Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
27
Ik zoek even me popcorn en een bak koffie dan kan ik beter genieten van jullie tw ervaringen !
als ik jullie stam genoot was dan kregen jullie 0,0 deff met al die duren verliezen XD
maar hou zo vol lekker alles op muur 10 deffe ! of je muur van 19 na 5 laten knallen XD
 
Reactiescore
138
Ik wou gewoon wat lollen met een spotprentje maar dan wordt er ineens nodeloos salty gedaan hahaha
Ja man ik kan er wel tegen , het enige wat kut hier aan is , is dat je zo mensen uitlokt en mijn naam helemaal zwart word gemaakt hierdoor kan ik nou nooit eens een dagje gaan werken zonder herrie
 
Reactiescore
244
Ja man ik kan er wel tegen , het enige wat kut hier aan is , is dat je zo mensen uitlokt en mijn naam helemaal zwart word gemaakt hierdoor kan ik nou nooit eens een dagje gaan werken zonder herrie

Wat is dan het doel van dit topic? De enigste reden dat je naam zwart zou gemaakt worden is omdat je co's zo reageren. Moesten ze er gewoon mee omgaan had de helft dit 5 minuten later weer vergeten en zaten ze te wachten op de volgende spotprent, niets meer niets minder.
 
Reactiescore
94
Ik vind het grappig hoe spelers discussiëren over deze `massa` alsof ze belangrijk zijn.
G6HCux4.png


De stats voor OS zijn gewoon treurig laag.
Als kleine spelers, die amper dorpen hebben en al interned zijn, na bijna een maand nog +/- top 10 staan zegt al genoeg.

Deze screenshot was al aangehaald maar zal hem toch even herhalen:
rK6dvsT.png

Je moet weten dat er helemaal geen overdreven hoeveelheden def gestuurd zijn van ons uit.
Dat kan maar een paar betekenissen hebben:
1. er is nog geen enkele grote massa gebeurd die echt (goed)gedeft is zonder vroeg of laat AFK te gaan op een cruciaal moment.
2. Alle grote massa`s zijn gedeft zonder def van stamgenoten en staken dus enorm slecht in elkaar
3. er zijn gewoon heel veel runners, noobs en mensen die niet weten dat je moet opstaan als je wekker afgaat en anderen die daarover stoefen.

En zoals anderen al hadden verwoord: de massa op attitude was niet speciaal en enorm voorspelbaar. Ik kon op 3minuten nadenken de dorpjes vinden die moesten gestackt worden om heel veel ODD te krijgen. EN dat terwijl er volgens jullie niet eens goed was gedeft.
Dus dat wederom, dat de rangen voor ondersteuning zo hoog zijn heeft niets te maken met veel te grote stacks maar enerzijds met het feit dat jullie bijna evengoed een PM hadden kunnen sturen met welke dorpen je wou aanvallen, en anderszijds met het feit dat blijkbaar nog niemand de nood aan stamdef heeft gehad.

Wat een onzin dus allemaal. Iedereen zou zich in stilte moeten schamen over deze belachelijk lage getallen in plaats van te durven wenen dat er teveel def stond.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
Ik heb absoluut geen behoefte aan likes dus steek alles in 1. Als mijn paint venster groter was geweest had ik er nog heel wat bij gezet.

Ik ben swso niet gemaakt voor de huidige tw mentaliteit.
Iedereen is te lief ingame en op het AF met heel veel achterbakse acties die op z`n minst als "niet netjes" kunnen verwoord worden.
en hoe voorspelbaar, naïef en goedgelovig sommigen wel niet zijn... Men zou er bijna geen misbruik van maken, bijna merk ik xD
 
Reactiescore
344
Rip p2 ods :( Vies gewoon elkaar os geven om zo een rate die nog redelijk vers was in de prullenbak te laten verdwijnen!

Zie geen andere achter liggende reden, waarom ze het anders zouden doen.
 
Reactiescore
94
@The Weirdness of Talent. je leeft nog.

Wanneer krijg ik dan antwoord op mijn post hahaha
Sorry, welke post?
Ik heb het AF opgegeven. De enigen die hier nog vertoeven hebben niet het verstand om een discussie mogelijk te maken.

Mijn mening blijft nog altijd trouwens: Ik vind jullie overrated en zeer naab. Jullie hebben tot nu toe ook nog geen enkele goede actie laten zien.
Wat ik toen nog niet wist en nu wel is dat dit het topniveau is van deze wereld. Deze wereld ben jij dus effectief een topper!
Al zou ik dat niet te hard van de daken schreeuwen want buiten deze wereld is dat enkel lachwekkend.

Van ons ben je trouwens af. Na maanden wachten en proberen iets geforceerd te krijgen heb ik besloten dat het nooit zal gebeuren. Dus ik quit ermee.
Nog altijd geen enkele uitdaging gezien dus dit spel is voor mij gewoon nutteloos tijdverdrijf geweest.
Als jullie ons hadden durven aanvallen in plaats van enkel te liegen, of onze diplomaat valse beloftes te maken die enkel hij gelooft, had dit waarschijnlijk anders geweest. Ik ben nooit iemand geweest die kan blijven wachten.
 
Reactiescore
438
Sorry, welke post?
Ik heb het AF opgegeven. De enigen die hier nog vertoeven hebben niet het verstand om een discussie mogelijk te maken.

Mijn mening blijft nog altijd trouwens: Ik vind jullie overrated en zeer naab. Jullie hebben tot nu toe ook nog geen enkele goede actie laten zien.
Wat ik toen nog niet wist en nu wel is dat dit het topniveau is van deze wereld. Deze wereld ben jij dus effectief een topper!
Al zou ik dat niet te hard van de daken schreeuwen want buiten deze wereld is dat enkel lachwekkend.

Van ons ben je trouwens af. Na maanden wachten en proberen iets geforceerd te krijgen heb ik besloten dat het nooit zal gebeuren. Dus ik quit ermee.
Nog altijd geen enkele uitdaging gezien dus dit spel is voor mij gewoon nutteloos tijdverdrijf geweest.
Als jullie ons hadden durven aanvallen in plaats van enkel te liegen, of onze diplomaat valse beloftes te maken die enkel hij gelooft, had dit waarschijnlijk anders geweest. Ik ben nooit iemand geweest die kan blijven wachten.

Waar speel(de?) je?
 
Bovenaan