Spotprenten

Reactiescore
47

Deleted User - 487948682

Guest
Fix die begint over een fair wereld? Gaat al iets mis. Beginnen alleen over een fair wereld als het in hun voordeel is. Anders is er geen persoon te spreken of veranderen ze zogenaamd een leiding per 2 dagen
Fair strijd, misschien had ik het beter zo kunnen benoemen. Heb je nu al gereageerd op het bewijs of heb je nog meer bewijs nodig?
 
Reactiescore
742
Fix die begint over een fair wereld? Gaat al iets mis. Beginnen alleen over een fair wereld als het in hun voordeel is. Anders is er geen persoon te spreken of veranderen ze zogenaamd een leiding per 2 dagen

Waarom de heletijd Fix dit Fix dat, wat een onzin...

608|472
605|473
625|474

hier al 3 fouten die niet gecorrigeerd zijn door de leiding van Planet, deze zijn wel te vergelijken met fouten van fix die immers wel al opgelost zijn maar toch weigert planet er iets mee te doen, Daarbij wie had uni eerder op lvl 2 staan? betekend in mijn ogen dat planet eerder is begonnen met uni rush dan fix zelfs nadat ze iemand een ban aansmeren zelfs als deze PM met humor is bestempeld!
 
Reactiescore
201
Uni werd hier aangetikt denk ik nadat er uit fix bevestiging kwam dat jullie uni uppen.
Als je die niet hebt aangetikt, waarom kom je er dan over ‘grappen’?!?!

denk na vandaag toch duidelijk was dat er over een aantal zaken geen grapjes meer gemaakt kunnen worden best :)

Overigens vind ik het meer dan prima om onze uni terug naar 1 te laten kata’en als fix effectief geen uni upt
 
Reactiescore
47
Fair strijd, misschien had ik het beter zo kunnen benoemen. Heb je nu al gereageerd op het bewijs of heb je nog meer bewijs nodig?
Weet genoeg idd. En bij deze weet je dus mijn mening ook
 
Reactiescore
68
waar heb jij het nou weer over dan, dit is het grappen topic. Hier mag je overal grapjes over maken
 
Reactiescore
1.075
4p0f0i.jpg
 
Reactiescore
106
Waarom de heletijd Fix dit Fix dat, wat een onzin...

608|472
605|473
625|474

hier al 3 fouten die niet gecorrigeerd zijn door de leiding van Planet, deze zijn wel te vergelijken met fouten van fix die immers wel al opgelost zijn maar toch weigert planet er iets mee te doen, Daarbij wie had uni eerder op lvl 2 staan? betekend in mijn ogen dat planet eerder is begonnen met uni rush dan fix zelfs nadat ze iemand een ban aansmeren zelfs als deze PM met humor is bestempeld!

Hier moet ik jou toch even op corrigeren!, namelijk op 03-11 zijn jullie zelf begonnen om een dorp van BinkyWinky diep in ons cluster te edelen, dus onbegrijpelijk dat je eenzelfde actie van ons(dorp 608|472 en dorp 605|473 ) hier veroordeeld.



En voor wat betreft dorp 625|474, dit was een bb dorp, welke in ons cluster ligt, en met het edelen wilde we voorkomen dat de stam Hos het wilde overnemen.

En dan zwijg ik maar over de dorpenruil (even uit de stam gaan)met holycow1001 , om een dorp (609|477) in ons cluster om daar een toren te plaatsen.


Je mag ons best blaimen, maar dit is zoiets van pot verwijt de ketel!
 
Reactiescore
1.754
Uni werd hier aangetikt denk ik nadat er uit fix bevestiging kwam dat jullie uni uppen.
Dit kan toch onmogelijk kloppen? Je hebt bevestiging gehad dat de uni van F!x zou aanstaan en vervolgens is de uni van Planet eerder een level hoger?
 
Bovenaan