Spotprenten

Reactiescore
1.016
Kunnen we in verband met de aanstaande nieuwe Corona maatregelen niet beter gewoon anderhalf veld afstand tussen de frontdorpen over de gehele linie aan gaan houden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
hoe hebt jij ooit die form personality 2020 kunnen bemachtigen...
Ze konden het ook aan salty mensen die nog nooit in hun leven een degelijke post hebbenn gemaakt zoals jou geven, maar dat zou natuurlijk nergens op slaan Jelle!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Is dat die buurman van ons op 69 die dorpen verloor?
 
Reactiescore
864
Mashup edelde een dorp dat volgens de letters van de wet illegaal was, maar wel in eigen cluster lag. Dit kan vergeleken worden met het dorp 568|419 van TimeDoesMatter. Dit dorp was een barbarendorp maar ligt niet achter de frontlinie van TDM, waardoor het officieel een illegaal dorp is. Hier hebben wij nooit iets van compensatie voor gehad, en om heel eerlijk te zijn hoef ik dat ook niet. Dit dorp is een twijfelgeval maar in alle werelden voorheen zou ik hier niet moeilijk over hebben gedaan, alleen omdat je nu blijkbaar voor ieder dorp de stelling van Pythagoras moet toepassen is die nu blijkbaar illegaal. Ik heb me dan ook niet verdiept in de regelgeving en doe altijd wat me juist lijkt ipv de randjes opzoeken volgens de letters van de wet.

Je hebt zelf ook een barbarendorp in de rim gepakt destijds: 556|413. Alle omliggende dorpen heb je in een later stadium gepakt. Dus niet helemaal waar wat je zegt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Illegale cf nemen is toch gewoon teruggeven in ruil voor frontdorpen, dit heb ik geleerd van Salt
Verder doelde ik gewoon op het dorp van night train destijds wat illegaal was en enkel terug ging in ruil voor frontdorpen. Weet ik veel dat jullie een mb hebben die mashup heet?
 
Reactiescore
1.918
Je hebt zelf ook een barbarendorp in de rim gepakt destijds: 556|413. Alle omliggende dorpen heb je in een later stadium gepakt. Dus niet helemaal waar wat je zegt.
groot verschil is dat dit dorp achter verschillende van onze frontdorpen lag en tdm een bb in de rim voor zn frontdorpen pakte(ik kan coords geven?)


wij hebben echter deze zaak laten varen en hopen nu ook wat redelijkheid maar vanuit de leiding mogen we dat precies niet verwachten aangezien die gewoon duidelijk de wereldafspraken negeren omtrent de huidige zaak. Dan moet je ook gewoon niet akkoord gaan met die afspraken lijkt me.

Melvin zegt dat we op dit dorp geen recht hebben omdat we (in kader van de afspraken) een absurde maar dus tevens legale frontlinie tekenen. Wat is nu eigenlijk het probleem? Je zegt dat de wereldafspraken lamlul zijn op dit vlak maar stel je verandert de 5 naar 8 velden zoals melvin hier gisteren aangeeft. Dan hebben we gewoon eens te meer gelijk in dit geval want dan hebben we wel een deftige frontlinie zonder inham. Geen idee waar jullie je nog achter verbegen tbh want je spreekt jezelf tegen
 
Reactiescore
3.540
Je hebt zelf ook een barbarendorp in de rim gepakt destijds: 556|413. Alle omliggende dorpen heb je in een later stadium gepakt. Dus niet helemaal waar wat je zegt.

Dat is dus waar gezond verstand om de hoek komt kijken. Dat dorp, ook al ligt het achter/boven ons cluster (ook toen al) zou volgens de letters van de wet misschien illegaal zijn (heb ik me niet in verdiept en is 4 weken na dato lastig uit te vinden) is niet helemaal vergelijkbaar. Dat dorp van TDM ligt voor hun front uit en niet achter hun front. Either way, dat zijn dus voorbeelden waar wij niet lastig over doen, dus ook niet bij TDM. Bovendien ben ik momenteel met Eric in gesprek, dus ga er niet meer op het AF over praten.


groot verschil is dat dit dorp achter verschillende van onze frontdorpen lag en tdm een bb in de rim voor zn frontdorpen pakte(ik kan coords geven?)


wij hebben echter deze zaak laten varen en hopen nu ook wat redelijkheid maar vanuit de leiding mogen we dat precies niet verwachten aangezien die gewoon duidelijk de wereldafspraken negeren omtrent de huidige zaak

Dat dus, alleen dat laatste punt is hopelijk niet nodig als Eric en ik er zelf uit komen.


