Het is inderdaad maar wat je ambieert. :biggrin:

Kleine sidenote: een overpowerde premade zegt geen zier over je winkansen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik moet toegeven dat we met KaKaKa wel een heel sterke premade hebben neergezet wat de wereldwinst heeft binnen gesleept maar waarom dat relevant is ontgaat me even
 
Reactiescore
319
Reactiescore
271
Opzich eerder maakte je wel een prima vergelijking. Tyrant, een stam wat voornamelijk bestaat uit mensen die amper dorpen konden pakken van Spread op 73 zitten nu weer bij elkaar en hebben deze wereld ook totaal nog niet overtuigd op zowel offensief als defensief vlak. Groot deel van deze Imago’ers heeft de werelden daarvoor in vrij overpowerde premades gespeeld en waren het niet gewend om te verliezen en nu ze 73 verloren hebben gaan ze op volgende werelden MB dorpen pakken. Het is maar wat je zelf ambieert natuurlijk.

Er zitten in Tyrant juist ook veel spreaders, mijzelf inclusief. Juist een paar van de grootste dorpenpakkers van spread vs imago zitten in Tyrant (Anarchist, QQEEZZ).
 
Reactiescore
2.039
Opzich eerder maakte je wel een prima vergelijking. Tyrant, een stam wat voornamelijk bestaat uit mensen die amper dorpen konden pakken van Spread op 73 zitten nu weer bij elkaar en hebben deze wereld ook totaal nog niet overtuigd op zowel offensief als defensief vlak. Groot deel van deze Imago’ers heeft de werelden daarvoor in vrij overpowerde premades gespeeld en waren het niet gewend om te verliezen en nu ze 73 verloren hebben gaan ze op volgende werelden MB dorpen pakken. Het is maar wat je zelf ambieert natuurlijk.
'een stam wat voornamelijk bestaat uit mensen van w73 imago' made me lol there buddy
 
Bovenaan