Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
438
Ik weet niet hoeveel jullie hebben lopen abusen maar de gemiddelde speler heeft geen 5 oorlogsvoeten liggen na elke massa hoor xD
 
Reactiescore
2.386
Sorry, welke post?
Ik heb het AF opgegeven. De enigen die hier nog vertoeven hebben niet het verstand om een discussie mogelijk te maken.

Mijn mening blijft nog altijd trouwens: Ik vind jullie overrated en zeer naab. Jullie hebben tot nu toe ook nog geen enkele goede actie laten zien.
Wat ik toen nog niet wist en nu wel is dat dit het topniveau is van deze wereld. Deze wereld ben jij dus effectief een topper!
Al zou ik dat niet te hard van de daken schreeuwen want buiten deze wereld is dat enkel lachwekkend.

Van ons ben je trouwens af. Na maanden wachten en proberen iets geforceerd te krijgen heb ik besloten dat het nooit zal gebeuren. Dus ik quit ermee.
Nog altijd geen enkele uitdaging gezien dus dit spel is voor mij gewoon nutteloos tijdverdrijf geweest.
Als jullie ons hadden durven aanvallen in plaats van enkel te liegen, of onze diplomaat valse beloftes te maken die enkel hij gelooft, had dit waarschijnlijk anders geweest. Ik ben nooit iemand geweest die kan blijven wachten.
Valt me wel wat tegen van je. Dat het niveau deze wereld ondermaats is (na w69, w71 - vooral TAOW dan - en w73) kan ik inkomen, maar je kunt het enkel maar hoger brengen door zelf verder te spelen. Ik las met genot je posts en was blij dat er eens wat tegengewicht kwam op vlak van P&P voor diegene die hard en luid kunnen roepen zonder enige argumentatie. Weet dat ik je posts wel zal missen. :smile:
 
Reactiescore
227
Valt me wel wat tegen van je. Dat het niveau deze wereld ondermaats is (na w69, w71 - vooral TAOW dan - en w73) kan ik inkomen, maar je kunt het enkel maar hoger brengen door zelf verder te spelen. Ik las met genot je posts en was blij dat er eens wat tegengewicht kwam op vlak van P&P voor diegene die hard en luid kunnen roepen zonder enige argumentatie. Weet dat ik je posts wel zal missen. :smile:
Stan, ik hoop echt dat je hier een mopje maakt wtf
 
Reactiescore
54
Valt me wel wat tegen van je. Dat het niveau deze wereld ondermaats is (na w69, w71 - vooral TAOW dan - en w73) kan ik inkomen, maar je kunt het enkel maar hoger brengen door zelf verder te spelen. Ik las met genot je posts en was blij dat er eens wat tegengewicht kwam op vlak van P&P voor diegene die hard en luid kunnen roepen zonder enige argumentatie. Weet dat ik je posts wel zal missen. :smile:

Ik ken zijn posts helaas niet, maar ben het zeker met je eens dat de P&P op deze wereld zeer ondermaats is. Ik hoop oprecht dat dit, naarmate de wereld zich vordert, beter wordt. Dan maakt het me totaal niet uit of wij zelf als account nog leven of niet, ik denk namelijk dat er kwalitatief redelijk wat talentjes op deze wereld zitten. Dit kunnen nieuwe mensen, of terugkomers van oude werelden zijn.

Desalniettemin is de P&P op deze wereld belabberd tot nu toe en heb ik nog geen enkele leuke en goede discussie kunnen volgen. Ik hoop oprecht dat hier in de nabije toekomst verandering in komt.

Ook hoop ik dat we in dit topic nu terug kunnen naar de orde van de dag, namelijk spotprentjes en elkaar met een leuke ondertoon belachelijk kunnen maken. :)
 
Reactiescore
94
Hierboven werd verwezen naar zwakke P&P. Laten we dit maar veralgemenen en lachen met de diplomatieke kunsten van de meesten IG

blLTU87.png
 
Reactiescore
5.693
Misschien eens iets anders gebruiken dan de meest gebruikelijke meme templates ?
 
Reactiescore
438
Mwah, als je zat edels hebt dan lijkt het me beter om ze gewoon te gebruiken. Zeker als je kijkt hoe frequent er events zijn met boosters/pakketten.
 
Bovenaan