Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
50
@voorever laten we nou niet over "grote bek" praten. We waren inderdaad wel gefrustreerd over die gehele zaak, maar ik heb niet eens meer zin om daarover te beginnen. En als je die discussie nu wel aan wilt gaan vind ik dat ook prima, dan doen we dat, ik kan namelijk ook nog wel wat kwijt hoor als je het op deze manier wilt...
 
Reactiescore
138
Vind het vooral triest dat er weer zo'n hele heisa moet gemaakt worden , we hebben clears gegooid hebben weer meer info en hebben zeker ook wat def gesloopt is toch prima.

Moet elk klein ding volledig uitgemolken worden dan hier , beetje kinderachtig als je het mij vraagt
 
Reactiescore
428
Whahahahaha.. Als jij daar bewijs van hebt mag je mij dat even laten zien.. Wat die grote bek dan is.. Ik heb wel bewijs van uw rustige zelve als het u niet aanstaat .. Zowel discord als app :D Dus, voor je mij ff wilt zwart maken, kijk zelf in de spiegel :)

Best grappig dat jij bewijs hebt terwijl ik zelf nog nooit met 1 van jullie gesproken heb op discord of app lol.
 
Reactiescore
54
Vind het vooral triest dat er weer zo'n hele heisa moet gemaakt worden , we hebben clears gegooid hebben weer meer info en hebben zeker ook wat def gesloopt is toch prima.

Moet elk klein ding volledig uitgemolken worden dan hier , beetje kinderachtig als je het mij vraagt

Ik hoef helemaal nergens heisa over te maken, maar @voorever moet niet overal zo salty op reageren. Hij haalt er ook dingen bij van andere werelden, wat nergens voor nodig is, mijn insziens.
 
Reactiescore
50
@Wurm 2.0 precies, het blijft een spel.... wij trots dat we dorpen hebben behouden, jullie trots dat jullie info hebben en heel veel deff gesloopt hebben, op welke manier dat dan ook is gegaan, lekker boeie... en doooor.
 
Reactiescore
27
echt de wolves spelers denken dat bad alles alleen heeft gedaan XD blijf in sprookjes geloven !

RangNaamStamVerslagen
1 oddly satisfying
148575_thumb
Wolves
482.155
2 Jekkeuh
148575_thumb
Wolves
355.264
3 Alexander13
148575_thumb
Wolves
332.752
4 MathiasTheBoss
148575_thumb
Wolves
293.227
5 the evil rider
148575_thumb
Wolves
277.327
 
Reactiescore
14
Reactiescore
14
Hoe block jij dan een massa af? :) Er is tot op heden nog geen dorp verloren.. Dus voor niks?
 
Reactiescore
50
Het is niet eens realistisch om in je eentje zoveel te deffen lol, we zijn wolves dus ook heel erg dankbaar xd Het hele idee van een stam is toch precies dat er dit gebeurd? En ja we proberen muren hoog te houden maar zijn geen p2w spelers.... Ik zal straks een zelfde spot prent maken met de halve clears/clears zonder rammen/random treinen zonder clear

Edit: ts blijven hangen? Screenshot graag.
 
Reactiescore
14
je hebt 3x geluk gehad dat ts bleef hangen !
dus niet denken dat je opeens pro bent .
Er staat ook nergens dat ik pro ben :). En 3x geluk dat de ts bleef hangen? :confused2:
Kijk dan eens al uw berichten na?
 
Reactiescore
27
Het is niet eens realistisch om in je eentje zoveel te deffen lol, we zijn wolves dus ook heel erg dankbaar xd Het hele idee van een stam is toch precies dat er dit gebeurd? En ja we proberen muren hoog te houden maar zijn geen p2w spelers.... Ik zal straks een zelfde spot prent maken met de halve clears/clears zonder rammen/random treinen zonder clear

Edit: ts blijven hangen? Screenshot graag.

zet er dan ook even de berichten bij waar je snipe's 100% kapot gingen XD
 
Reactiescore
50
En de edels ook whahah

Als er nou antisnipes waren geplaatst dan hadden we een dorp verloren, maar daar doen jullie niet aan gelukkig xd
 
Reactiescore
14
zet er dan ook even de berichten bij waar je snipe's 100% kapot gingen XD
Lol.. Wat een grap.. Als de edel kapot is.. Is de snipe toch gelukt??
 
Reactiescore
428
Het is niet eens realistisch om in je eentje zoveel te deffen lol, we zijn wolves dus ook heel erg dankbaar xd Het hele idee van een stam is toch precies dat er dit gebeurd? En ja we proberen muren hoog te houden maar zijn geen p2w spelers.... Ik zal straks een zelfde spot prent maken met de halve clears/clears zonder rammen/random treinen zonder clear

Edit: ts blijven hangen? Screenshot graag.

Kijk ik snap dat dit het hele punt van een stam is.
Maar wat ik niet snap is dat er zoveel deff bij jullie staat terwijl de dag ervoor er nog 9 dorpen zijn verloren aan finit door 2 spelers van de stam.
Dus of jullie spelen op alle accounts echt met bakken deff waardoor er zoveel gestacked kan worden of het andere deel van de stam is gister gewoon links laten liggen omdat alles al bij Bad stond.
Nu kan het ook zijn dat die accounts het zelf gewoon slecht gedaan hebben aangezien er in tw stats ook niks is te zien van recaps ofzo.
 
Bovenaan