Weet ik veel dat jullie een mb hebben die mashup heet?

Die MB heb je zelf aangenomen toen je op het account speelde??
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is dus waar gezond verstand om de hoek komt kijken. Dat dorp, ook al ligt het achter/boven ons cluster (ook toen al) zou volgens de letters van de wet misschien illegaal zijn (heb ik me niet in verdiept en is 4 weken na dato lastig uit te vinden) is niet helemaal vergelijkbaar. Dat dorp van TDM ligt voor hun front uit en niet achter hun front. Either way, dat zijn dus voorbeelden waar wij niet lastig over doen, dus ook niet bij TDM. Bovendien ben ik momenteel met Eric in gesprek, dus ga er niet meer op het AF over praten.

Bij de frontlinie die jullie trekken is dat eveneens het geval. Met deze beredenering kan je gewoon diepe inhammen in clusters maken als er toevallig geen dorpen in de buurt liggen.

Verder zie ik je hier dingen zeggen over discutabele dorpen vanaf jullie kant en het netter willen maken van fronten (als ik het goed heb?). Dit is eveneens aan jullie leiding voorgesteld, maar 0 reactie op gehad.
 
Reactiescore
864
Dat is dus waar gezond verstand om de hoek komt kijken. Dat dorp, ook al ligt het achter/boven ons cluster (ook toen al) zou volgens de letters van de wet misschien illegaal zijn (heb ik me niet in verdiept en is 4 weken na dato lastig uit te vinden) is niet helemaal vergelijkbaar. Dat dorp van TDM ligt voor hun front uit en niet achter hun front. Either way, dat zijn dus voorbeelden waar wij niet lastig over doen, dus ook niet bij TDM. Bovendien ben ik momenteel met Eric in gesprek, dus ga er niet meer op het AF over praten.

1607959575912.png

Even voor de goede orde, omdat je moet wijzen op mijn "gezonde verstand".. Dit is het verschil waar je over praat. Wat ik rood heb gemarkeerd had je toen allemaal nog niet gepakt voordat je het barbarendorp pakte. We hadden toen inderdaad op de wereldafspraken kunnen wijzen, maar dat hebben we niet gedaan?

Succes en ik hoop dat je eruit komt met Eric.
 
Reactiescore
1.918
zoals we reeds zeiden ligt het dorpje dat jij bedoelt dus idd achter onze frontdorpen en dat van tdm ervoor, dat is het verschil. Los van deze zaak is de huidige nog steeds een duidelijke cf en bovendien een schending van de wereldafspraken.
1607960780584.png
 
Reactiescore
864
zoals we reeds zeiden ligt het dorpje dat jij bedoelt dus idd achter onze frontdorpen en dat van tdm ervoor, dat is het verschil. Los van deze zaak is de huidige nog steeds een duidelijke cf en bovendien een schending van de wereldafspraken.
Bekijk bijlage 25445

Ik snap wat hij ermee bedoelt, dat is ook wat ik probeer uit te leggen. Je kan zo'n frontlijn niet even doortrekken richting neutraal gebied.
 
Reactiescore
1.918
Ik snap wat hij ermee bedoelt, dat is ook wat ik probeer uit te leggen. Je kan zo'n frontlijn niet even doortrekken richting neutraal gebied.
nee idd maar zolang je de nuance voor - achter frontlinie maar meehebt want als het bbtje dat jij bedoelde problematisch is dan kunnen we hetzelfde zeggen over de helft van TDM zn dorpen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
nee idd maar zolang je de nuance voor - achter frontlinie maar meehebt want als het bbtje dat jij bedoelde problematisch is dan kunnen we hetzelfde zeggen over de helft van TDM zn dorpen

En over het gehele cluster van Yellow Snow.
 
Bovenaan