Spotprenten

Reactiescore
2.064
Was ook wel een tyfus slechte massa. Easy block ok op deze manier.
Mijn god. :redface:

Weet niet wie der op dorp en corus zaten, maar de edels gingen echt nergens over.

Ze zouden jou schoenen niet mogen poetsen!
 
Reactiescore
805
Compleet falen van een massa? Wanneer faalt iets compleet in jou ogen dan? Toen jij vorige keer was weggespeeld, ging je zeuren dat het stabbers waren. Geweldig.
Ik ben gestabbed en daarna gestopt/defbunkertje gespeeld, wat is je punt?

Edit: een flop massa aanzie ik als er geen paniek is in de stam waar de massa op aankomt, als er 0 dorpen worden gepakt(dit kan ook door het geweldige def werk zijn natuurlijk), als de edels 2 minuten na de clears komen, etc etc... :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ben gestabbed en daarna gestopt/defbunkertje gespeeld, wat is je punt?

Maat, jij ziet ze echt vliegen. Je bent gewoon keihard weggespeed na 10k pp gepompt te hebben. Blijf vooral nog ff huilen.
 
Reactiescore
805
Reactiescore
2.477
Maat, jij ziet ze echt vliegen. Je bent gewoon keihard weggespeed na 10k pp gepompt te hebben. Blijf vooral nog ff huilen.
Niet zo salty. Als @POOHBEER1 zo'n slechte speler is kan je heus wel wat offensiever spelen ipv 90% deff en alsnog 100k stacks aanvragen. :redface:
 
Reactiescore
68
Maat, jij ziet ze echt vliegen. Je bent gewoon keihard weggespeed na 10k pp gepompt te hebben. Blijf vooral nog ff huilen.
Wat zou dat uberhaupt uitmaken. Ik ben afgelopen zoveel werelden weggespeeld. Maar deze massa was toch wel echt heel erg slecht hoor.
 
Reactiescore
54
ja was uiteraard ook een beetje testen, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heb gekeken hoe iedereen gooide en of alles überhaupt is gegooid.

Start is gemaakt nu is het aan jullie om te reageren, kunnen wij gaan evalueren en kijken hoe we het de volgende keer aanpakken :p
 
Reactiescore
2.477
Kan, maar als er deff genoeg is. Waarom zou ik niet mijn hele account volzetten dan?
Zullen de eerste massa's op Planet uitwijzen. Je kan ook gewoon minder defensief spelen, zeker als 1 van de bespeler van Panda toch finaal weggespeeld wordt en noob is??
 

Deleted User - 487957162

Guest
Kan, maar als panda het meest actieve account is. Des te leuker om full defensief te spelen.
 
Reactiescore
453
ja was uiteraard ook een beetje testen, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heb gekeken hoe iedereen gooide en of alles überhaupt is gegooid.

Start is gemaakt nu is het aan jullie om te reageren, kunnen wij gaan evalueren en kijken hoe we het de volgende keer aanpakken :p

is dit de POP? van w66 rim?
aka roy ?
 
Bovenaan