Spotprenten

DeletedUser81766

Guest
Ik kijk uit naar een verdere escalatie van deze persoonlijke vete.

Voor mij is het nooit een vete geweest hoor. Ik vind het eerder hilarisch hoe iemand zich zo belachelijk kan opstellen. Eerst zeuren dat neutrale posts niet neutraal zijn en er een hele discussie over starten waar hij het vervolgens van af laat weten. Om een paar dagen later te beweren dat een niet neutrale post (Oorlogpost) neutraal is. Dan ook nog reageren dat ik er ''boos'' om ben haha. Ik weet niet onder wat voor invloed @Calamus Incendium zijn wereld beleefd maar ik kan er wel van genieten. :rolleyes2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Voor mij is het nooit een vete geweest hoor. Ik vind het eerder hilarisch hoe iemand zich zo belachelijk kan opstellen. Eerst zeuren dat neutrale posts niet neutraal zijn en er een hele discussie over starten waar hij het vervolgens van af laat weten. Om een paar dagen later te beweren dat een niet neutrale post (Oorlogpost) neutraal is. Dan ook nog reageren dat ik er ''boos'' om ben haha. Ik weet niet onder wat voor invloed @Calamus Incendium zijn wereld beleefd maar ik kan er wel van genieten. :rolleyes2:
b5eedc62a2b313707d82f876002775b1.png
 
Reactiescore
7.940
Voor mij is het nooit een vete geweest hoor. Ik vind het eerder hilarisch hoe iemand zich zo belachelijk kan opstellen. Eerst zeuren dat neutrale posts niet neutraal zijn en er een hele discussie over starten waar hij het vervolgens van af laat weten. Om een paar dagen later te beweren dat een niet neutrale post (Oorlogpost) neutraal is. Dan ook nog reageren dat ik er ''boos'' om ben haha. Ik weet niet onder wat voor invloed @Calamus Incendium zijn wereld beleefd maar ik kan er wel van genieten. :rolleyes2:

Nee je komt nu echt totaal niet salty over ook lol
 
Reactiescore
1.577
Ik roep CI uit als onafhankelijke jury tot winnaar van de spotprentenvete met whatitsname

deze beslissing duldt geen tegenspraak

klachten over het gebrek aan transparantie mogen naar Sule Silmatennaaier, die heeft daar ervaring mee ;ddd
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Wie heeft deze jos nu weer unbanned
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik vind het eerder hilarisch hoe iemand zich zo belachelijk kan opstellen. Eerst zeuren dat neutrale posts niet neutraal zijn en er een hele discussie over starten waar hij het vervolgens van af laat weten. Om een paar dagen later te beweren dat een niet neutrale post (Oorlogpost) neutraal is. Dan ook nog reageren dat ik er ''boos'' om ben haha. Ik weet niet onder wat voor invloed @CostaRica zijn wereld beleefd maar ik kan er wel van genieten. :rolleyes2:
 
Bovenaan