Spotprenten

Deleted User - 487957162

Guest
Zullen we het anders ook is hebben over alle mislukte blitzen, oa die van gisteravond.
 

DeletedUser69389

Guest
Klinkt logisch dat niet elke blitz kan lukken? En als je niet probeert, kan je het ook niet weten of het zou gelukt zijn;)
Als er af en toe eentje mislukt en die daarna net zo succesvol zijn als een halve massa hoor je mij niet klagen.:engel:
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je vergeet alleen dat er ongeveer al 5/6 misschien 7 zijn geweest. Er zijn 1x 5 dorpjes gepakt, en jullie doen alsof jullie de oorlog hebben gewonnen. Moet ik voor elke dorpje winst op FIX ook een oorlogspost maken?
 

DeletedUser69389

Guest
Je vergeet alleen dat er ongeveer al 5/6 misschien 7 zijn geweest. Er zijn 1x 5 dorpjes gepakt, en jullie doen alsof jullie de oorlog hebben gewonnen. Moet ik voor elke dorpje winst op FIX ook een oorlogspost maken?
Er is met 1 simpele blitz een account aan de beademing gelegd. Wat niet eens een geplande blitz was. Dat is niet doen alsof we al gewonnen hebben, maar wel een eerste succesvolle slag. Bij jou pakte het relatief gezien slecht uit door vlot ingrijpen van je stamgenoten inderdaad. Maar ik denk dat je je onzin beter voor je kunt houden. Want je stamgenoten lachen je al uit met je opmerkingen als blitzen is vies spel.
 
Reactiescore
2.477
Je vergeet alleen dat er ongeveer al 5/6 misschien 7 zijn geweest. Er zijn 1x 5 dorpjes gepakt, en jullie doen alsof jullie de oorlog hebben gewonnen. Moet ik voor elke dorpje winst op FIX ook een oorlogspost maken?
Wanneer nog dan?

De oorlogpost is er ook niet omwille van die blitzjes? De oorlogpost is er om dat de wereld in een 1v1 ligt en weldra de strijd zal losbarsten, maar goed.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Er is met 1 simpele blitz een account aan de beademing gelegd. Wat niet eens een geplande blitz was. Dat is niet doen alsof we al gewonnen hebben, maar wel een eerste succesvolle slag. Bij jou pakte het relatief gezien slecht uit door vlot ingrijpen van je stamgenoten inderdaad. Maar ik denk dat je je onzin beter voor je kunt houden. Want je stamgenoten lachen je al uit met je opmerkingen als blitzen is vies spel.

Vies spel? Ik blijf erbij dat blitzen skilloos is, als er geen tegenstander aanwezig is. Het is alleen heel effectief.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wanneer nog dan?

De oorlogpost is er ook niet omwille van die blitzjes? De oorlogpost is er om dat de wereld in een 1v1 ligt en weldra de strijd zal losbarsten, maar goed.

Moet ik alle datums en tijden erbij gaan zoeken? Of misschien wat meer diepen in de geschiedenis van je account.
 
Reactiescore
2.477
Moet ik alle datums en tijden erbij gaan zoeken? Of misschien wat meer diepen in de geschiedenis van je account.
Sure, doen. Waarom zou ik me moeten verdiepen in alle aanvallen die dit account voor ik er speelde heeft gedaan? Beetje onlogisch, haha
 
Reactiescore
805
Je vergeet alleen dat er ongeveer al 5/6 misschien 7 zijn geweest. Er zijn 1x 5 dorpjes gepakt, en jullie doen alsof jullie de oorlog hebben gewonnen. Moet ik voor elke dorpje winst op FIX ook een oorlogspost maken?
nog nooit een blitz geweest op jou? Gisteren een troependump de nacht ervoor 5 dorpen kwijt wat zever jij allemaal.
 
Reactiescore
1.918
Waarschijnlijk hebben ze die zc niet eens nodig omdat jullie zo pauper offen
 
Bovenaan